Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Poistotuote.
Ei vaihto- eikä palautusoikeutta.
Autokin vaihdetaan kun alkaa paikat olemaan kuluneita ja maalipinta huono
Kysyisin, että tietääkö miehen seksuaalisen kiinnostuksen kohdistuvan yläasteikäisiin.
Kysyisin, että miten jaksaa kuunnella sitä ikuista "minäminäminäminä"-puhetta? Ja onko huomannut kuinka ikuinen ongelmatapaus on kyseessä? Kertoisin, ettei se siitä tule ikinä muuttumaan ja varmaan toivottelisin jaksamisia jatkoa varten
En mitään, laitoin paskan kiertämään.
Jos eläisin unelmissani ja exäni olisi Ralph Fiennes niin saattaisi herättää jotain mustasukkaisuuden tunteita. Oikeat exäni antakaa mennä. Ei mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Autokin vaihdetaan kun alkaa paikat olemaan kuluneita ja maalipinta huono
autoissa kolisee usein alusta, naisissa taas yläpää
Älä alistu narsistin alistettavaksi vaan pakene heti!
Tulet menemään henkisesti rikki!
Tiedän että he sopivat paremmin yhteen ja toivotan hyvää yhteiseloa ja iloa .
En tiedä. Liekö ex läytänyt jonkun sellaisen, että ansaitsevat toisensa. Muuten kehottaisin pakenemaan.
Onneksi olkoon vaan, kivan miehen löysit! 😊
Olen ystävä eksieni kanssa, mukavia ihmisiä ovat.
Onnea pariskunnan molemmille puolille toivottaisin, ja olen toivottanutkin.
En sanoisi mitään. Eiköhän hänkin saa turpaan sinä vaiheessa kun on uskaltanut olla ex miehen kanssa eri mieltä. Ja siihen riittää ihan vaan se, että on esimerkiksi eri mieltä siitä kuuluuko imurointi 100% naisen vastuulle.
Erosta yli 12 vuotta aikaa. Tainnut olla nykyisensä kanssa on off suhteessa kymmenen vuotta. En sille nykyiselle sanoisi mitään. Eksälle olen joutunut useamman kerran sanomaan, että jättää mut rauhaan. Ei aina voi vanha suola janottaa, kun heillä on vaikeaa. Sitä on offia se oli miehen puolelta silloin meidänkin suhteessa, ei kiitos enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Älä alistu narsistin alistettavaksi vaan pakene heti!
Tulet menemään henkisesti rikki!
Shirly ja Eve narskuilivat kanssakilpailijat terapiaan
Kehottaisin käymään säännöllisesti sukupuolitautitesteissä... Olisin ollut onnellinen, jos minulle olisi sama kerrottu aikanaan.
"Luulet varmaan napanneesi täydellisen miehen työkaveristasi, jota katselit sillä silmällä jo meidän suhteemme aikana, mutta eiköhän sulle pian selviä miksi minä lähdin. Katsotaan miten kauan jaksat sietää sen perverssejä seksiehdotuksia ja totaalista itsekeskeisyyttä. Sun suhteen alussa ylimittainen huomiominen loppuu samalla sekunnilla kun se alkaa pitämään sua riittävän varmana."
Saisinko rakkaani takaisin.