Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Olen tämän kyllä sanonutkin.
Kiitos että olet niin ihana äitipuoli ja turvallinen aikuinen lapsilleni, kiitos että jaat tämän kasvatusvastuun kanssani. Toivon että olette onnellisia yhdessä ja että suhteenne kestää.
Minä toivoin vielä aviossa ollessani, että silloisen puolisoni ex olisi mua varoittanut todellisuudesta,( jota aviohelvetiksikin voisi nimittää) johon olin itseäni päästämässä.
Eron jälkeen valitettavasti ei olis tullut pieneen mieleeni mennä seuraavaa rouvaa varoittelemaan. Niin uskomatonta ei kukaan rakastunut olisi voinut kuitenkaan uskoa.
Mitä paremmin tutustuin tähän tyyppiin, sitä vaikeampi häntä oli arvostaa. Oohan varovainen.
Tekis mieli sanoa yhtä ja toista. Todella uskomattomia asioita mitä pinnan alta löytyy. Mutta kuulija pitäisi mua vaan hulluna ja mustasukkasena joten parempi pitää suunsa kiinni. Ikävä kyllä parempi olla itsekäs ja antaa toisen kokea se miina.
En mitään. Nykyinen itetää kuinka hyvä mies sillä on ja toiv osaa arvostaa häntä. Minä mokasin sen suhteen ja kadun sitä varmaan hautaan asti.
Hyvä kun veit eksäni sillä näin löysin vuosia myöhemmin elämäni miehen. Muista et karma is the bitch. Puhuit lapsilleni minusta pahaa ja mustamaalasit, kostona et ole saanut itse omia lapsia.
Haluaisin kertoa hänelle kaiken sen mitä hänen nykyinen miehensä oli tekemässä hetki ennen heidän häitä ja mitä hänen miehensä korvaani kuiskutteli yökerhon uumenissa ja torin laidalla.
Kertoisin myös avoimesti sen että hän oli kakkosvaihtoehto ja hänen nykyinen miehensä joutui tyytymään häneen koska ei minua juuri silloin saanut enää takaisin eikä enää viimemetreillä kehdannut (tai voinut jostain syystä) perääntyä.
Kysyisin ihan mielenkiinnosta miksi hän manipuloi miehensä ns väkisin naimisiin vaikka tiesi tämän kaipaavan yhä exänsä eli minun perään ja miltä tuntui mennä sellaisen miehen kanssa naimisiin jonka tiesi kaipaavan toista naista?
Kertoisin myös sen, että miehesi ei itkenyt (ja juonut) pelkästään kaverinsa poismenoa, hän itki koska menetti omaa tyhmyyttään elämänsä rakkauden, eli minut.
Mutta nostaisin hänelle myös peukkua että on kestänyt ja jaksanut kannatella sitä miestä ja nostaa hänet niiden ryyppyputkien jälkeen taas normielämään
Säilytä piikkarit, rintsikat ja pikkarit lukitussa lasisessa vitriinissä. Katsoa saa, muttei koskea. Eikä varsinkaan pukea, soo soo!
Onnea, ansaitsette toisenne! (kuspäitä molemnat...)
Sanoisin, että älä ikinä kuvittele ainakaan saavasi lapsia sen naisen kansssa. Se puhuu alussa ympäripyöreitä, mutta todellisuudessa ei halua lapsia tässä elämässä. Eli jos sinä haluat, käykää tämä keskustelu vakavassa hengessä heti aluksi läpi. Älä tyydy aiheen ohittamiseen.
Toisekseen sanoisin, että se muija on pohjimmiltaan todella lapsellinen. Ikä ei vastaa ns. kehityksen tasoa. Tulet huomaamaan sen monta kertaa vielä ja ympärillä olevat ystäväsi/perheesi tulee sitä sinulle vielä ääneen ihmettelemään. Tuo muija haluaa mennä lauantaina superparkkiin hyppimään ja ostaa vaatteensa lasten/nuorten osastolta. Se ei osaa syödä ruokaa, vaan täyttää vatsansa irtokarkeilla harva se päivä. Aluksi se on jotenkin "söpöä", mutta alkaa ajan mittaan ärsyttämään huomattavasti, sillä lapsellisuus tulee esille joka käänteessä.
Olisi saanut tulla 10 vuotta aiemmin exän elämään. Niin paljolta pahalta olisi säästytty ja vaikeilta traumoilta kaikki. Olisin tarvinnut hänen kaltaista roolimallia itsekin.
Kaikki voittavat, win-win-win tilanne, minä, exä ja exän nyksä, ja lopuksi voisi todetta että hyvää kannattaa kierättää.
Sanoisin ja olen sanonutkin, että tälle mun exälle ei ole elämässä sitten mitään niin tärkeää kuin salilla käynti. Se on päivät töissä ja illat salilla. Tulee kotiin, syö ne rahkansa ja menee katsomaan jotain painonnostovideoita youtubesta. Sitten se meneekin jo nukkumaan. Silloin kun se on kierroksessa, sitä panettaa jatkuvasti. Kun ei ole, sillä ei edes seiso. Viikonloppuisin se ei syö kuten muut, vaan sillä on aina omat juttunsa. Älä siis kuvittele mitään ravintolaillallisia. Viikonloppuisin se on salilla ja ei voi lähteä minnekään, koska ei pääse salille. Veikkaan että sitä jätkää kiihottaa enemmän oma peilikuvansa, kuin sun vartalo. Että näillä terveisin, onnea teille matkaan!
Mun tapauksessa vakka on kantensa valinnut. Harrastus on sama, kuinka äkkiä saa 24 pack kaljan juotua.
En mitään. Jokainen tekee valintansa itse.
Ei ole toisen asia puuttua toisten valintoihin ja toimintoihin.
Asiallisesti voi keskustella kaikkien kanssa ja olla puuttumatta muiden asioihin. Jokainen vastaa omista päätöksestään ja valinnoistaan itse.
Erot voivat olla rajuja riitoja tai sopuisia. Ihmisistä kaikki on kiinni. Millaisena asiat näkee.
Teki mieli varoittaa, mutta eipä se minulle kuulu. Jännä miten ennen niin nätti ja elinvoimainen nainen näyttää nykyään ihan zombielta. Kyseisellä miehellä on tapana ankeuttaa, lytätä ja pomottaa. Hän ei halua, että naisensa on kaunis ja voimakas, vaan harmaa hiirulainen. Hän itse kulkee melonit kainalossa kuin mikäkin herra ja hidalgo ja flirttailee muille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Juokse vielä kun voit.
Miksi fiksut naiset valitsevat AINA väärin?
Ei ole tarvetta onnitella eikä varoitella. Eksän kanssa oli hyvä suhde, mikä toimi aikansa. Uskon kummankin olevan tyytyväinen, että aikanaan erosimme.