Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
61/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla enää muutaman kymmenen vuoden jälkeen mustasukkainen. Ihmisen elämään mahtuu monia suhteita ja ne ovat omana aikanaan todella tärkeitä, vaikka saattavatkin loppua jossain vaiheessa. Silloin nuorena olit niin jäätävän mustasukkainen, että ystävyytemme exän kanssa katkesi. Hyvin on varmaan pärjätty kummatkin siitä huolimatta. 

Vierailija
62/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti sinäkin olet yhtä epäsosiaalinen ja kotona viihtyvä, tarkkoja rutiineja ja suunnitelmia rakastava tyyppi kuin tämä uusi miehesi. Silloin sovitte hyvin yhteen. On mielenkiintoista myös nähdä, jatkaako hän tässä uudessa suhteessa roolia, että ei tee mitään kotitöitä. Tai voihan olla, että sinua ei haittaa se sohvalla makaava mies, kun itse siivoat hänen jälkiään jatkuvasti."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan jo huomannut, että asiat ovat pahasti vialla. Et ehkä tajua vielä ihan täysin mistä kyse. Ajattelet ehkä, että kyllä se tästä. Ilkeitä kommentteja silloin tällöin, vahtimista missä olet ja kenen kanssa, yhtäkkisiä vihanpurkauksia. Omituista mykkäkoulua. Jos olet hyvällä tuulella jostain, alat huomata, että se ärsyttää. Saatat kuulla ilkeitä kommentteja sinulle rakkaista ihmisistä. Tämä kaikki pahenee ajan kanssa ja mukaan tulee lisää asioita, jollaisia et juuri nyt osaa edes kuvitella.

Väliin mahtuu hyvältäkin vaikuttavia asioita, mutta usko pois, ne eivät kauaa kestä. Pudotus tulee joka kerta.

Älä jää katselemaan tätä liian pitkäksi aikaa vaan lähde pois. Luota vaistoihisi. Arvosta itseäsi ja terveyttäsi. Älä tuhlaa elämääsi. Se on parasta mitä voit tehdä.

Vierailija
64/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Älä turhaan tuhlaa elämääsi sen tyypin kanssa. Et tule saamaan häneltä mitään, varsinkaan henkisellä puolella. 

Vierailija
65/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ryyppää kunnolla joka viikonloppu?

Mä kysyisin, että vieläkö tissuttelee pitkin viikkoa joka päivä ja sitten viikonloppuna enemmän.

Vierailija
66/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jotkut terveiset olisi pakko lähettää, en sanoisi yhtään mitään, lähettäisin kuvan itsestäni hymyilemässä kihlasormus sormessa. Eksä ainakin näkisi että olen vihdoin onnellinen. 

Vierailija
67/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei niele kaikkea sen puheita. Valehtelee omaksi edukseen minkä ehtii. Se, mitä puhuu minusta on täyttä soopaa. Minä en pettänyt sitä koskaan. Se oli toisinpäin se homma. Miettii mikä on syy ja mikä seuraus...

Oli tosi inhottava isä ja puoliso. Itsekäs ja ilkeä.

Toivottavasti nyksän kanssa menee paremmin. Ehkä on sulle parempi mies mitä ikinä oli mulle?

Meidän lapset on saaneet kärsiä isän käytöksen takia. Ne on rikkinäisiä. Muista se. Se yksikin, juttele niiden lasten kanssa, ehkä ne, tai niistä joku uskaltaa kertoa sulle totuuden minkälaista meidän elämä oli. Pahimmillaan oltiin melkein turvakotiin lähdössä kun isä riehuo lapselleen.

Pidä huoli ja puolesi omien lastesi kanssa, jos ikinä perustatte uusperheen.

Pidä huoli myös itsestäsi.

Lue narsismista. Ajatuksella. Avaa silmäsi. Älä anna sen lytätä sua, niinkun teki mulle. 16 vuoden jälkeen täältä nouseminen on vaikeaa. Tosi vaikeaa.

Se miksi minä olen laittanut mieheen välit poikki johtuu ihan miehestä. Se on mulle tosi ilkeä. Mun on pakko suojella itseäni jotta joskus pääsen jaloilleni.

Pidemmän päälle se tyyppi tuhoaa sut.

Ja mä tiedän, että osaa alkuun olla ihana. Huomioi. Ja siellä töissä, missä teidän suhde alkanut, on ihan erilainen mitä ikinä oli kotona.

Joskus se vielä alkaa kaataa sitä sontaa sinunkin niskaasi. Pahoin pelkään. Tai ehkä vika olikin minussa? Niinkun aina sain kuulla, miten olin syypää kaikkeen.

Lähde ajoissa. Pelasta itsesi.

Ennen sitä, oo hyvä mun lapsille. Se yksi lapsi jota isä manipuloi on herkkä ja rikkinäinen. Se joka siellä omassa huoneessa on paossa teidän kuhertelua, kun viikko minun lähtöni jälkeen kotiimme menit näytille. Tai asustelemaan. Sen lapsen itsetunto on tosi huono, koska sen isä on haukkunut sitä koko sen elämän. Se kaipaa niin paljon isänsä huomiota, että siellä siksi. Mielummin kun täällä. Se ei halua sanoa isälleen ei. Ettei välit mene. Ja välit menee, jos on yhtään isää vastaan. Niinkun on mennny meidän esikoisella isäänsä. Välit. Sekun ei isää mielistele, niin isä oli sitä aina lastenkotiin, laitokseen laittamassa.

Se mies rikko mut tosi pahasti.

Se, että sä olet sen kanssa mun selän takana vehdannut vuosia. Sattu ihan saatanasti. Ja sen vuoksi en toivo teille kummallekkaan mitään hyvää. Petoksella alkanut saakoon arvoisensa tulevaisuuden.

Vierailija
68/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenköhän väärin? Mieleni olisi tehnyt varoittaa exäni uutta mutta en uskaltanut koston/vainoamisen pelossa. Kaikki sukulaiseni sanoivat että nyt kun pääsin hänestä hetkeksi eroon kun hän keskittyy sen aikaa uuteen suhteeseensa niin älä vaan ärsytä sitä. Kohta olen taas ensiavussa ja kuljetellaan sairaalasta toiseen kun meinaan hengestäni päästä. Minua varoitti edellinen tyttökaveri ja kertoi mitä kaikkea on joutunut kokemaan exäni taholta. Viisveisasin koska hän oli kuitenkin "mustasukkainen ja katkera". Huh, olisi pitänyt vaan uskoa. Jos uskaltaisin niin sanoisin että "jos aiot jatkaa suhdetta tuon kanssa, niin ei ehdi kuin puolivuotta mennä niin uudelleen tavattaessa en enää tunne sinua. Olet niin tärisevä, pelokas laiha pikku nainen.  Vaatii yli 10 vuotta päästä hänestä eroon ja lähestymiskiellot ei auta. Hänen kaverit on sellaisia että elämäsi on lopullisesti pilalla, siitä myös he pitävät huolen. Et koskaan uskalla lähteä, et ikinä. Ja jos pääset karkaamaan niin hyvästi kaikki. Sinusta tulee koko läänin sylkykuppi. Et voi mennä töihin enää mihinkään, etkä edes pysty koska pelkäät kaikkia ihmisiä ja kaikkea ylipäätään. Et uskalla enää nukkua kun pelkäät koska hän tulee ovesta läpi. Valvomisesta menetät järkesi. Ihmiset pitävät sinua pellenään kun säikähtelet kaikkea ja alkavat säikyttelemään sinua tahallaan PÖÖÖ! ja naureskelemaan keskenään. Ainoa keino jolla pelastat itsesi on lähteä NYT. Ihan nyt heti. Jos olet yhtä hölmö kuin minä etkä piittaa exän varoitusta niin sinulle tulee jäämään fyysiset vammat jotka eivät parane enää koskaan. Psyykkisistä puhumattakaan. 

Hyi kun tuli takaumat taas päälle kun kirjoitin tätä. Piti ottaa lääke. Kaikki ammattilaiset kysyy aina kun kerron yksityiskohtia että oliko mies joku toisenmaalainen koska kokemukseni on niin julma. Ei maailman julmin, tiedän sen. Aina joudun vastaamaan että ei, ihan suomalainen mies ja molempien vanhempiensa suvut myös.

Vierailija
69/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä luottokortti ja pankkitunnukset tallessa. Nainen ei maaniselle tuulelle sattuessaan välitä mistään mitään.

Vierailija
70/705 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehottaisin käymään säännöllisesti sukupuolitautitesteissä... Olisin ollut onnellinen, jos minulle olisi sama kerrottu aikanaan.

Tälle peukku. Yhä useampi voisi kertoa.

Vierailija
71/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te lähes kaikki olette noin pahoja puolisoita aikoinaan löytäneet? Mun puolisot/ehdokkaat ovat (yhtä väkivaltaista lukuunottamatta ja se loppui ekaan turpaansaamiseen) ovat olleet mukavia ja ihan kelpo tyyppejä, mutta aina se ei vaan natsaa yhdessä. Silloin erotaan.

Siksipä sanoisin exän nyxälle varmaan tavatessa, että "moi". Oman nyxäni exän kanssa ollaan tutustuttu matkan varrella ja mukava ihminen sekin on. 

Vierailija
72/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te lähes kaikki olette noin pahoja puolisoita aikoinaan löytäneet? Mun puolisot/ehdokkaat ovat (yhtä väkivaltaista lukuunottamatta ja se loppui ekaan turpaansaamiseen) ovat olleet mukavia ja ihan kelpo tyyppejä, mutta aina se ei vaan natsaa yhdessä. Silloin erotaan.

Siksipä sanoisin exän nyxälle varmaan tavatessa, että "moi". Oman nyxäni exän kanssa ollaan tutustuttu matkan varrella ja mukava ihminen sekin on. 

Lueppas tuo oma kommenttisi uudestaan ihan ajatuksella. Mieti sen jälkeen tuota ensimmäistä kysymystäsi.

Vierailija
73/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin miehen harrastaneen seksiä entisen tytärpuolensa kanssa.

Vierailija
74/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän mennessä edes tavannut, joten en ole sanonut sanaakaan.

Enkä aio tavatakaan.

Vierailija
75/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainuttakaan exää, niin pakko olla hiljaa :D No, en kyllä muutenkaan puuttuisi heidän olemiseensa.

Vierailija
76/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelisin lottovoitosta. Sarkasmia.

Vierailija
77/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsette vaivoiksenne kauhean hankala tyypin, helpompaa elämääkin olisi tarjolla. Miksi lähdet siihen työleriin, mies on kuin orjapiiskuri, sulla on omatkin työt jo. Pari miehistä pettää.

Vierailija
78/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse niin kauas kuin jaksat. Poistu somesta, vaihda osoitetta ja puhelinnumeroa sekä salaa ne, samoin autosi rekkari. Kaappihomo ja narsisti on. Yrittää stalkata kaikesta tuosta huolimatta. Ei mitään tapoja missään ja auta armias, jos ottaa kuppia. Hänen oma lähisukulaisensa onnitteli minua, kun oltiin erottu. Tyyppi sairaanloisen mustasukkainen. Tarinaa riittäisi vaikka kuinka paljon, mutta jääköön tällä kertaa tähän.

Vierailija
79/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi varmaan mitään tai ehkä toivottaisin tsempit. Käy vaan sääliksi. Taas yksi narsistin uhri lisää. Hän käy helvettiä läpi tälläkin hetkellä.

Vierailija
80/705 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli eksäni nyksänsä kanssa tullut käymään kotimaassa. Tavattiin torilla ja halattiin pitkään eksän kanssa. Olihan surullista, että ensirakkaus päättyi surullisesti eroon.

Nyksät juttelivat muuta siinä sivussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi