Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
101/706 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kaikki tosi hyviä ystäviä keskenämme joten varmaan onnitella. exäni ja hänen nykyinen puolisonsa ovat parempi matchi kuin mitä minä ja exäni olimme.

Vierailija
102/706 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toivottavasti pystyt antamaan E***lle sen mitä hän toivoo, eikä sinua siis haittaa vaikka hän matkalla hieman ihastuu kollegoihisi ja ystäviisi ja selän takana ihan vähän kokeilee. Sinä olet kuitenkin hänelle aina tärkein."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/706 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne häntä kovin hyvin, mutta hymyilisin hänelle ja tervehtisin. Jos näen exäni, onnittelisin häntä siitä, että on saanut sellaisen elämän kuin toivoi ja mitä en itse kyennyt hänelle antamaan. Jotkin suhteet päättyvät ihan syystä siksi, että todetaan tulevaisuudelta erilaisia asioita ja ilman mitään sen suurempaa draamaa.

Saattaisin myös kiittää siitä, että eromme sai minut miettimään, mitä puolisolta itse haluan ja kasvoin aikuiseksi sen myötä.

Vierailija
104/706 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitko sitä korttia lukiessasi että se oli sun tuleva miehesi joka nimenomaan juoksi mun perässä. Minä en juossut hänen perässä (vaikka voin vaan kuvitella että niin päin hän käänsi tilanteen puolutautuessaan).

Tietäsitpä vaan mitä sinä yönä tapahtui ja mitä miehesi minun korvaani kuiskutteli.

Olit vain laastari ja kakkosvaihtoehto rouvaksi. Hän tyytyi sinuun, vaikka sydän oli yhä toisaalla.

Vierailija
105/706 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
106/706 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan, olet varmasti vähään tyytyväinen kun olette jo pitkään yhdessä olleet.

Hän ei kuuntele vaan on omissa maailmoissaan, keskeyttää puheesi usein ja puhuu surutta päällesi koska on todella itsekeskeinen. Kuulostaako tutulta.

En olisi ikinä tyytynyt siihen tunneköyhään, itsekeskeiseen ihmiseen jolta ei saanut minkäänlaista hellyyttä ja rakkaiden osoituksia. En koskaan rakastanut häntä, ehkä vaan hengailin hänen kanssaan paremman puutteessa ja pidin laastarina.

Vierailija
107/706 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan, olet varmasti vähään tyytyväinen kun olette jo pitkään yhdessä olleet.

Hän ei kuuntele vaan on omissa maailmoissaan, keskeyttää puheesi usein ja puhuu surutta päällesi koska on todella itsekeskeinen. Kuulostaako tutulta.

En olisi ikinä tyytynyt siihen tunneköyhään, itsekeskeiseen ihmiseen jolta ei saanut minkäänlaista hellyyttä ja rakkaiden osoituksia. En koskaan rakastanut häntä, ehkä vaan hengailin hänen kanssaan paremman puutteessa ja pidin laastarina.

"En koskaan rakastanut häntä... pidin vain laastarina".

Exäsi ansaitsi parempaa.

Vierailija
108/706 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE 

(ja niin ne on kyllä juosseetkin) 

Vierailija
109/706 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koita kestää.

Vierailija
110/706 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotit kroppasi, uuvutit itsesi ruuhkavuosina joka näkyy sinusta, paapoit ja elätit sitä tunnevammaista juoppoa joka ei edes rakasta sinua.

Kiitos, teit sen kaiken mitä minulle olisi langennut jos olisin hänet huolinut.

Ei minusta olisi ehkä tuohon pestiin ollutkaan, pakko myöntää, enkä olisi jaksanut hyysätä sitä alkoholistia.

Vierailija
111/706 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähes identtiset korut kaulassa. Miksikähän miehesi on ostanut samanlaisen korun sinulle kuin mitä osti minulle.

Vierailija
112/706 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa tietäisit kaiken sen miehestäsi mitä minä hänestä tiedän. Et olisi ikinä pakottanut häntä vihille, jos olisit tiennyt mitä hän kanssani puuhaili ja että olisi halunnut minut, ei sinua.

Älä ikinä luota häneen. Tietäisitpä vaan ketä se sieltä kylän kesäjuhlilta lähtee joka kesä etsimään....

Vierailija
113/706 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olettekin lasten takia ja taloudellisista syistä olleet yhdessä jo vuosikymmeniä, tiedät että otit hänet itsellesi laastariksi (koska et saanut sitä ketä kaipasit) ja hän otti sinut laastariksi koska ei löytänyt ja saanut minua.

Tiedät ettei hän koskaan kosinut sinua....luonnollisestikin koska odotti minua. Vielä otan siitä selvää millä huijasit hänet naimisiin....hän ei kehdannut enää perääntyä vaikka olisi halunnut.

Oli varmasti hirveää tajuta että mies petti sinua muutama kk ennen häitä.

Vierailija
114/706 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hyvänäsi.

Käytetty tuote, ei vaihto- eikä palautusoikeutta.

Vierailija
115/706 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kiitos, että pidät huolta lapsista isäviikoilla. Toivottavasti olet heidän elämässään aina.

Vierailija
116/706 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska aloitus, joka hunajan lailla houkuttelee happamat ja katkerat vihaamaan. yleensä eroon tarvitaan kaksi, joskus kolme tai useampi. ja kumpi osapuolista helpommin pääsee pettämään? en osaa kuvailla, mitä sanoisin, kun menin naimisiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa 26 vuotta sitten. moni eronneista ystävistäni jäivät katkeriksi. siirsivät vanhat ongelmansa uusiin suhteisiin, jotka ymmärrettävästi kaatuivat siihen jatkuvaan exän moittimiseen heti alkumetreillä. unohtaminen ja anteeksianto ei enää ole nykypäivää. miksei? siis edes silloin, kun vika on ollut siellä peilissä. 

Vierailija
117/706 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä hyvänäsi.

Käytetty tuote, ei vaihto- eikä palautusoikeutta.

totta, ja pätee tosi hyvin kumpaankin sukupuoleen. sillä erolla, että mies vanhenee kuin viini, nainen taas kuin piimä. hyvää syksyä kaikille exille.

Vierailija
118/706 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet parempi kuin minä

Vierailija
119/706 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaan mitä milloinkin , kun kyläilemässä heidän luonaan joskus käydään. Oikein kiva ihminen.  Exäkin on ok

Vierailija
120/706 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ex on uskollinen ensimmäistä kertaa suhteessaan, toivottavasti ei joudu enää tekojensa vuoksi turpakäräjille, kuten pian joutuu, toivottavasti muuttaa rasistiset mielipiteensä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi