Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Jos olisi ollut väkivaltainen, vaivaisi asia. Vaan tuskin ilmoittaisin. Onneksi ei tarvitse moista miettiä
Se on nyt sun vuoro nauttia hirveestä parrusta. Onnea. Älä riko itteäs
Toivoisin että exä antaa nykyiselle sen mitä itse pyysin, itkin ja anelin vuosikausia. Aikaa, yhdessäoloa, välittämistä ja kommunikointia.
Toivon myös ettei exä laita häntä maksamaan kaiken, niinkuin teki minulle.Toivon myös ettei exä hauku, katso inhoavasti ja tee pilaa hänestä kun hän kertoo seksuaalisista haluistaan.Niinkuin teki minulle.
En ymmärrä miksi pitäisi sanoa yhtään mitään? Miksi asia pitäisi edes ylipäätään kiinnostaa? Tuommonen sanominen on jo lähellä manipulointia ja manipuloinnista en tykkää yhtään.
Ihanaa, että löysitte toisenne. Toivoin exälleni pelkkää onnea ja rakkautta eromme jäljeen ja sen hän vihdoin löysi sinusta! Onnea uuteen kotiin!
Hyvä mies, jos kestät siisteydestä nipottamista. Ja huom. itse olen ihan normaali, perussiisti.
Nauti hyvästä kohtelusta ja seksistä niin kauan kuin niitä siltä skitsokta saat. Aluksi. Myöhemmin tulee kuraa ja ikävää.
En mitään. Tai ehkä "Moi!". Ihan ok tyyppi silloin harvoin kun olen tavannut.
Good luck!
Eritoten sille exälle, joka peuhasi nykyisensä kanssa kun oltiin yhdessä :D
Mikä hieno pohja suhteelle, ei muuta.
Oikeasti exän nykyiselle haluisin sanoa samat myös, koska hahhhah! Siitäpä sait. Toivottavasti jaksat ja toivottavasti hän välittää sinusta enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kaikki ihastuvat kaupan kassaan!
Itiksen City-Market ja Prisma.
Lisäksi Itiksen Black Bird.
Luota vaistoihisi! Kun mies alkaa puhua rasistisia ja sadistisia juttuja, ota ne vakavasti. Älä kuvittele kuulleesi väärin tai kuittaa juttuja vain erilaisella huumorintajulla. Jutut tulevat menemään pahemmiksi ja taustalta paljastuu vielä paljon sellaista, jota et juuri nyt voi mitenkään kuvitella todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko masokisti vai muuten hullu. Lähe meneen.
Jos nainen on lähelle kuuttakymppiä ei ole löytäny pysyvää ihmissuhdetta niin hän ei ole täysjärkinen. Kysy keltä vaan meiltä 70: tä kymmeneltä ennen sinua.
Hyvin todettu, juuri noin. Yleensä vielä lapsettomuus korostuu tuossa.
Terkkuja Klaukkalaan
Haluaisin kysyä, että mitä mieltä hän on siitä, että eksä muuttaa yhteen kaikkien seurustelukumppaneidensa kanssa. Muuttaa ja sitten parin vuoden päästä kyllästyy. Kohta onkin uusi salasuhde menossa.
Noin yleensäkin - mikä sellaisen ihmisen tarina on? Onhan siinä tietty aina myös tämä toinen osapuoli, joka hommaan suostuu. Mutta kuitenkin, mikä vimma ja miksi?
En tietenkään kysy mitään. Muuten vaan jäin mietiskelemään. :)
Vierailija kirjoitti:
Hän hurmaa sinut niin kuin minut ja entisen miehensä. Tunnet varmaan nyt olevasi täynnä rakkautta. Antamista ja vastaanottamista. Hän ei kuitenkaan pysty oikeaan empatiaan. Tiedostavalla tasolla ymmärtää mitä se on ja osaa tiettyyn pisteeseen asti esittää sitä. Hän on vain peili sinun omille tunteillesi ja tekee parhaansa maskiensa kanssa. Jäät koukkuun ja teet päätöksiä, joita kadut loppuikäsi. Ajan kuluessa tulet huomaamaan, että aikuisen ja hurmaavan kuoren alla on alle kouluikäinen lapsi. Hän tulee jossain vaiheessa elämään uudelleen lapsuudentraumansa siitä, kun isä "hylkäsi". Sinä olet se isä nyt ja ole valmis siihen mitä tulee.
Tämän naisen nimi alkaa S-kirjaimella, eikö? Hänen etsii ja löytää itselleen isähahmoja, jotka sitten eivät heti pysty jättämään kun mielenterveysongelmat ovat paljastuneet.. S:stä pääseekin eroon vain siten, että sitä seuraa roikkuminen, uhkailu ym. siihen saakka, kunnes tämä on löytänyt uuden isän hoitamaan asioitaan. Olen seurannut tuon ihmisen touhuja nuoruudesta saakka ja jokainen suhde on mennyt samalla tavalla. Jos mies on ollut tarpeeksi vahva, jotta on päässyt eroon kokonaan, niin S roikkuu tämän perheessä kiinni. Jotka eivät tietenkään ymmärrä miksi ei poika tullut toimeen tämän herttaisen S:n kanssa. Ulkospäin herttainen S on kyllä kaikkea muuta sisältä.
VARO ! Siinä on prsua = psykopatiaa ja on hällä reisusta saatu veneerinen tauti. Äläkä ylläty mulatista jälkeläisestä.
En koskaan tavannut mieheni exää, nyksänä olen ollut 50 vuotta.
Exän elämä ja uudet kumppanit ei kuulu mulle.
Sitä saa mitä tilaa eli pettävän miehen. Pettämisestä lähti heidänkin suhde - mies ei osaa kommunikoida ja on jo pettänyt nykyistäänkin. Esittää rehellistä, kilttiä ja mukavaa miestä, mutta todellisuudessa hänellä on paljon ikäviä salaisuuksia mitä kasaantuu lisää koko ajan. Nyt kun olen itse miehestä yli, saan mielihyvää siitä, että nyxä ja exäni kriiseilevät tauotta ja voivat huonosti. Ovat ansainneet sen kaiken..