Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
581/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää. Jos pakotettaisiin puhumaan, niin kysyisin, että mihin sä sen mummon jätit.

Vierailija
582/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hiirille 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan konkurssista ja rahojen hupenemisesta. Myös sukupuolitaudeista lomamatkojensa jälkeen.

Vierailija
584/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän tule menemään töihin, vaikka kuinka vakuuttelisi. On tasan niin laiska nainen. Ja suihin ei ota.

Vierailija
585/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole armollinen, ennen kaikkea itelle

.

Vierailija
586/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että miksi ihmeessä laittelet mulle jotain kaveripyyntöjä?   En edes tunne sinua, tiedän vain sinun nimen ja sen että suhteesi silloiseen puolisooni alkoi jo paljon ennen eroamme.   Sinä olit täysin tietoinen minun olemassaolostani mutta se ei teitä kumpaakaan haitannut.   Sain vain tietää teistä muuta kautta.   Jos sä sitä kaveruutta haluat, niin ihan vinkiksi, kaverit eivät toimi noin. Ja mulla ei ole pienintäkään halua tai kiinnostusta suhun tutustua.   Toki yhteisiin kavereihimme tulet tututstumaan, se on sitten ihan heistä kiinni, haluavatko alkaa kaveeraamaan sinun kanssasi.

Vierailija
587/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä hyvää huolta siitä naisesta. Älä ikinä tee väärin häntä kohtaan.

Vierailija
588/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin sanoa, että kyseessä on pesunkestävä myyntimies, joka valehtelee oikeasti päin naamaa. Ihan OIKEASTI sellaisiakin ihmisiä on. Ymmärrän, että ihmiset tekevät virheitä, mutta sitten on niitä jotka väittävät kuuta auringoksi ja päinvastoin, ja jäätyänkin kiinni valehtelusta kiistävät kaiken.

Vierailija
589/706 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto, luulit varmaan paremmankin saavas.

Vierailija
590/706 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saat hyvin kasvatetun puolison itsellesi.

Vierailija
591/706 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panelia, kylä Eurassa. Ja ihan totta: ilman J-kirjainta.

Vierailija
592/706 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry. No 591 oli tarkoitettu toiseen ketjuun. Ylläpito poistakoon.

Vierailija
593/706 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea lihaverhojen ja tubulaaritissien pyörittelemiseen

Vierailija
594/706 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kaikki ihastuvat kaupan kassaan!

Itiksen City-Market ja Prisma

Vierailija
595/706 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ymmärrät ajatella edes lapseni parasta, kun tilanne exäni kanssa menee koko ajan huonompaan suuntaan, ja silmäsi avautuvat vihdoin jonakin päivänä näkemään, että sinulle kerrotussa versiossa ei ole totuuden häivääkään. Lapseni puheista ja leikeistä on käynyt ilmi, millaisiin ongelmiin olet jo saanut törmätä, mutta se on vasta alkusoittoa. Sitä ihmistä, johon rakastuit ja jonka kanssa aloit olla yhdessä, ei valitettavasti ole olemassakaan.

Vierailija
596/706 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea lahnamies. 0-3 min muna. Ei keskustele. Ei tunteita. Pettäjä. Seksiaddikti. Täysrunkku. Piereskelee ja syö räkää avoimesti.

Hullu. Piirteet näyttäytyy muutaman vuoden jälkeen.

Vierailija
597/706 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Selkäänpuukottava, empatiakyvytön runkku. Toivottavasti kuolet".

Vierailija
598/706 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä taida tietää että miehesi haikailee edelleen, vuosikymmenten jälkeen perääni. Näkisitpä miten hän vilkuilee minua, katse jää kiinni minuun, kuinka hän häkeltyy lähelläni ja ketä etsii työmatkaliikenteen seasta iltapäivisin. Olit aikoinaan kakkosvaihtoehto ja vain laastari. Miehesi olisi ottanut minut jos olisin sen mahdollistanut, ei sinua. Kiedoit (kiristit) hänet suhteeseen valheella, hallinnoit häntä ja rahoja, jotta hän ei voi jättää sinua. Tuskimpa sinäkään saat enää mitään siitä elähtäneestä kulissisuhteesta. Lähde sinne mistä tulitkin ja vapauta hänet sinne minne hän kaiaa. 

Vierailija
599/706 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ota kunnolla eteen parin vuodenkaan päästä. Tappelit niin kovin saadaksesi hänet ja uskoit hänen valheisiinsa. Totuus on että minä olin jo lähdössä kun aloit häntä piirittää. Yhteisestä asunnosta lähtö vain kesti hetken.

Minä säälin sinua tuolloin ja säälin vieläkin. Hän tulee pettämään sinua ja nytkin jo yömyöhään watsappia näpyttää, onko puhelin jo mukana vessassakin. Olet naiivi ja johdatelvata, paljon helpompi kuin minä, kuten exmies minulle sanoi. Hän haukkui sinua minulle ja minua sinulle ja päätit silti luottaa. Voin vain toivoa ettet puhu hänelle mitään turhan intiimejä, sillä mies kyllä kertoo ne työpaikallanne eteenpäin. Hän haluaisi niin kovin olla suosittu, miesten mies, hän tekee mitä vain ollakseen työpaikallanne sellainen. Sovit toki 16 vuotta nuorempana hänen trofeekseen. Ei hän rakasta kuin itseään, hän on kylmän äidin esikoinen. Malli pettämiseen opittu jo kotoa. Sinä sait mitä tilasit. Koeta jaksaa. 

Olen onnellinen nyt. Sinäkin olisit onnellisempi omillasi.

Vierailija
600/706 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommia piisaa😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi