Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
621/706 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän hurmaa sinut niin kuin minut ja entisen miehensä. Tunnet varmaan nyt olevasi täynnä rakkautta. Antamista ja vastaanottamista. Hän ei kuitenkaan pysty oikeaan empatiaan. Tiedostavalla tasolla ymmärtää mitä se on ja osaa tiettyyn pisteeseen asti esittää sitä. Hän on vain peili sinun omille tunteillesi ja tekee parhaansa maskiensa kanssa. Jäät koukkuun ja teet päätöksiä, joita kadut loppuikäsi. Ajan kuluessa tulet huomaamaan, että aikuisen ja hurmaavan kuoren alla on alle kouluikäinen lapsi. Hän tulee jossain vaiheessa elämään uudelleen lapsuudentraumansa siitä, kun isä "hylkäsi". Sinä olet se isä nyt ja ole valmis siihen mitä tulee.

Tämän naisen nimi alkaa S-kirjaimella, eikö? Hänen etsii ja löytää itselleen isähahmoja, jotka sitten eivät heti pysty jättämään kun mielenterveysongelmat ovat paljastuneet.. S:stä pääseekin eroon vain siten, että sitä seuraa r

Nyt ne lääkkeet... Et voi tosissasi kuvitella tunnistavasi jonkun tietyn naisen täällä yhdestä anonyymista viestistä?

Vierailija
622/706 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kolmas pyörä, minulle uhkaukseksi vammaisaborttiriitaan soitettu nainen??? Näinkö siinä sitten kävi? Outoa että minulla on koko pitkä elämä ollut sellainen fiilis että joku toinen elää elämääni... tämäkään ei riitä vaan on mieleeni tullut sellainenkin että olenko siellä teidän aviovuoteessanne 'kolmantena pyöränä'... tämäkään ei riitä vaan mietityttää että mitä miehen päässä on pyörinyt kun ollut kanssasi, entä jos minä jonka hän menetti eikä paluuta ollut... aika järkyttävää että vuosia abortin jälkeen sait miehen menemään naimisiin kanssasi ja saitte kaksoset... minä mietin kauhulla exäni tilannetta että miltä tuntuu katsoa kaksoisraskautta kun on hakannut raskaana olevan naisensa joka odotti että joulun jälkeen 'pitäisi mennä vammaisaborttiin'... tämäkään ei riitä vaan minä sitten jäin sinkuksi vaikka kosijoitakin on ollut... kuulema miehesi etsinyt minua 'kaikkialta' kun on ollut liikenteessä ja minä olen ehkä toivonut, ehkä pelännyt törmääväni häneen, mutta ei ole törmätty... sitten 37-veenä minut raiskattiin enkä voinut mennä aborttiin... 7 kk elin kidutusboksissa kunnes synnytin kuolleen lapsen... tässä on mitä haluaisin kysyä sinulta - tiesitkö kaiken tämä? Mitä mieltä - ei kuitenkaan kiinnosta kuulla vastaustasi tipan vertaa... Maksa takaisin rahat - tiedät mitkä rahat - en viitsi sitä tässä kertoa! Aika monta tonnia. Yleensä sanotaan että naisia on joka lähtöön. Kyllä on tullut mieleen, että miksi et lähtenyt vetämään kun havaitsit että sinut soitettiin pariskunnan aborttiriitaan... onhan se sinun pitämistä niin halpana että en ymmärrä miksi et heti lähtenyt vetämään vaan jäit roikkumaan... Kyllähän mies on oikeastaan sinullekin jonkunlaisen anteeksipyynnön velkaa...Kiitos että maksat rahat!!! Luulen että tämmöisistä jutuista joutuu vastuuseen sitten joskus taivaanportilla kun elämää punnitaan ja koko elämä menee kuin filminä ohi... T. miehesi mukamas ravintolatuttu - mitään ravintoloita ei juuri kyllä oltu nähtykään... minua vanhempana naisena varmaan itse olet joku ravintolatuttu, mikäs muu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/706 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaa rakkauspommittaa sua ehkä n. 6 kk ja sitten alkavat ne todelliset kasvot tulla esiin ja kaltoinkohtelu alkaa.

Aito narskueksäni; teki juuri näin eli juokse kun vielä voit niin ehkä selviät ehjänä ja ilman konkurssia👍

varokaa kaikki suunnalla Isokyrö liikkuvat, siellä on saalistava miesnarsku vailla uutta nyksää🙄

Vierailija
624/706 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sinulla on lupa ottaa minuun yhteyttä.  Vaikkapa jos rakastava mies alkaa syytellä sinua omista vaikeuksistaan ja vastoinkäymisistään ja olet ymmälläsi... Jutellaan, niin ehkä ymmärrät, että miehesi kiukuttelu ei johdu sinun tekemisistäsi tai tekemättä jättämisistäsi, vaikka hän niin väittäisikin. 

Vierailija
625/706 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Lasten vuoksi ollaan tekemisissä, hyvin vähän. Hän elää omaa elämää jne.

Vierailija
626/706 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vika on siinä miehessä eikä sinussa. Voimia.

Vierailija
627/706 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tukehdu ylemmyyden tunteeseesi ja paremmuuteesi. Be kind. Et tiedä minusta mitään etkä niistä asioista, joita kävin suhteen aikana läpi. Sinulla on vain exän yksipuolinen kertomus asioista. Sillä herralla on oma totuutensa ja tiedät vain sen. Älä myöskään pelkää, että koskaan missään olosuhteissa haluaisin palata entiseen. He is all yours forever.

Vierailija
628/706 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin sanoisin ex-miehelle, että toivottavasti osaa uuden kanssa puhua kipeistäkin asioista ja käsittelee aggression tunteensa paremmin. Kaikesta huolimatta paljon hyviä puolia ja haluisin, että löytäisi jonkun jonka kanssa saisi ne jakaa.

Vierailija
629/706 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitsisit rehellisen, tasapainoisen ja pystyvän miehen.

Vierailija
630/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse!

Vierailija
631/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikke hyvää teille! Eksän kanssa oli lopulta niin erilaiset unelmat, että parempi, että erottiin 

Vierailija
632/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin nyksälle ei oikein kannata sanoa mitään... Mutta kirjan voisin lahjaksi antaa, jotta hän oppisi käsitteet ja huomaisi itse sen kierosilmän temput. 

Vierailija
633/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota vaistoihisi! Kun mies alkaa puhua rasistisia ja sadistisia juttuja, ota ne vakavasti. Älä kuvittele kuulleesi väärin tai kuittaa juttuja vain erilaisella huumorintajulla. Jutut tulevat menemään pahemmiksi ja taustalta paljastuu vielä paljon sellaista, jota et juuri nyt voi mitenkään kuvitella todeksi.

Rydman? 

Vierailija
634/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ SAARNA VOISI SOPIA... 

Olisiko mahdollista, että ainakin tällä tavalla miehestä leivotaan nk tossu? Mitä mieltä tossun synnystä? Nainen ei saa tarttua puikkoihin - puikot syrjään!

Seksipalstalta 'inspiraatio': 'Olen miestäni kokeneempi'... 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5624897/olen-miestani-kokeneempi

Lähtisin siitä että tasavertaisuus on parasta ja jos jonkun jostain syystä on oltava kokeneempi niin sen on sitten oltava miehen... mistä hänen 'kokemuksensa' sitten ovat peräisin? Onko hän sen verran vanhempi että hänellä on jo taustallaan joku suhde? Mikä suhde? Joku pieleen mennyt suhde? No, eikö hänkin siinä tapauksessa ole tavallaan pilaantunutta tavaraa? 'Virheiden' sanotaan toistuvan uudessa suhteessa? Mistä nämä 'virheet' sitten ylipäätänsä ovat peräisin? Niistä pari- ja partnerisuhdemalleistako jotka ovat tulleet lapsuuden kodista vai mistä? Kamalaa jos vain irtosuhteista tai ehkäpä joistakin maksullisista ympyröistä?

Minulla ei ole omakohtaisen kokemuksen tasolla tästä antaa 'tietoa', mutta ajatuksen tasolla ja omaan tilanteeseeni peilaten. Minut on pahoinpitelytilanteesta vaihdettu naiseen  joka jo varmaan ehkä 'ammattinsa' eikä vain ikänsä puolesta suurella todennäköisyydellä ollut minua kokeneempi ja miestäkin kokeneempi. 

Mieleeni on tullut että jos nainen toimii seksisuhteessa opettajana tämä heijastuu muuhunkin suhteeseen ja minulla on epäilys että sellaisesta miehestä kehittyy suhteessa juuri nk tossu... nainen johtaa sitten muussakin... ja ainakin minua sellainen tilanne kauhistuttaa... yksikin tossumies on ainakin minun silmissäni liikaa... 

Olen vakaasti sitä mieltä että paras ratkaisu on että ollaan samalla tasolla ja yhdessä etsitään ja koetaan kaikkea uutta mitä seksi tarjoaa nuorille ihmisille, nuoresta pitäen... ja siinä kasvetaan tasavertaiseen ja tasa-arvoiseen suhteeseen muutenkin... ('Vanhojen' ihmisten jutut ovat aivan eri maailma ja asia ja siellä voi tietysti olla vaikka mitä ja ties kuinka mones partnerinvaihto kyseessä ja niistä ei voi tässä asiassa sanoa mitään.)

Jos on riita ja mies lähtee siitä pettämään niin voi tietysti kysyä mistä noita pettämiseen sopivia partnereita sitten löytyy - pitää löytyä aika pikaisestikin - ja millaista oikeaa vaimomatskua sellaiset sitten ovat noin niin kuin loppupeleissä... Pettämispartnereita on varmaan kaikenlaisia eikä heitä yleisesti voi syytää mistään... tosi sääli niitä monia joita mies kusettaa ties millä kulloiseenkin tilanteeseen sopivalla valheella jolla saa pettäjäpartnerista itselleen vahvan liitolaisen. Kaikessa pettämisessä on se riski että jos se on jotain kovin ajattelematonta puuhaa niin miten käy 'alkuperäissuhteen' - VOIKO SINNE ENÄÄ MILLÄÄN KEINOLLA OLLA PALUUTA VAI ONKO SE SITTEN LOPUKSI ELÄMÄÄ MENETETTY JUTTU... On tilanteita joista saa myös kuulla että miehellä on yhtä aikaa kaksi naista raskaana... Kaikkea 'kamalaa' tapahtuu eikä kaikesta jaksa tehdä jotain teoriaa...

On todella vakavista asioista kyse joista kyllä pitäisi enemmän puhua... milloin tämmöisiä asioita on setvitty ja missä? Ei olla kuultu, vai?

Vierailija
635/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuri?

Vierailija
636/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tippuri?

Siis gonorrea suomeksi? Viitaten aiempaan keskusteluun

Vierailija
637/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Toivottavasti ovat onnellisia. Minulla ei ole myöskään mitään eksääni eikä hänen nyksäänsä vastaan, mutta ei vaan tule pidettyä mitään yhteyttä paitsi satunnaiset kuulumisten vaihdot, jos jossain livenä satutaan törmäämään parin vuoden välein.

Vierailija
638/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, miksi ihmeessä haluaisin?

Vierailija
639/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelen, mutta kannustaisin kaivamaan toisesta sitä puhumista esiin, meillä se kaatui siihen. hyvä ja kiltti mies, mutta hyvin suomalainen. minä halusin elää enkä vaan olla elossa, hänelle kelpasi sohvannurkka.

Vierailija
640/706 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo silloin ja sanon nytkin, on olemassa ihmisiä jotka ansaitsevat toisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän