Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Sanoisin että nytkö tulit takaisin kun äijä sai perinnön! Lakkaa ainakin piinaamasta lapsiani!
Ei kertakaikkiaan yhtään mitään. Tunteet oli minulta kuollut jo siinä vaiheessa kun halusin erota joten ei mitään mielenkiintoa hänen uuttakaan suhdetta kohtaan. Ihan kunnon mies joten toivon hänelle parasta mutta ei ole minun asiani.
Jos jotain sanoisin niin varoittaisin. Aluksi mukava mies josta kuoren alta paljastuu narsistinen ihminen. Ehkä ravokohtaukset mitättömistä asioista on tullu jo tutuksi. Pian se nyrkkikin jo varmaan heiluu.
Vuoden jaksoi minun kanssa esittää mukavaa,kauankohan sinun kanssa?
Juokse!
No varmaan sanoisin hei ja esittelisin itseni jos vastaan kävelisivät. Ehkä jotain turhanpäiväistä jutustelua muutaman lauseen verran ja hyvät päivänjatkot.
Muistaa pitää Petroskoin postimyyntimorsiamen tyytyväisenä, niin ettei tämä naikkonen ota ja lähde. Jää vielä tänne loisimaan veronmaksajien rahoilla.
En mitään. En edes tiedä exien parisuhdetilannetta, eikä kiinnosta.
Taitaa eksäni tykätä tietyn ammattikunnan edustajista. Oli ennen minua ja minun jälkeen useita samoja kierroksessa. Nopeaa on ollut vaihtuvuus.
Tottakai kaikki ihastuvat kaupan kassaan!
Sinä ja kollegani sovitte loistavasti yhteen. Lämpimät onnittelut.
Ensimmäinen: Se jättää sut vielä vuosien jälkeen samalla tavalla kuin mut eli muuttaa salaa yllätyksenä yhteisestä kodista salarakkaansa (sinä) luokse. Omena ei kauas puusta putoa, isänsä tehnyt noin jo kahdelle naiselle.
Toinen: Hauska äijähän se on, mutta älä luota sokeasti, aikamoinen pelimies ja ei uskollisimmasta päästä.
Kolmas: Henkinen väkivalta jo lienee alkanut, ehkä se fyysinenkin. Lähde, kun sinä ja lapsesi olette vielä elossa.
Neljäs: Se on täysin tunnekylmä ja sitoutumiskyvytön työnarkomaani, joka ei tiedä mitä haluaa ja vauhkoaa impulsiivisesti joka suuntaan, varaudu perusteettomiin syytöksiin. Lähde ennenkuin sulta menee mielenterveys.
En tiedä onko kakkosella ja nelosella nyksää ja onko kolmosen nyksä jo lähtenyt.
Sanoisin että pidä huolta naisestasi ja kohtele sitä hyvin, se on hyvä nainen. Eksä on kaikin puolin hyvä ihminen ja oli hyvä kumppani parisuhteessa. Me vaan haluttiin elämältä eri asioita eikä niitä voinut sovittaa yhteen.
Muuten en juurikaan mitään, mutta vinkki vitosena voisin mainita, että suunnittele huolella plan b. Se hetki on tullut yllätyksenä niin minulle kuin myös hänen parille exälleen ennen minua, että suunnitelma olisi ollut hyvä olla olemassa. Hän on mestari piilottamaan synkän puolensa, ja iskee sen valttikorttinaan pöytään silloin kun sitä vähiten osaa odottaa.
Stalkkauksesta ja uhkailusta voisin kertoa, mutta mitä se hyödyttäisi? Ei minua uskottaisi kumminkaan. Eksä varmistanut varmasti selustansa, sellaisia luurankoja on hällä kaapeissa.
Vierailija kirjoitti:
Lyki kakkoseen...se huutaa :)
Hienoa
Sulla on nyt lahna. Meinaatko pitkäänkin vielä jatkaa?
Kaikkea hyvää heille! Exän kanssa oltiin vain liian erilaisia. Ei mitään pahaa sanottavaa
Onnea matkaan!