Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Suhteenne alkoi salaa kun olimme vielä naimisissa. Älä erehdy luulemaan, että olit ja olet ainoa. Nyt olet itse se naimisissa oleva.. varoitan siis.
Varo hänen äitiään joka tulee pilaamaan teidän suhteen jatkuvalla kyttäämisellä, hän kuvittelee hänen 28v poikansa olevan vielä lapsi ja pitää tästä huolta sen mukaisesti.
Hän hurmaa sinut niin kuin minut ja entisen miehensä. Tunnet varmaan nyt olevasi täynnä rakkautta. Antamista ja vastaanottamista. Hän ei kuitenkaan pysty oikeaan empatiaan. Tiedostavalla tasolla ymmärtää mitä se on ja osaa tiettyyn pisteeseen asti esittää sitä. Hän on vain peili sinun omille tunteillesi ja tekee parhaansa maskiensa kanssa. Jäät koukkuun ja teet päätöksiä, joita kadut loppuikäsi. Ajan kuluessa tulet huomaamaan, että aikuisen ja hurmaavan kuoren alla on alle kouluikäinen lapsi. Hän tulee jossain vaiheessa elämään uudelleen lapsuudentraumansa siitä, kun isä "hylkäsi". Sinä olet se isä nyt ja ole valmis siihen mitä tulee.
Ahaa, sä olet siis entisen tyttöystäväni, myöhemmän vaimoni ja nykyisen exäni nyksä?
Vierailija wrote:
Hah! Siitäpä sait, karman kosto pettämisestä ja salasuhteestanne sinulle on se, että olet nyt yhdessä ex-puolisoni kanssa. Tulet huomaamaan vielä karun todellisuuden. Elämä kanssaan on alistamista ja kontrollointia. Henkistä väkivaltaa. Ehkä sitten, kun totuus tulee sinulle ilmi, mietit, kannattiko sinun antautua suhteeseen tämän miehen kanssa. Kannattiko sinun rikkoa perheesi ja jättää edellinen miehesi. Kun sait tilalle exäni kaltaisen helmen. Valmistaudu myös siihen, että sinun lapsesi tulevat myös törmäämään tämän manipuloivan hirviön mustaan puoleen. Ennemmin tai myöhemmin. Nyt on vielä show menossa.
Parasta teidän suhteessanne oli se, että ex jätti minut ja pääsin irti siitä kamaluudesta. Olin aivan liian alistettu lähteäkseni itse.
Ihmeen katkeralta sinä kuulostat, vaikka mies oli kertomasi mukaan ihan kamala?
Onpas täällä paljon katkeroituneiden ihmisten tekstejä. Onko teille täysin mahdoton ajatus, että jotkut ihmiset voivat kasvaa ja oppia virheistään? Ja että useimmiten sen entisen suhteen pilaamiseen on osallistunut kaksi? On ihan mahdollista, että sillä sinun "paskalla" exälläsi on jonkun toisen kanssa paljon toimivampi parisuhdedynamiikka. Siksi ihmiset pohjimmiltaan eroaa. Ajatellaan, että tämän kanssa nyt ei ainakaan toimi ja jonkun sopivamman kanssa voisi mennä elämä paremmin. Ja aika usein se on ihan perusteltu ajatus.
En yhtään mitään, mennyt on mennyttä. Minulla ei ole tapana takertua siihen.
Vierailija wrote:
Onpas täällä paljon katkeroituneiden ihmisten tekstejä. Onko teille täysin mahdoton ajatus, että jotkut ihmiset voivat kasvaa ja oppia virheistään? Ja että useimmiten sen entisen suhteen pilaamiseen on osallistunut kaksi? On ihan mahdollista, että sillä sinun "paskalla" exälläsi on jonkun toisen kanssa paljon toimivampi parisuhdedynamiikka. Siksi ihmiset pohjimmiltaan eroaa. Ajatellaan, että tämän kanssa nyt ei ainakaan toimi ja jonkun sopivamman kanssa voisi mennä elämä paremmin. Ja aika usein se on ihan perusteltu ajatus.
No näin juuri. Osahan ihmisistä nyt ei koskaan muutu kusipäästä muuksi, mutta osalla pariskuntana suurin ongelma on yhteensopimattomuus, tämän olen itsekin tajunnut eksäni suhteen. En syytä häntä, enkä ole katkera vaikka suhteemme epäonnistui. No regrets ja kohti uusia tuulia. Kiitos kokemuksesta kuitenkin.
En mitään. Ei voisi vähempää kiinnostaa exäni, saatika hänen nykyinen kumppaninsa.
Voi sinua E..a , tietäisitpä vaan mitä selkäsi takana tapahtui juuri ennen häitänne. Olit vain laastari - tiedät sen.
Hyvin oot vetänyt roolis ja antanut miehellesi sen perheen mitä hän halusi minun kanssani. Olet kannatellut hänet monen kriisin läpi, itse en olisi ehkä sitä jaksanut.
Tietäisitpä vaan kuinka paljon hän kiinnittää minuun huomiotaan edelleen ja meillä on yhteinen salaisuus jota ei kukaan muu tiedä.
Joko alkaa rahat olla tuhlattu? Sen jälkeen huomaat olevasi tarpeeton, tiellä ja sinusta pitää päästä eroon keinolla millä hyvänsä. Joko alistaminen on vienyt ystäväsi, harrastuksesi, lemmikkisi, lapsesi, työsi, vapautesi? Sietääkö sinua palkkapaivinä tai silloin, kun tarvitsee sinulta rahaa tai "lainaa" ja on mielinkielin ja sitten sinut heitetään jälleen liekaan? Vai onko tiedossa vielä sinun sukusi perintöjä, isoja rahoja ja sen vuoksi jaksaa elää kanssasi? Tuntuuko elämäsi kulissilta, kun tapaatte ihmisiä, jos tapaatte?
Toki toivoisin aitoa rakkautta väliinne, mutta siihen toinen osapuoli ei kykene aidosti. Osaa taitavasti esittää kaikenlaiset tunteet, joilla hallita sinua ja osaa luvata kuut ja taivaat mikäli...Ehtoja rakkaudelle. Joko pelkäät ja välttelet ja joko tiedät paikkasi "kodissasi"? Joko hyppäät käskystä, ja rajoitat omia halujasi kaikessa elämässä?
Et olisi uskonut kuitenkaan, jos joku sinua olisi varoittanut. Se pitää saada kokea itse, unohtaa oma olemassaolo toisen edessä, olla orja ja mahdollistaja ja kulissien pystyssä pitäjä, marionettinukke, joka tanssii kun käsketään.
Samalla lailla vaihtoi läpystä vaihto -tyyliin minut sinuun kuin aikoinaan vaihtoi edellisensä minuun. Ensin salasuhteena ja sitten kamala kiire muuttaa yhteen. Minä en muuttanut pitkään aikaan, sinä sen sijaan melkein heti.
Onkohan niin, että suhteenne loppulaskenta on alkanut? Nimittäin minun ja minua edeltäneen kanssa yhteisasuminen ajoi hänet aika tavalla täsmälleen samassa ajassa seuraavaa metsästämään. Toisaalta, ehkäpä hänkin joskus rauhoittuu.
Hyvää jatkoa! Minä elän nyt ihan uutta elämää.
Älä lainaa sille rahaa, ei maksa takaisin!
H*lvetissä on erityinen paikka naisille, jotka ottavat toisen perheestä isän ja aviomiehen.
Juokse, kuin itse pääpiru olisi kannoillasi ja vielä vähän lujempaa!
Että montakohan kertaa se on pettänyt sitä tässä vuosien saatossa ja keiden kanssa.
Vierailija wrote:
Minulla ei ole mitään X kirjainta eikä nyki narusta.
( Nyksä on narujen nykimistä)
Lipun vedin täyteen salkoon Kaatuneiden Muistopäivänä, siinä oli tarpeeksi nyksää!
Ennen piti 14:00 laittaa puoli tanoon Kaatuneiden Muistopäivänä lippu nyt se saa olla 9:00- 20:00 saakka täyes tangoa.
Minusta nyksä on nykimistä!
Kummallisia lyhenteitä!
Ne Ovat Nykyinen ja Entinen !
Hillasuon mummo nyt vaan rauhoittuu siellä mättäällä siivousessu päällä.
Vielä kovemmat äksät ovat vain hilikulla tulossa siinä. Jos on.
Sanoisin, että älä anna eksäni huonon itsetunnon ja mustasukkaisuuden pilata elämääsi. Käy töissä ja harrastuksissa, tapaa perhettäsi ja ystäviäsi, pukeudu ja meikkaa niin kuin huvittaa jne., vaikka kaikki nämä asiat johtavat uhriutumiseen ja syyllistämiseen siitä, kuinka et muka välitä, tai kuinka olet jatkuvasti pettämässä, tai elämässäsi on muutenkin niin paljon tärkeämpiä asioita kuten seurustelukumppanisi.
Eksän nyksä, miksi läksi eksä syksyksi, iäksi?