Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?

Vierailija
23.05.2023 |

Onnitella vai varoittaa? Vai et yhtään mitään.

Kommentit (706)

Vierailija
201/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvin osa Elokapinaa ovat aktiot, mutta toimintaa on myös niiden välillä. Voit tulla osaksi Elokapinaa kotipaikkakuntasi paikallisryhmässä sekä kansallisissa työryhmissä ja yhteisöryhmissä.

Sanoma Media Finland tukee Elokapinan toimintaa.

Vierailija
202/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon teille hartaasti pysyvää onnea.

Muista se, että kirjailijan jutut ovat usein reilusti fiktiolla maustettuja ja hän on tarinoidensa sankari vaikka totuus olisi aivan toinen.

Kaikissa meissä on vikamme. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen blokattu exän toimesta joka kanavalla. Olen kuulemma narsistinen stalkkerihäiriköijä. Häiriköin aina kun tekee mieli seksiä. Viimeksi ilmestyin pihan kautta makuuhuoneeseen, ovi oli raollaan ja exä siellä nyxän kanssa. Menin vaan hakemaan omia pikkareita pois sieltä.

Vierailija
204/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait käytetyn mutta hyvän

Vierailija
205/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä väristä jugurttia se syö keskiviikkoisin nykyään? 

Vierailija
206/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se että palaa takaisin minun luo

Vierailija
207/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

E L O K A P I N A kirjoitti:

Näkyvin osa Elokapinaa ovat aktiot, mutta toimintaa on myös niiden välillä. Voit tulla osaksi Elokapinaa kotipaikkakuntasi paikallisryhmässä sekä kansallisissa työryhmissä ja yhteisöryhmissä.

Sanoma Media Finland tukee Elokapinan toimintaa.

Ihme pellejä ootte kaikki. Toivottavasti helsinki uppoo mereen nopeasti ku siellä ne kaikki vihreät asustaa

Vierailija
208/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni mies toivoo puolisosta äitihahmoa, joka täyttää mukisematta kaikki pojan tarpeet eikä itse ole mitään vailla. Heppu on juuri sellainen. Ehkä se kasvaisi lopultakin aikuiseksi kun se jätettäisiin yksin kasvamaan, mutta itsepä teet valintasi.

Vierailija
209/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi onnellinen ja olen onnitellut. Meillä ihan hirveä suhde ja oltiin todella erilaisia ja molemmilla vakava traumatausta ja pahennettiin toistemme ongelmia. Nykyään hällä uus nainen joka paljon vanhempi kuin hän ja on nähnyt elämää ja osaa käsitellä tätä miestä eikä provosoidu. Käyvät usein mun luona kylässä. Tosi tyytyväinen olen 👍.

Vierailija
210/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö huomaa, että mies on narsisti. Ensin nostaa naisen korkealle jalustalle, ihailevia viestejä sataa päivin ja öin. Sitten alkaa vaatia enemmän ja enemmän huomiota, sitäkin vuorokauden ympäri. Tyytymättömyys, vihaisuus ja huomionhaku vain kasvaa. Lopulta elämä on kuin munankuorilla kävelyä, yritystä pitää mies tyytyväisenä, mutta mikään ei lopulta riitä. Jälkeen jää vain savuavat rauniot pelastusalan mieheltä. Ja tämä sama kaava toistuu suhteesta toiseen....

Oliko kunnon letku?

Vierailija
211/706 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni on ihana ihminen, kohtele häntä hyvin ja rakastavasti. Luultavasti sovitte paremmin yhteen kuin minä ja hän, ainakin toivon niin. Eksäni on hyvä mies.

Vierailija
212/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex: Ette tule koskaan keskustelemaan mistään, ei, hän pakenee jatkossakin. Ei, hän ei ala kuunnella sinua, kun tutustutte paremmin.

Ex-ex: Älä muuta hänen kanssaan yhteen tai tee mitään, missä joudut luottamaan häneen ja hänen harkintaansa - älä edes lähde veneretkelle, josta hän on vastuussa. Hän on ulkoisesti aikuinen, mutta tekee todella harkitsemattomia päätöksiä, jotka voisivat olla lapsen tekemiä ja siis todella vaarallisia.

Vierailija
213/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei NYX. Varmaan nyt vuosien päästä ymmärrät, että minulle ja exän tyttärelle olisi ollut tärkeää saada ylläpitää yhteyttä toisiimme. Toimit todella itsekkäästi. Yhteydenpito ei ollut uhka teidän suhteellenne. Exää en halunnut ja en halua vieläkään. Lapsella on kuitenkin oikeus siihen, että aikuiset ei vain katoa elämästä. Olin tytön äitipuoli yli viisi vuotta. Syy yhteydenpidon loppumiseen oli vain ja ainoastaan sinun epävarmuutesi ja halusi suojella omaa suhdettasi exän kanssa.

Vierailija
214/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että hyvän ihmisen puolisokseen sai. Meillä oli oikein hyvä suhde, mutta halusimme elämältä erilaisia asioita eikä niiden sovittaminen yhteen olisi onnistunut mitenkään. 

Vierailija
215/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha olla mustasukkainen minusta. Erosta on vuosia, sitä harkittiin vuosia eikä kumpikaan enää halua mitään romanttista keskenään, ei sovittu yhteen. Vaikeuttaa lasten asioista huolehtimistakin kun on olo että onkohan taas liikaa yhteydenpitoa. Hyvinkin voi kerran viikossa olla asiaa kun useampaa lasta kasvattaa.

Vierailija
216/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sua pettää vielä, on varmasti pettänyt jo. Ei sille 1 nainen riitä.

Vierailija
217/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä hänet hyvästä.minä en osannut,pystynyt enkä halunnut kun maailma kutsui minua.

Vierailija
218/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon :D

Vierailija
219/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta sanoa 13 vuoden takaisen exäni nyksälle yhtään mitään.

Vierailija
220/706 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse vielä kun voit, et tiedä mihin psykopaatiin olet sotkeutunut! Rahaa riittää. Venettä, asuntoa, matkoja, dinnereitä: mutta tämän vuoksi sinun on kestettävä: valehtelu, pettäminen, talosrikosepäilyt ja 3 lehtolasta just to name a few. Onnea sinulle, onneksi minä pääsin tuosta pois. Olen 37, sinä 27 eli naiivi. Tuo mies 45.

No, elämä opettaa meitä kaikkia - kaikkien tulee saada siipeensä. Onneksi haistin palaneen käryn ajoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän