Mitä haluaisit sanoa exän nyksälle?
Kommentit (706)
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain sanoisin niin varoittaisin. Aluksi mukava mies josta kuoren alta paljastuu narsistinen ihminen. Ehkä ravokohtaukset mitättömistä asioista on tullu jo tutuksi. Pian se nyrkkikin jo varmaan heiluu.
Vuoden jaksoi minun kanssa esittää mukavaa,kauankohan sinun kanssa?Juokse!
Jotain tuttua tuossa on. Minä sanoisin: kiitos.
Sanoisin että "älä kuvittele olevasi ainut ". Aina pyörittänyt useampaa kerralla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska hylättyjen "naisten" ulinaketju 😂
Minä olin hylkääjä 😊👌
Se kelvoton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin hylkääjä 😊👌
Se kelvoton?
Kyllästyin kuten aina 😊
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli kukkorostasi.
Jotkut naiset ovat niin tyhmiä että alkavat maksamaan kaikenmaailman renttujen laskuja. Vieläkin jaksan näitä juttuja ihmetellä. Eri asia sitten jos mies onkin varas! Siinä tapauksessa kannattaa ottaa takaisin enemmän mitä mies ehti varastamaan.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi en edes tiedä eksäni nyksiä.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eiks ookki hyvät tissit?
Maksoitko ne hänelle?
Etkö huomaa, että mies on narsisti. Ensin nostaa naisen korkealle jalustalle, ihailevia viestejä sataa päivin ja öin. Sitten alkaa vaatia enemmän ja enemmän huomiota, sitäkin vuorokauden ympäri. Tyytymättömyys, vihaisuus ja huomionhaku vain kasvaa. Lopulta elämä on kuin munankuorilla kävelyä, yritystä pitää mies tyytyväisenä, mutta mikään ei lopulta riitä. Jälkeen jää vain savuavat rauniot pelastusalan mieheltä. Ja tämä sama kaava toistuu suhteesta toiseen....
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Automaatista? Eli exä nyksälle, luovutus sovittua summaa vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko hauska? Minusta se on surullista luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko hauska? Minusta se on surullista luettavaa.
Älä välitä, miehet käsittelevät hylätyksi tulemisensa eri tavalla kuin naiset.
Siis kuinka ap?
En minä halua ex-mieheni nykyiselle puolisolle yhtään mitään.
Sitäpaitsi exäni ŋykyinen puoliso, on sillä tavoin fiksu nainen, että hän hyväksyy lapsemme täysillä.
Ehkä juuri siksi, kun hän itse on lapseton.
Näinä aikoina avioliittoon menessä, jika ikinen tietää sen, että avioliitto ei välttämättä ikuinen, koko loppuelämän kestävän suhde,
Ihmset, aika, tavat ja erityisesti työelämä, muuttuu ja uudistuu, mieletöntä vauhtia.
Ihmisten on myös pakko vaihtaa ammatteja hS koulusta, että pysyvät kiinni työelämässä.
Esimerkiksi juuri näissä ikisuhteissa, tutustuu uusin laajasti uusiin, erilaisiin ihmisiin ja ihastumisa ja lopullisiakun rakastumisia tapahtuu.
TottanhS se oli aikoinaan tiukka ja kova paikka, itsekin sain vähän sairaslomaa, ja runsaan puolen vuoden masennuslääkityksen.
Mutta muutoin työorientunut, harrataava, omaan ammattitaitoinsa luottava ihminen, selviää parisuhde ja avioerosta suhteellisen hyvin
Sillä useimmat fiksiut ihmiset, ovat nähneet, kokeneet, aavistaneet, eron merkit suhteen ilmapiirissä, jo pitkään.
Muista, että mikään ei ole niin kallis sairaus kuin rahapeliriippuvuus. Piilota rahasi ja henkilötunnuksesi.
On noita exiä, kenellä ei tämän ikäisenä. Ainoastaan yksi jättänyt, muut olet itse jättänyt - kaikki laskettavissa yhden käden sormilla.
Kaikkia voin tervehtiä ja jutellakin, jos törmätään. Kaikille toivon hyvää ja toivottavasti ovat löytäneet vastapuolensa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö huomaa, että mies on narsisti. Ensin nostaa naisen korkealle jalustalle, ihailevia viestejä sataa päivin ja öin. Sitten alkaa vaatia enemmän ja enemmän huomiota, sitäkin vuorokauden ympäri. Tyytymättömyys, vihaisuus ja huomionhaku vain kasvaa. Lopulta elämä on kuin munankuorilla kävelyä, yritystä pitää mies tyytyväisenä, mutta mikään ei lopulta riitä. Jälkeen jää vain savuavat rauniot pelastusalan mieheltä. Ja tämä sama kaava toistuu suhteesta toiseen....
Onko se aina ja kaikissa eroissa ja suhteiden loppumissa, kysymys VAIN ja ainostaan siitä:
Että toinen toinen osapuoli on narsisisti.
Miettikääpä!
Joka näin aattelee, otaksuu, ja luulemme on taatusti, tavallista tympempi ihminen.
Hän ulkoistaa itsensä kokonaan suhteesta, suhteen kaikista huonoista, mutta myös hyvistä puolista.
Unohdetaan se, että itse on valinnut puolisoina, jopa avioitunut hänen kanssaan.
Moiseen valintaan ei kukaan ole kumpakaan osapuolta pakottanut.
Jos on itse niin tollo, tyhmä ja käsittämätön, etrei jo seurustele vaiheessa kuuntele tarkkaan toisen puhetta, eikä seuraa hänen käytöstään, eikä suhtautumistaan, mitä erilaisimpiin asiohin.
Niin sehän on pelkkää puhdasta omaa tyhmyyttä ja omaa v a j a a t a, henkistä käsityskykyä!
Huvittavan mustasukkaiselle nyksälle sanoisin:
Ota ihan rauhassa. Jätin ex-mieheni ja sinä saat pitää kierrätysjätteeni, en hae omia roskia roskiksestakaan takaisin
en yhtään mitään, näkee kyllä sitten aikanaan joskus minkä löysi, ei ole siis missään akuutissa hengenvaarassa tämä uusi, mut mut. Itse siis erosin enkä tiedä onko ketään uuttaa enkä sillä tiedolla mitään tekisikään.
Ihan itse jätin luuserieksäni.