Auttakaa. Onnistuin lukitsemaan oman puhelimeni.
En voi soittaa mihinkään, koska luuri on lukossa.
Näpyttelin pin koodin kyllä kolma kertaa oikein, mutta puhelin sanoi väärä pinkoodi ja on nyt lukossa.
Tarvitsen apua.
Olen tullut aivan seniiliksi.
Mikä se puh koodi on? Eikö sen pitäisi pelastaa tällaisissa tilanteissa?
Kommentit (29)
Nainen52v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä nyt vaan sinne kouluun.
Mitä hittoa? Minä olen aivan vakavissani.
En todellakaan pilaile ja en tosiaankaan hallitse tekniikkaa.
Tarvitset PUK - koodin, jonka saat operaattoriltasi, soita ( jonkun muun luurista)
Nimimerkki onnistuin minäkin lukitsemaan luurin, maksoin parikymppiä puhelinlaskussa tästä sössimisestä.
Mikä puhelin sinulla on?
iPhonen saa toimimaan, kun ottaa Sim-kortin pois ja laittaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operaattoriin yhteys omien sivujen kautta ja sieltä PUK-koodi.
Älkää kiusatko ap:tä! Uskon että hän on tosissaan. Tässä lainaamassani viestissä on oikea neuvo.
Ei ole tosissaan. Tämä on ollut aiemminkin palstalla ja samalla "puh-koodi" vitsillä.
Mikä koodi, näyttökoodi? Vain puhelin sim kortin pin koodi?
Itselläni puhelin alkoi yhtäkkiä tehdä tuota ettei päästänyt näyttökoodista sisälle, vaikka se oli oikein.
Jouduin resetoimaan koko puhelimen ja kun asetin uudestaan näyttökoodin, sama meinasi toistua. Joku bugi puhelimessa.
Nyt on uusi puhelin.
Jos pääset nettiin niin sinun pitäisi päästä kirjautumaan operaattorin sivuille pankkitunnusten kanssa. Omilta sivuiltasi löytyy PUK-koodi jolla voit avata lukkoon menneen puhelimen.
Käsittämätön määrä pätemisen tarpeessa olevia mitättömyyksiä taas foorumilla tänään.
Ellei ole mitään sanottavaa voi pitää päänsä kiinni
Ei me sun koodeja tiedetä. Mene operaattorin sivuille pankkitunnuksilla. Sieltä löytyy apua.
Vierailija kirjoitti:
Nainen52v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Operaattoriin yhteys omien sivujen kautta ja sieltä PUK-koodi.
Ei puk koodi autta tässä tilanteessa, minä tarvitsen puh koodin.
Minun liittymäni tarvitsee puh koodin.Satavarmasti ei tarvitse. Sim-kortin ja puhelimenkoodit ovat kaksi täysin eri asiaa. Tämä alkaa menemään jo hippasen yli ja käännyn myös sille kannalle, että tämä on koululaisten pilaa. Tuon ikäinen on jo vuosikymmeniä käyttäneet kännyköitä.
Ja opettanut niiden käyttöä, esim omille lapsilleen ja vanhemmilleen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen52v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä nyt vaan sinne kouluun.
Mitä hittoa? Minä olen aivan vakavissani.
En todellakaan pilaile ja en tosiaankaan hallitse tekniikkaa.Tarvitset PUK - koodin, jonka saat operaattoriltasi, soita ( jonkun muun luurista)
Nimimerkki onnistuin minäkin lukitsemaan luurin, maksoin parikymppiä puhelinlaskussa tästä sössimisestä.
Ei tarvitse alkaa mihinkään soittelemaan tai lähteä käymään. Nykyään on sellainen kuin internet.
Satavarmasti ei tarvitse. Sim-kortin ja puhelimenkoodit ovat kaksi täysin eri asiaa. Tämä alkaa menemään jo hippasen yli ja käännyn myös sille kannalle, että tämä on koululaisten pilaa. Tuon ikäinen on jo vuosikymmeniä käyttäneet kännyköitä.