Loreen esiintyy Suomessa marraskuussa
Hki ja Tre
Menetkö katsomaan vai nähdäänkö taas kutkuttavat nollat Suomen yleisöltä Ruotsille?
Kommentit (28)
Mä en mene katsomaan tuommoista mikä aiheutti aikaisemmin närästystä.
Ihan liian tylsää musiikkia hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se on?
Marokkolainen onnenonkija josta tehty väkisinkin miljonääri. Beduiininainen ,exotiikkaa.
Euroviisujen aikana en vielä innostunut kun kannatin Käärijää, mutta Skansenilla Loreen oli niin ihana että päädyin höpisemään jopa jotain naispuolisesta Freddie Mercurystä.
Eli joo, kiinnostaahan tuo.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?! Siis tulee esiintymään tänne?!
Mä olen melko varma, että nämä keikat perutaan, koska lippuja ei saada myytyä tarpeeksi.
Hyvin ennustettu. Tuo, että perutun Tampereen keikan liput voi käyttää Helsingin konserttiin kertoo, että myynti ei tosiaan ole ollut kovin kaksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen melko varma, että nämä keikat perutaan, koska lippuja ei saada myytyä tarpeeksi.
Hyvin ennustettu. Tuo, että perutun Tampereen keikan liput voi käyttää Helsingin konserttiin kertoo, että myynti ei tosiaan ole ollut kovin kaksista.
Selvältä vaikuttaa, että keikan perumisen syy on vähäinen lipunmyynti. Eivät nuo aikatauluongelmat voi taivaasta tipahtaa jos keikkapäivät on sovittu jo puoli vuotta aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvältä vaikuttaa, että keikan perumisen syy on vähäinen lipunmyynti. Eivät nuo aikatauluongelmat voi taivaasta tipahtaa jos keikkapäivät on sovittu jo puoli vuotta aiemmin.
Joo, aika säälittävää selittelyä vedota johonkin "aikatauluongelmiin", kun selvästi kyseessä on kiinnostuksen puute. Vanha ylioppilastalo ei edes ole kovin iso keikkapaikka, joten se että Tampereen lipuilla pääsee sinne, tarkoittaa sitä että alle puolet lipuista on saatu myytyä.
Kävikös joku tätä kuuntelemassa? Millainen oli?
Tämä paussimusiikiksi koko ajan!