Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loreen esiintyy Suomessa marraskuussa

Vierailija
23.05.2023 |

Hki ja Tre

Menetkö katsomaan vai nähdäänkö taas kutkuttavat nollat Suomen yleisöltä Ruotsille?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cha cha cha

Tämä paussimusiikiksi koko ajan!

Vierailija
22/28 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mene katsomaan tuommoista mikä aiheutti aikaisemmin närästystä.

Ihan liian tylsää musiikkia hänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se on?

Marokkolainen onnenonkija josta tehty väkisinkin miljonääri. Beduiininainen ,exotiikkaa. 

Vierailija
24/28 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisujen aikana en vielä innostunut kun kannatin Käärijää, mutta Skansenilla Loreen oli niin ihana että päädyin höpisemään jopa jotain naispuolisesta Freddie Mercurystä.

Eli joo, kiinnostaahan tuo.

Vierailija
25/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?! Siis tulee esiintymään tänne?!

Mä olen melko varma, että nämä keikat perutaan, koska lippuja ei saada myytyä tarpeeksi. 

Hyvin ennustettu. Tuo, että perutun Tampereen keikan liput voi käyttää Helsingin konserttiin kertoo, että myynti ei tosiaan ole ollut kovin kaksista.

https://www.is.fi/viihde/art-2000009984653.html

Vierailija
26/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen melko varma, että nämä keikat perutaan, koska lippuja ei saada myytyä tarpeeksi. 

Hyvin ennustettu. Tuo, että perutun Tampereen keikan liput voi käyttää Helsingin konserttiin kertoo, että myynti ei tosiaan ole ollut kovin kaksista.

Selvältä vaikuttaa, että keikan perumisen syy on vähäinen lipunmyynti. Eivät nuo aikatauluongelmat voi taivaasta tipahtaa jos keikkapäivät on sovittu jo puoli vuotta aiemmin.

Vierailija
27/28 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvältä vaikuttaa, että keikan perumisen syy on vähäinen lipunmyynti. Eivät nuo aikatauluongelmat voi taivaasta tipahtaa jos keikkapäivät on sovittu jo puoli vuotta aiemmin.

Joo, aika säälittävää selittelyä vedota johonkin "aikatauluongelmiin", kun selvästi kyseessä on kiinnostuksen puute. Vanha ylioppilastalo ei edes ole kovin iso keikkapaikka, joten se että Tampereen lipuilla pääsee sinne, tarkoittaa sitä että alle puolet lipuista on saatu myytyä. 

Vierailija
28/28 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikös joku tätä kuuntelemassa? Millainen oli?