Loreen esiintyy Suomessa marraskuussa
Hki ja Tre
Menetkö katsomaan vai nähdäänkö taas kutkuttavat nollat Suomen yleisöltä Ruotsille?
Kommentit (28)
Vihreälle Bolerolle uusi käyttökerta, tietty meen!
En usko että menen, ei sillä että Käärijänkään keikka kiinnostaisi.
Kuuntelen mielummin omaan makuun olevaa musiikkia.
Oikeesti?! Siis tulee esiintymään tänne?!
Mä olen melko varma, että nämä keikat perutaan, koska lippuja ei saada myytyä tarpeeksi.
Loreen on kyllä tylsä artisti, ottamatta kantaa hänen voittoonsa, en siis ole häntä vastaan mitenkään. Mutta kun "väkisin" katsoin tuon voittobiisin js sen edellisen voittobiisin netistä. Niin tuntuu että olen nähnyt tarpeeksi koko loppu elämäksi.
Omasta mielestäni lähinnä hissimusiikkia, mutta makuja on monia ja ehkä joku haluaa maksaa tuostakin.
Viimeksi kun kävi, diivaili koko rahalla ja häipyi yksityiskoneella Ruotsiin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?! Siis tulee esiintymään tänne?!
Mä olen melko varma, että nämä keikat perutaan, koska lippuja ei saada myytyä tarpeeksi.
Vauva-palstan mielipide ei ole koko Suomen mielipide. Ihan hyvin sinne voi riittää katsojia.
Minä en ole menossa.
Persoona on luotaantyöntävä diiva. Lisäksi vain yksi biisi jota viitsii kuunnella lähinnä nostalgiamielessä niin ei todellakaan rahanarvoinen. Lavaesiintyminenkään ei anna mitään, kuin olisi yksin paikalla.
Eiköhän sinne joku löydä tiensä. Toivottavasti ei vihreään pukeutuneena.
Veikkaan, että bileet eivät yllä Black boxin keikan tasolle.
Euforia puoskareita kirjoitti:
Hyi helv. Ruotsissa ihan liikaa bi ja ransuja. Pysyis siellä.
Bitä ja ransuja kohden löytyy ihan yhtä hyvin rock ja metallibändejä kuin Suomestakin.
Masentuneille suomalaisille ankea oloihin sopiva marraskeikka?
Bro--- se on jo pikkujoulukautta. Onnea matkaan Lorrelle katsojien haalintaan.
Miks se Suomeen tulee? Ihanku joku menis oikeesti sitä kuuntelee🤣
Tottakai ihan myötätunnosta pitää mennä: Suomikin sai paljon huomiota kun ollaan viisuvoittajan naapurimaa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt ainakaan menkö sinne minkään Käärijä plakaattien kanssa. Olisi noloa.
Ei olla huonoja häviäjiä.
Mitä useampi Käärijä Number one plakaatti sitä parempi. Koska tämä oli manipuoloitu että Ruotsi saa pitää viisut. Mu-lim--eille mainosta.Malmö valittiin.Ymmärrättehän että kaikki tämä on teatteria-.
Tämä ihana Ruotsi jossa voi tapahtua te--ori isku juuri Euroviisupäivänä.Ei yhtään ihmetyttäisi.
Älkää nyt ainakaan menkö sinne minkään Käärijä plakaattien kanssa. Olisi noloa.
Ei olla huonoja häviäjiä.