Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö seksistä puhua?

Vierailija
23.05.2023 |

Parisuhteessa? Onko puhuttava jos ei ole tyytyväinen? Kun mies ei tajua ettei kaikki ole hyvin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuisi silloinkin kun kaikki on hyvin, niin ei tarvitsisi pohtia tällaista tilannetta.

Vierailija
2/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Naikaa vaan.

Ennen kun alat miestäsi syyttelemään, niin pohdi omaa osuuttasi asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voin yksistäni rakastella?

Siihen tarvitaan kaksi.

Vierailija
4/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi itse aiheuttaa tilanteen (esim. pitkäaikainen pihtaaminen tai seksiä vain siten kuin nainen haluaa), jossa miestä ei enää kiinnosta, kun on tullut tarpeeksi torjutuksi ajatuksineen ja ehdotuksineen. Ehkä se itsetutkiskelu, ei uhriutuminen, olisi naisille usein hyvä paikka. Vika ei ole aina miehessä, vaan omassa käytöksessä.

Vierailija
5/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi itse aiheuttaa tilanteen (esim. pitkäaikainen pihtaaminen tai seksiä vain siten kuin nainen haluaa), jossa miestä ei enää kiinnosta, kun on tullut tarpeeksi torjutuksi ajatuksineen ja ehdotuksineen. Ehkä se itsetutkiskelu, ei uhriutuminen, olisi naisille usein hyvä paikka. Vika ei ole aina miehessä, vaan omassa käytöksessä.

Naiselle hyvä juttelu ja asioista puhuminen on kyllä sitten usein sitä, että nainen kertoo, miten asiat ovat ja miten mies on sika ja miehen tulee hyväksyä tämä ja muuttaa käytöstään. Silloin on ollut rakentava keskustelu.

Vierailija
6/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voin yksistäni rakastella?

Siihen tarvitaan kaksi.

Kyllä minä ainakin olen satoja orgasmeja omilla leluillani saanut aikaiseksi eli ainakaan nautinnon saamiseksi ei tarvitse miestä.

Vierailija
7/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mutta mahdoton ajatus.

Vierailija
8/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi se jotain auttaa. Vai saitko olla tekemättä mitään ja miettiä kymmenen vuoden päästä samaa asiaa?

Vierailija
9/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on erittäin tärkeä puhua seksistä.

Näen itsekin seksuaalisuuden kommunikaationa.

Minulle parisuhteessa seksi on osa parisuhteen fyysistä ja henkistä yhteyttä, osa kommunikaatiota, ja siitä keskusteleminen (kuten muutenkin keskusteleminen parisuhteesta) on tärkeää. Se pitäisi osata tehdä asiallisesti, ystävällisesti ja rakentavasti. Keskusteluyhteyttä pitäisi pitää yllä, ja minusta seksistä pitäisi puhua yhtä usein kuin sitä harrastetaan, ts. rakastellaan.

Kun on kunnossa henkinen ja fyysinen yhteys, sanallinen ja fyysinen kommunikaatio, parisuhde voi hyvin ja kaikki toimii.

Koska rakastelu on fyysistä kommunikaatiota, siitä olisi tärkeää puhua, jotta ei tule väärinymmärryksiä. Ja kyllä, olen sitä mieltä, että rakastelu on parisuhteelle hyväksi - sitä ei ole pakko harrastaa, jos kerta kaikkiaan haluja siihen ei ole, tai jos fyysiset vaivat estävät sen - mutta kehollista yhteyttä toimivassa parisuhteessa olisi syytä harjoittaa; sen ei tarvitse olla (yhdyntä)seksiä, vaan esimerkiksi alasti iho ihoa vasten lepäily ja silittely, hyväily ja (yhteisestä sopimuksesta) jomman kumman tai molempien sukuelintenkin hyväily on parisuhteelle tärkeää fyysistä kommunikaatiota.

Sitä on syytä myös vahvistaa sanallisella kommunikaatiolla.

Vierailija
10/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kylä kummallinen parisuhde jos ei seksistä puhuta. Miten miehesi voi täyttää seksifantasioitasi ja toiveitasi ylipäätään, jos ette keskustele aiheesta. Jos en olisi avannut suutani niin en olisi koskaan päässyt leikimään "sido minut, ota minut" leikkejä.

Vierailija
11/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Mies pihtaa!!

Vierailija
12/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksistä pitää puhua ja myös pitää

kuunnella, jos toinen tahtoo puhua.Saattaahan

se olla vaikeaa, mutta ehdottomasti,rohkeasti

vaan. Minun naiseni puhuu joskus aktin aikanakin, jopa huomauttelee. No huomauttelu

aktin aikana nyt ei tunnu mukavalta,mutta en

siitä loukkaannu. Jos vaikka sanoo, että otas

hitaammin, niin sitten otetaan hitaammin.

Vierailija
13/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin tänään mutta pelkään ettei mitään tapahdu konkreettisesti.

Olen kyllästynyt tähän puutteessa elämiseen.

Vierailija
14/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaako täällä valittaminen tilanteeseen?

Vierailija
15/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on ainoa puheenaihe joka kiinnostaa universaalisti kaikkia, sinuakin ilmeisesti kun roikut täällä.

Siitä on kiva puhua vaikkei edes tarvitsisi, saati sitten jos on ongelma joka pitää selvittää

Vierailija
16/16 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän