Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma lihavuus ärsyttää. Paino putoaa koko ajan mutta hävettää. Lähtöpaino 120 kg, nyt 105 kg.

Vierailija
22.05.2023 |

Huoh. Haluaisi laihtua nopeammin mutta ei viitsi sitäkään itselleen tehdä, että näännyttää.
Olen muutamassa kuukaudessa pudottanut 15 kg.
30 kg jäljellä. Alkoholin ja roskaruoan yhdistelemällä taisi kilot tulla.

Nyt syön pääosin terveellisesti, alkoa ei yhtään.
Sitä vain odottaa hetkeä kuin olen normaali. Tuntuu, ettei elämä ala ennen kuin saan nämä kilot pois.
Kun en kehtaa esim uida, käyttää toppeja, ajatella miehiä saatika harrastaa seksiä.
En jaksa edes lähteä mihinkään illanviettoon kun kilot hävettää. Olen ihan mukavuusalueen ulkopuolella näiden kilojen kanssa.

Kommentit (183)

Vierailija
61/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesävaatteita odotan! Voi, että kun minä odotan sitä, että saan laittaa noita kauniita vaatteita päälleni mitä kaapissani on käyttämättömänä olleet.

Ihania mekkoja, jokin kaunis nikkakoru sekä pirteät kesäkorot ja hellehattu. Tyyliä ja naisellisuutta. Sitä kaipaan.

Pyöräilyä, mansikoita, uimista. Kaikkea tuota. :)

Tiedän, että voisin toteuttaa nytkin kaikenlaista mutta koska en koe oloani vielä kovin hyväksi niin vain saa fiilistä edes puettua itseäni nätiksi tms. Riittää nyt, että liikun ja voin hyvin. Käyn siellä uimassa ja syömässä mansikoita. Riittää näin. Myöhemmin sitten ehostan enemmän ja teen omia juttuja lisää. :)

Kiitän edelleen kovin tsempeistä ja haluan sitä muillekin toivottaa, jotka haluavat muutosta elämäänsä.

Ap

Vierailija
62/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaali jo nyt, ja vihaamalla itseäsi et saa aikaan mitään tervettä. Jos säilytät uskomuksen että voit uida tai harrastaa seksiä vain tietyn kokoisena, se vainoaa sinua lopun ikäsi. Laihduta ihmeessä, mutta samalla harjoittele pitämään itsestäsi painosta riippumatta ja kokeile, mitä tapahtuu, jos marssitkin häpeää kohti.

On mahdollista yhtä aikaa olla lihava, pitää itsestään kaiken kokoisena, ja laihduttaa.

Aivan pirun hyvin sanottu! Mulla syömishäiriötausta. Olen hävennyt itseäni erittäin vakavalla tasolla myös hyvin hoikkana. Nyt, kun lääkitys sairauteen keräsi paljon nestettä ja aloin tuntea siitä voimakasta häpeää, muistin että kysehän on itseasiassa taas kerran ihan muista asioista kuin siitä miltä mun keho näyttää. Kyse on siitä että tunnen mm. valtavaa pelkoa sairauden takia, hylkäämispelkoa, toivottomuutta tulevaisuuden suhteen. Se kaikki olisi tavallaan helpompi työntää sivuun ja keskittyä murehtimaan ulkonäköä ja sitä miten saisi painoa pois. Mutta kun se ei auta. On kohdattava ne muut tunteet vaikka kuinka helvetillisen vaikeaa se onkin. Eli esim. jos joku nyt kohtelisi mua ilkeästi, mun on hyväksyttävä että maailmasta löytyy ihan hirveitä ihmisiä ja mulla on oikeus pitää myös puoleni. Jos taas en ole enää ikinä työkykyinen ja olen ties missä tukirumbassa loppuelämäni, mun on hyväksyttävä se ja koitettava tehdä elämästä silti mahdollisimman mielekästä. Jnejnejne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä alkoholin pois jättäminen laihduttaa yllättävän paljon näin omakohtaisena huomiona.

Vierailija
64/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katselin eilen kaupungilla, että todella monen naisen normipaino taitaa olla 130-140kg.  Olet jo sen alle, 85kg kohdalle et enää poikkea normaalikokoisesta vaikka pituutesi olisi mikä. Vuoden vaihteessa olet jo ihan eri koko luokan ihminen. Oma lähtöni oli lähes 120kg ja nyt paino pyörii siellä 68-75kg välillä.  Aina välillä se yrittää itseään takaisin ylös hilata ( noin kerran kolmessa vuodessa tulee kuin tyhjästä yhtäkkiä 7kg) Sen ajan kun jaksaa laittaa vastaan ja sitten hissukseen ne taas häviää. Joten kannattaa valmistautua siihenkin.

Mikä juttu tämä on? 157 cm ja 85 kg on ylipainoa. 166cm ja 85 kg on ylipainoa. Jos ap ei ole 190 cm malli, on missä tahansa pituudessa 85 kg ylipainoa. Ei nyt viilata itseä linssiin, 85 kg on paljon.

Paljon nämä henkilöt nyt sitten painaa kerta ylipainoa on 85 kg?

Oletko sekaisin päästäsi? Kuvitteellinen henkilö painaa 85kg, ei ole 85kg ylipainoa. Jos olet normaalimittainen aikuinen etkä alamittainen hobitti niin 85kg on vielä ihan siedettä paino naisella, vaikkakin menee ylipainon puolelle.

Vierailija
65/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satakilosii naisia ei sais olla ees olemassa. 

terv. sintti narupohje

Vierailija
66/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä annoit itsesi lihoa?

terv. kehonegatiivinen

Juu, olen kehonegatiivinen. Kyllä aikuisen ihmisen täytyy kontrolloida tekojaan. En pysty käsittämään että ensin antaa itsensä lihota ja mitkään kalorit, ravintoarvot tai liikunta ei kiinnosta.

Sitten yksi päivä tulee herätys ja alkaa kaloreiden laskenta jota suklaapatukka pystyy horjuttamaan. Ja siihen päälle etsitään sympatiaa.

Niin kuin alussa kirjoitin niin aikuisen ihmisen täytyisi kontrolloida tekojaan ja ymmärtää mikä omalle kropalle on hyväksi. Kukaan ei kaada viinaa tai kippaa ruokaa toisen suuhun vaan päätös lähtee omasta itsestä.

Sinäkin voit sairastua ja joutua petipotilaaksi ja silloin et voi liikuntaa harrastaa. Itse olin sairaana useita vuosia ja kärsin hirvittävästi siitä että en voinut harrastaa rakastamaani liikuntaa. Liikunta ja terveellinen ravinto on minua aina kiinnostanut mutta pahimmassa sairausvaiheessa en jaksanut edes käydä vaaalla saati että olisin kaloreita laskenut. Paino nousi 7 viikossa 11 kiloa, sitten seuraavan sairauden yhteydessä 25 kiloa 2 kuukaudessa.

Itse en ole kehonegatiivinen, olen iloinen että kehoni pystyy taas liikkumaan ja hemmottelen sitä runsaalla liikunnalla sekä terveellisellä ruoalla(vegaani, esim. borssikeitto, linssipata, salaatit, raasteet jne. ei pizzaa, suklaata, alkoa, roskaruokaa tms.)

Tosi harvoin joutuu petipotilaaksi. Olitko koko tuon ajan osastolla? 

Kun liikunta vähenee, ei tarvitse syödä niin paljon. Tuo vaikuttaa tekosyiden hakemiselta.

En ole sinulle millään muotoa tilivelvollinen.

Onko sinulla joku järkevä syy mollata ihmisiä jotka haluavat laihtua? Haluat kenties sabotoida ihmisten laihdutusyritykset?

Heh, etpä onnistu ainakaan minun kohdalla, sillä olen jo laihtunut 25 kiloa ja matka jatkuu. Lällän lällän lieruu :D :D :D

Että pitää olla surkea elämä ihmisellä että pitää netissä kiusata tuntemattomia. Oletko ajatellut että voisit alkaa jotenkin kehittää itseäsi, opiskella jotain taitoja tai vaikka liikunnallisesti? Tule vaikka minun sambatunneilleni! Laitetaan sambapeppu pyörimään!

Ei, hienoa että olet laihtunut mutta syy siihen miksi olet lihonut yhteensä melkein 40 kg on laiskuus ja mässäily. Olit heti puolustuskannalla kun kysyttiin miksi olet petipotilaana. Petipotilas yleensä tarkoittaa sitä että vain maataan sängyssä, ei pystytä nousemaan edes vessaan. Pienet selkäkivut ja nivelkivut joita yleensä tulee ylipainoiselle ei ole tekosyy väittää olevansa niin sairas ettei voi muuta kuin maata. Jos olisit ollut petipotilas, olisit ollut osastolla. Muu selitys on turhaa.

Jatka ihmeessä laihdustusta, koska olet varmasti edelleen vielä vaikeasti ylipainoinen. Mutta muista seuraavalla kerralla että vain sinä olet vastuussa siitä mitä suuhusi työnnät.

Sinä olet mässäillyt enemmän kuin minä. Olen elänyt hyvin kurinalaista elämää, treenannut taitojani lapsesta lähtien sekä liikunnassa(tanssi päälaji) että muilla aloilla. Vegaani olen ollut 30 vuotta, sinä et pysyisi olemaan lihatta ja juustotta edes päivää sillä olet tottunut niitä mässäilemään.

Minulla on ollut monta sairautta peräkkäin joista yhteen meinasin kuolla. Totta oli että vessassa käyntikin oli kuin olisi sotareissussa käynyt, eikä minulla wc:ssä käyminen tule enää ikinä olemaan normaalia. Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä miten vaikeiden asioiden läpi ihmiset joutuvat menemään, olet elänyt pumpulissa, päässyt helpolla. Aika törkeää väittää että olen laiska. Olen kuolemanporteilta ja suoranaisesta hlvetistä kuntouttanut itseni kaikkien niiden leikkauksien, hoitojen ja lääkkeiden parista lähestulkoon normaaliin elämään, treenaamalla ja tekemällä kovasti töitä kehoni eteen ja syömällä äärimmäisen terveellisesti. Itse olen itsestäni ylpeä. Monta vuotta kuljin rollaattorilla, hyvin hyvin hitaasti. En pystynyt normaaliin elämään, en käymään kaupassa, saunassa saati uimassa tai liikuntatunneilla. Minulla ei ollut ketään apuna. Itse sinnittelin itseni kuntoon ja nyt taas kuljen esiintymislavoilla tanssimassa ja ulkomailla opettamassa ja opiskelemassa itsekin.

Suosittelen oikeasti sinulle jotain fiksumpaa harrastusta kuin muiden ihmisten syömisten ja painon kyttääminen. Teetkö muuta? Oletko työtön ja päivät pitkät vain junailet näitä tekstejä tänne ja ylikselle? Koska et ole elämässäsi saavuttanut mitään niin katselet amerikkalaisia laihdutusohjelmia ja stalkkaat bopo-somettajia jotta saisit edes heihin verrattuna kokea itsesi jossain onnistuneeksi: et ole lihonut yhtä isoksi!

Tiedoksesi, ostin juuri pikkupikku narubikinit jotka päällä tulen seuraavat lämpimät päivät kekkaloimaan ja uimaan!

Höpöhöpö. Jos kerran olet niin urheilullinen ja osaat syödä sopivasti niin ei sulle ylipainoa olisi kertynyt. Kurinalainen elämä tarkoittaa juuri kurinalaista elämää jolloin ihminen osaa säädellä syömisiään siten ettei ylipainoa kerry. Puhut itsesi pussiin koko ajan. Sairaudet - olivat ne olemassa tai keksityt- ovat kyllä kurjia mutta edelleen, vain tekosyitä. Koko tekstisi on hyvin ikävän ihmisen katkeraa tekstiä, juuri kuten lihavilla ihmisillä on tapana: he syyttelevät muita omista epäonnistumisistaan, eivätkä ota vastuuta itsestään ja lisäksi kiukuttelevat jos heille uskaltaa sanoa totuuden. Koska edelleen, vain yksi ihminen ajaa sitä ruokaa suuhun, sinä itse.

Muuten, sairastelukortti ja kertomus kuinka opettelit uudestaan kävelemään eikä elämäsi ole kuin ennen, on kuultu satoja kertoja ennenkin. Teho on sama kuin ennenkin: pyöreä nolla.

67/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just katselin eilen kaupungilla, että todella monen naisen normipaino taitaa olla 130-140kg.  Olet jo sen alle, 85kg kohdalle et enää poikkea normaalikokoisesta vaikka pituutesi olisi mikä. Vuoden vaihteessa olet jo ihan eri koko luokan ihminen. Oma lähtöni oli lähes 120kg ja nyt paino pyörii siellä 68-75kg välillä.  Aina välillä se yrittää itseään takaisin ylös hilata ( noin kerran kolmessa vuodessa tulee kuin tyhjästä yhtäkkiä 7kg) Sen ajan kun jaksaa laittaa vastaan ja sitten hissukseen ne taas häviää. Joten kannattaa valmistautua siihenkin.

Mikä juttu tämä on? 157 cm ja 85 kg on ylipainoa. 166cm ja 85 kg on ylipainoa. Jos ap ei ole 190 cm malli, on missä tahansa pituudessa 85 kg ylipainoa. Ei nyt viilata itseä linssiin, 85 kg on paljon.

Et ymmärtänyt lukemaasi. Hän tarkoitti normipainoa mitä naiset yleisesti painavat.

Vierailija
68/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin joku kirjoittaisi koko ajan vastauksia omaan aloitukseensa.

-tuli vaan mieleen

Oikein huomasit, palstan satutäti vauhdissa kehumassa itseään ja lhavia.

Vierailija
69/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin joku kirjoittaisi koko ajan vastauksia omaan aloitukseensa.

-tuli vaan mieleen

Oikein huomasit, palstan satutäti vauhdissa kehumassa itseään ja lhavia.

Sanoman kestoprovot on uskomattoman paskoja.

Vierailija
70/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. kehonegatiivinen

Juu, olen kehonegatiivinen. Kyllä aikuisen ihmisen täytyy kontrolloida tekojaan. En pysty käsittämään että ensin antaa itsensä lihota ja mitkään kalorit, ravintoarvot tai liikunta ei kiinnosta.

Sitten yksi päivä tulee herätys ja alkaa kaloreiden laskenta jota suklaapatukka pystyy horjuttamaan. Ja siihen päälle etsitään sympatiaa.

Niin kuin alussa kirjoitin niin aikuisen ihmisen täytyisi kontrolloida tekojaan ja ymmärtää mikä omalle kropalle on hyväksi. Kukaan ei kaada viinaa tai kippaa ruokaa toisen suuhun vaan päätös lähtee omasta itsestä.

Sinäkin voit sairastua ja joutua petipotilaaksi ja silloin et voi liikuntaa harrastaa. Itse olin sairaana useita vuosia ja kärsin hirvittävästi siitä että en voinut harrastaa rakastamaani liikuntaa. Liikunta ja terveellinen ravinto on minua aina kiinnostanut mutta pahimmassa sairausvaiheessa en jaksanut edes käydä vaaalla saati että olisin kaloreita laskenut. Paino nousi 7 viikossa 11 kiloa, sitten seuraavan sairauden yhteydessä 25 kiloa 2 kuukaudessa.

Itse en ole kehonegatiivinen, olen iloinen että kehoni pystyy taas liikkumaan ja hemmottelen sitä runsaalla liikunnalla sekä terveellisellä ruoalla(vegaani, esim. borssikeitto, linssipata, salaatit, raasteet jne. ei pizzaa, suklaata, alkoa, roskaruokaa tms.)

Kun liikunta vähenee, ei tarvitse syödä niin paljon. Tuo vaikuttaa tekosyiden hakemiselta.

Onko sinulla joku järkevä syy mollata ihmisiä jotka haluavat laihtua? Haluat kenties sabotoida ihmisten laihdutusyritykset?

Heh, etpä onnistu ainakaan minun kohdalla, sillä olen jo laihtunut 25 kiloa ja matka jatkuu. Lällän lällän lieruu :D :D :D

Että pitää olla surkea elämä ihmisellä että pitää netissä kiusata tuntemattomia. Oletko ajatellut että voisit alkaa jotenkin kehittää itseäsi, opiskella jotain taitoja tai vaikka liikunnallisesti? Tule vaikka minun sambatunneilleni! Laitetaan sambapeppu pyörimään!

Ei, hienoa että olet laihtunut mutta syy siihen miksi olet lihonut yhteensä melkein 40 kg on laiskuus ja mässäily. Olit heti puolustuskannalla kun kysyttiin miksi olet petipotilaana. Petipotilas yleensä tarkoittaa sitä että vain maataan sängyssä, ei pystytä nousemaan edes vessaan. Pienet selkäkivut ja nivelkivut joita yleensä tulee ylipainoiselle ei ole tekosyy väittää olevansa niin sairas ettei voi muuta kuin maata. Jos olisit ollut petipotilas, olisit ollut osastolla. Muu selitys on turhaa.

Jatka ihmeessä laihdustusta, koska olet varmasti edelleen vielä vaikeasti ylipainoinen. Mutta muista seuraavalla kerralla että vain sinä olet vastuussa siitä mitä suuhusi työnnät.

Sinä olet mässäillyt enemmän kuin minä. Olen elänyt hyvin kurinalaista elämää, treenannut taitojani lapsesta lähtien sekä liikunnassa(tanssi päälaji) että muilla aloilla. Vegaani olen ollut 30 vuotta, sinä et pysyisi olemaan lihatta ja juustotta edes päivää sillä olet tottunut niitä mässäilemään.

Minulla on ollut monta sairautta peräkkäin joista yhteen meinasin kuolla. Totta oli että vessassa käyntikin oli kuin olisi sotareissussa käynyt, eikä minulla wc:ssä käyminen tule enää ikinä olemaan normaalia. Sinulla ei ole mitään käsitystä siitä miten vaikeiden asioiden läpi ihmiset joutuvat menemään, olet elänyt pumpulissa, päässyt helpolla. Aika törkeää väittää että olen laiska. Olen kuolemanporteilta ja suoranaisesta hlvetistä kuntouttanut itseni kaikkien niiden leikkauksien, hoitojen ja lääkkeiden parista lähestulkoon normaaliin elämään, treenaamalla ja tekemällä kovasti töitä kehoni eteen ja syömällä äärimmäisen terveellisesti. Itse olen itsestäni ylpeä. Monta vuotta kuljin rollaattorilla, hyvin hyvin hitaasti. En pystynyt normaaliin elämään, en käymään kaupassa, saunassa saati uimassa tai liikuntatunneilla. Minulla ei ollut ketään apuna. Itse sinnittelin itseni kuntoon ja nyt taas kuljen esiintymislavoilla tanssimassa ja ulkomailla opettamassa ja opiskelemassa itsekin.

Suosittelen oikeasti sinulle jotain fiksumpaa harrastusta kuin muiden ihmisten syömisten ja painon kyttääminen. Teetkö muuta? Oletko työtön ja päivät pitkät vain junailet näitä tekstejä tänne ja ylikselle? Koska et ole elämässäsi saavuttanut mitään niin katselet amerikkalaisia laihdutusohjelmia ja stalkkaat bopo-somettajia jotta saisit edes heihin verrattuna kokea itsesi jossain onnistuneeksi: et ole lihonut yhtä isoksi!

Tiedoksesi, ostin juuri pikkupikku narubikinit jotka päällä tulen seuraavat lämpimät päivät kekkaloimaan ja uimaan!

Höpöhöpö. Jos kerran olet niin urheilullinen ja osaat syödä sopivasti niin ei sulle ylipainoa olisi kertynyt. Kurinalainen elämä tarkoittaa juuri kurinalaista elämää jolloin ihminen osaa säädellä syömisiään siten ettei ylipainoa kerry. Puhut itsesi pussiin koko ajan. Sairaudet - olivat ne olemassa tai keksityt- ovat kyllä kurjia mutta edelleen, vain tekosyitä. Koko tekstisi on hyvin ikävän ihmisen katkeraa tekstiä, juuri kuten lihavilla ihmisillä on tapana: he syyttelevät muita omista epäonnistumisistaan, eivätkä ota vastuuta itsestään ja lisäksi kiukuttelevat jos heille uskaltaa sanoa totuuden. Koska edelleen, vain yksi ihminen ajaa sitä ruokaa suuhun, sinä itse.

Muuten, sairastelukortti ja kertomus kuinka opettelit uudestaan kävelemään eikä elämäsi ole kuin ennen, on kuultu satoja kertoja ennenkin. Teho on sama kuin ennenkin: pyöreä nolla.

"Koko tekstisi on hyvin ikävän ihmisen katkeraa tekstiä" 😂 Päivän projisoinnit. Oispa hauska jututtaa suakin livenä tuli mieleen

eri

Vierailija
71/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sekaisin päästäsi? Kuvitteellinen henkilö painaa 85kg, ei ole 85kg ylipainoa. Jos olet normaalimittainen aikuinen etkä alamittainen hobitti niin 85kg on vielä ihan siedettä paino naisella, vaikkakin menee ylipainon puolelle.

85 kg ei ole siedettävä paino naisella. Kuka näin sanoo, on ylipainoinen. Lihavilla on hämärtynyt taju siitä mikä on sopiva paino (kuten myös annoskoko)

Vierailija
72/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. kehonegatiivinen

"Koko tekstisi on hyvin ikävän ihmisen katkeraa tekstiä" 😂 Päivän projisoinnit. Oispa hauska jututtaa suakin livenä tuli mieleen

eri

Yleensä ihmisillä on hauskaa seurassani. Mennään vaikka syömään?

Vierailija
73/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, todella negatiivista ja veretseisauttavaa kommentointia tässä ketjussa, nyt kun luin tätä läpi! Onpa erikoista, että ketjussa on näitä "kyllä aikuisen ihmisen pitää voida kontrolloida itseään! Läski on niin inhottavaa, hyi!" -tyylisiä kommentoijia. Kyllä te itsekin tiedätte, että tuollainen negatiivisuus ei ole millään tavalla rakentavaa tai auta ylipainosta kärsiviä. Kyllä nämä teidän "totuudet" tietää ihan jokainen ylipainoinen. Ei teillä ole mitään oikeaa halua auttaa, kunhan vain haluatte alleviivatta omaa paremmuuttanne pyrkimällä osoittamaan, että ylipaino olisi jotenkin vain yksilön laiskuutta ja jotain henkistä köyhyyttä ja huonoutta.

Se, mikä teille voi olla helppoa itsekontrollia, voi olla toiselle hyvin vaikeaa. Syö liikaa väsyneenä, tai kun ei yksinkertaisesti osaa muita tunteiden hallintakeinoja. Tiesittekö, että huomattavalla osalla ylipainoisista naisista on seksuaalitrauma? (En muista lukuja, mutta näin on.) Menisitkö ivailemaan vaikka lapsuuden ajan seksuaalisen hyväksikäytön uhrille, että miksi olet tuollainen luuseri, yrittäisit nyt edes elää niin kuin me kunnon ihmiset jotka tajuamme pitää itsemme normaalipainossa? Jokainen meistä täällä tekee parhaansa, ja on oman pienen elämänne tuhlaamista tulla tänne tahallisesti lyttäämään ja kommentoimaan ikävään sävyyn. Mutta itsehän valitsette, mihin ainutkertaisen elämänne käytätte... Tämän enempää minä en käytä teihin pikkumaisiin negailijoihin. Senkus huutelette siellä anonyymina, eihän se muusta kerro kuin teidän äärimmäisen ankeasta sielunmaisemastanne.

-59

Mielestäni lihavat tässä ketjussa mekkaloivat. Vai lihava?

Vierailija
74/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, todella negatiivista ja veretseisauttavaa kommentointia tässä ketjussa, nyt kun luin tätä läpi! Onpa erikoista, että ketjussa on näitä "kyllä aikuisen ihmisen pitää voida kontrolloida itseään! Läski on niin inhottavaa, hyi!" -tyylisiä kommentoijia. Kyllä te itsekin tiedätte, että tuollainen negatiivisuus ei ole millään tavalla rakentavaa tai auta ylipainosta kärsiviä. Kyllä nämä teidän "totuudet" tietää ihan jokainen ylipainoinen. Ei teillä ole mitään oikeaa halua auttaa, kunhan vain haluatte alleviivatta omaa paremmuuttanne pyrkimällä osoittamaan, että ylipaino olisi jotenkin vain yksilön laiskuutta ja jotain henkistä köyhyyttä ja huonoutta.

Se, mikä teille voi olla helppoa itsekontrollia, voi olla toiselle hyvin vaikeaa. Syö liikaa väsyneenä, tai kun ei yksinkertaisesti osaa muita tunteiden hallintakeinoja. Tiesittekö, että huomattavalla osalla ylipainoisista naisista on seksuaalitrauma? (En muista lukuja, mutta näin on.) Menisitkö ivailemaan vaikka lapsuuden ajan seksuaalisen hyväksikäytön uhrille, että miksi olet tuollainen luuseri, yrittäisit nyt edes elää niin kuin me kunnon ihmiset jotka tajuamme pitää itsemme normaalipainossa? Jokainen meistä täällä tekee parhaansa, ja on oman pienen elämänne tuhlaamista tulla tänne tahallisesti lyttäämään ja kommentoimaan ikävään sävyyn. Mutta itsehän valitsette, mihin ainutkertaisen elämänne käytätte... Tämän enempää minä en käytä teihin pikkumaisiin negailijoihin. Senkus huutelette siellä anonyymina, eihän se muusta kerro kuin teidän äärimmäisen ankeasta sielunmaisemastanne.

-59

Sanoo henkilö, joka päibätyökseen haukkuu täällä hoikat ja kauniit naiset. Huh.

Vierailija
75/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RYHDY SUMOPAINIJAKSI !!!! : D

Vierailija
76/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

85 kg ei ole siedettävä paino naisella. Kuka näin sanoo, on ylipainoinen. Lihavilla on hämärtynyt taju siitä mikä on sopiva paino (kuten myös annoskoko)

Todellakin. 85 kg voi olla ok paino ainoastaan yli 180 cm pitkälle urheilulliselle naiselle. Harva nainen kuitenkaan niin pitkä on.

Vierailija
77/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-59

Tässä ketjussa joku lihava on haukkunut muita kirjoittajia. Hänelle on vastattu asiallisesti. Mielestäni tuo ankea sielunmaisema on myös negatiivista arvostelua. Että turha koettaa pestä käsiä kun on ensin valuttanut musteet kainaloihin asti.

Vierailija
78/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkkä alkoholin pois jättäminen laihduttaa yllättävän paljon näin omakohtaisena huomiona.

Ei välttämättä. Riippuu ihan siitä, juoko alkoholia ruoan lisäksi vai sen sijaan.

Vierailija
79/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä

Pitää olla pikkasen pläski (pläski)

Pläski (pläski)

Just jee

Mitä? (Mitä?)

Pitää olla jotain mitä keinuttaa-a-a-a

Rytmi ja sanani on valtaa

Kiikuttaa, mitä löytyy jokasen alta

Pitää olla pikkasen paksu (paksu)

Pitää olla pikkasen matskuu (matskuu)

Matskuu (matskuu)

Hyvänen aika

Jo tippu takalaita

Joten älä oo saita

Laita enemmän voita (voita, voita, voita...)

chorus:

Pitää olla jotain, mitä ravistaa

Nyt viskaa kädet näytille

Tää on omistettu sille ja sille

Just niille takamuksille

Just teille muksuille, jotka tulee mun reggae kutsuille

Mun beibe saa olla pikkasen tuhti (tuhti)

Tuhti (tuhti)

Tuhti (tuhti)

Saa olla pikkasen tukeva (tukeva)

Tukeva (tukeva)

Ja ettei tää mee anorektiseksi

Mä vaan tulin toustaamaan hetkiseksi

Siitä miten suuri on kaunista

Ja kun puhutaan pulskasta saundista

Jukka Poika pysyy muodissa, joten pylly ylös tuolista

Sen pitää olla pikkasen paksu (paksu)

Paksu (paksu)

Jotain (jotain)

Pitää olla pikkasen plösö (plösö)

Plösö (plösö)

Läski (läski)

Matskuu (matskuu)

Just näin

Jos sä oot liian plaiha, niin sit sua paleltaa aina

Josset sä mitään paina, vie tuuli sut mukana aina

Kuule, oisko nyt niin että tämän päivän juomat on juotu jo? Käy hakemassa pizza ja sitten levähtelemään.

Sinulla voi olla myös mahdollisuus päästä päihdehoitoon omassa kaupungissasi. Soita rohkeasti päihdepoliklinikalle.

t. Justiina

Vierailija
80/183 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Riippuu ihan siitä, juoko alkoholia ruoan lisäksi vai sen sijaan.

Soita ihmeessä heti aamulla. Googleta paikkakuntasi päihdeklinikka.

Tämä myös auttaa.

https://www.aasuomi.fi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan