Oma lihavuus ärsyttää. Paino putoaa koko ajan mutta hävettää. Lähtöpaino 120 kg, nyt 105 kg.
Huoh. Haluaisi laihtua nopeammin mutta ei viitsi sitäkään itselleen tehdä, että näännyttää.
Olen muutamassa kuukaudessa pudottanut 15 kg.
30 kg jäljellä. Alkoholin ja roskaruoan yhdistelemällä taisi kilot tulla.
Nyt syön pääosin terveellisesti, alkoa ei yhtään.
Sitä vain odottaa hetkeä kuin olen normaali. Tuntuu, ettei elämä ala ennen kuin saan nämä kilot pois.
Kun en kehtaa esim uida, käyttää toppeja, ajatella miehiä saatika harrastaa seksiä.
En jaksa edes lähteä mihinkään illanviettoon kun kilot hävettää. Olen ihan mukavuusalueen ulkopuolella näiden kilojen kanssa.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin kuin täällä kirjoitetaan. Hitaalla tahdilla vatsanahka ehtii supistumaan samaa tahtia, eikä jää roikkumaan. Vaikuttaa siltä, että tuolla Ap:n tahdilla tehdään pysyvää tulosta.
Jos et vielä ole nettitreffipalvelussa, mitä jos liittyisit ja lähtisit treffailemaan matalalla kynnyksellä, ilman ajatusta loppuelämän kumppanuudesta vielä tässä vaiheessa? Saatat yllättyä siitä, miten positiivisesti sinuun suhtaudutaan jo nyt.
Riippuu ihan ihon elastisuudesta ja iästä palautuuko. Minulla ei palautunut vaikka hitaasti laihdutin useamman vuoden aikana. Roikko leikattiin pois julkisella puolella.
Jep. Olin 30 kun laihdutin yli 20kg hitaasti ja tyhjä nahkapussi jäi. Eivät leikkaa koska ei ole kuulemma niin paha ja tätä roikkoa saa silti asetella joka päivä housuihin ja se
Vanha ketju, mutta kyllä, ihon elastisuus sekä se, miten nopeasti lihoi vaikuttavat eniten. Ei se hidas laihtuminen, josta taas puhutaan eniten.
Tuon vuoksi valmisruoka-annokset ovat kaupassa 300-350 gramman pakkauksissa.