Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minussa vikaa kun en saa miestä?

Vierailija
22.05.2023 |

Minä harvoin saan hyvää kohtelua mutta muut naiset kyllä saavat. Muut naiset menevät joka kerta minun edelle.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro itsestäsi. Kyllähän miehet kauneutta arvostavat niin sanotusti. Itse olen esimerkiksi hoitaja niin en minäkään saa miestä. Aion hankkia yliopistotutkinnon niin uskon, että saan silloin miehen, vaikka perheen perustaminen onkin silloin myöhäistä. Parempi sekin kuin ei mitään. 

Hoitajana saisit Rasva-Ranen. Miksei Rane kelpaa?

Minkä Rasva-Ranen? Tarkoitatko ylipainoista miestä? Minä en haaveile mistään lihaskimpusta. Sellainen dadbody olisi ihan kiva, mutta siis ei muutenkaan ole se ulkonäkö minulle kovin tärkeää. Tykästyn yleensä luonteeseen ja mukavat ihmiset näyttävät hyviltä. Ilkeät rumilta, vaikka aluksi olisivatkin olleet silmissäni kauniita/komeita. Ei ole kukaan koskaan pyytänyt minua minnekään. Että Rane laittaa sitten vaan viestiä, jos näin on. 

Vierailija
22/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanovat minulle että eivät halua mitään vakavaa. Mutta sitten heiltä kuitenkin löytyy hetken päästä kunnollinen suhde. Ap

En haluaisi kyllä suhdetta sellaisen miehen kanssa, joka luonteelle sopii huvittelu naisilla ilman mitään vakavaa. Kai vain vedät noita huvipuistomiehiä puoleesi, vai hakeudutko itse heidän seuraansa? Missä olet tavannut nämä miehet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat vain seksiä, ei mitään muuta eikä samalla suhdetta tai kokonaista naista.

Ja naiset haluaa tunnevuoristoradan kyytiin, samalla kun atleettiset ja alastomat enkelit ampuvat yksisarvisten selästä tulisia nuolia pään yli kohti merestä nousevaa kikkelihirviötä vastaan.

Vierailija
24/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat vain seksiä, ei mitään muuta eikä samalla suhdetta tai kokonaista naista.

Ja naiset haluaa tunnevuoristoradan kyytiin, samalla kun atleettiset ja alastomat enkelit ampuvat yksisarvisten selästä tulisia nuolia pään yli kohti merestä nousevaa kikkelihirviötä vastaan.

Näit viime yönä aika gay unen ;)

Vierailija
25/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro itsestäsi. Kyllähän miehet kauneutta arvostavat niin sanotusti. Itse olen esimerkiksi hoitaja niin en minäkään saa miestä. Aion hankkia yliopistotutkinnon niin uskon, että saan silloin miehen, vaikka perheen perustaminen onkin silloin myöhäistä. Parempi sekin kuin ei mitään. 

Ei se sinun koulutuksesta kiinni ole. Mä oon moni mt ongelmainen sairauseläkkeellä jo nyt 22 vuotiaana. ja haastava mutta miehiä ois ovista ja ikkunoista. muutkin pääsi osa suvusta heti eläkkelle. Ollaan romaneita ja se on. Mulle ongelma.

Vierailija
26/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinun koulutuksesta kiinni ole. Mä oon moni mt ongelmainen sairauseläkkeellä jo nyt 22 vuotiaana. ja haastava mutta miehiä ois ovista ja ikkunoista. muutkin pääsi osa suvusta heti eläkkelle. Ollaan romaneita ja se on. Mulle ongelma.

*Muile, ei mulle

Vierailija
27/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no miehet ottavat työttömänkin naisen mieluummin kuin hoitajan.

Vierailija
28/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennä RyanAirilla Puolaan. Puolasta jatka bussilla Serbiaan. Rome2Rio näkyy lähtöjä. Serbiassa saa viettää 89 päivää sama koskee Suomen päätä. Maa yrittää päästä 2025 EU:seen. Ainakin tuossa ajassa saat luultavasti alulle pienen ihmeen. Suositan ainaskin kokeilemaan. Treffailukulttuuri on tyystin erilaista. Useimmat haluaa lähteä tapaamaan sitoutumishaluista daamia.

Selaa rauhassa tarjolla olevia miehiä ja kerro suoraan hakevasi vakavasta seurustelusta kiinnostunutta miestä. Oleta pääseväsi näytille. Sovi piknik treffit nyyttäri tyylillä eli niin että kumpikin tuo jotain. Poistu tyhjin käsin saapuvan luota. Skypeä saa kanssa hyödyntää.

Vierailija
29/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan säkin kokeilla Serbiaa.

Vierailija
30/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa hoitajissa on miesten mielestä?

Vierailija
31/78 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusnätti parikymppinen. Ylipainoa on vähän. (En hoikkanakaan saanut miehiä).

No sit oot vaan tylsä tai jotenkin tosi epätoivoa huokuva.

Vierailija
32/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusnätti parikymppinen. Ylipainoa on vähän. (En hoikkanakaan saanut miehiä).

No sit oot vaan tylsä tai jotenkin tosi epätoivoa huokuva.

Miten miehet huomaavat jos joku on epätoivoinen?

Vierailija
33/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut naiset on puolta nuorempia. Naiset muuttuvat näkymättömiksi keski-ikäisinä.

Vierailija
34/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan saanut miestä/rakkautta. Olen miehille kuin ilmaa. Muistan ikuisesti sen kun olimme eräissä bileissä ja mies joka bileet järjesti otti naiset vastaan antamalla heille halauksen ja poskipusun. Näin hän teki siis kaikille muille bileisiin tulleille naisille paitsi minulle. Kuin olisi saanut musta jonkun tartunnan jos olisi koskenutkaan muhun. Tuo oli nöyryyttävää. N34

Vierailija
35/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja näen 3.

1. Odotuksesi ovat liian korkealla verrattuna mitä itse tarjoat. Madalla odotuksiasi.

2. Odotuksesi ovat liian korkealla verrattuna mitä itse tarjoat. Kehitä itseäsi ollaksesi haluttavampi kumppani.

3. Hyväksy ettet tee kumpaakaan edellä mainittua ja osta kissa.

Vierailija
36/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse voit päättää miten sinua kohdellaan.

Niin helppoa se on :), toki itsellä kesti vuosia ennenkun tajusin tän.

Vierailija
37/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse voit päättää miten sinua kohdellaan.

Niin helppoa se on :), toki itsellä kesti vuosia ennenkun tajusin tän.

Miten?

Vierailija
38/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta pari kiloa, kiharra hiukset, tee vahva silmämeikki ja pukeudu mekkoihin ja korkkareihin. Hymyile koko ajan. Kyllä alkaa miehiä tulemaan!

Vierailija
39/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset on puolta nuorempia. Naiset muuttuvat näkymättömiksi keski-ikäisinä.

Olen jo nuorena näkymätön.

Vierailija
40/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin voisi sanoa, että naiset haluavat vain jonkun, jota pompottaa ja käskeä, yhdenvertaisen kumppanin sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi