Onko minussa vikaa kun en saa miestä?
Minä harvoin saan hyvää kohtelua mutta muut naiset kyllä saavat. Muut naiset menevät joka kerta minun edelle.
Kommentit (78)
Kiltit ja kunnolliset miehet on aplle paras vaihtoehto. Yleensä nämä kiltit ja kunnolliset on suht näkymättömiä ja tavallisia harmaita massaa, eikä kauheen komeita. Pullukoita, työttömiä, mutta kunnollisia.
Mulla sama. En herätä mitään kiinnostusta. En ole koskaan seurustellut vakavasti. Tuntuu ettei miehiä enää kiinnosta kuin jotkut harvat naiset...Moni on sanonut että haluaa seurustella mutta ei minun kanssani. Tiedän ap miten pahalta tuo voi tuntua.
N26
Vierailija kirjoitti:
Kerro itsestäsi. Kyllähän miehet kauneutta arvostavat niin sanotusti. Itse olen esimerkiksi hoitaja niin en minäkään saa miestä. Aion hankkia yliopistotutkinnon niin uskon, että saan silloin miehen, vaikka perheen perustaminen onkin silloin myöhäistä. Parempi sekin kuin ei mitään.
Laihduta ja mene kuntosalille, akateemisuudesta on pelkkää haittaa.
Sinussa on vika koska et kelpuuta kunnollista ja kilttiä miestä. Haluat vaan niitä samoja jännämiehiä kun muutkin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Kerro itsestäsi. Kyllähän miehet kauneutta arvostavat niin sanotusti. Itse olen esimerkiksi hoitaja niin en minäkään saa miestä. Aion hankkia yliopistotutkinnon niin uskon, että saan silloin miehen, vaikka perheen perustaminen onkin silloin myöhäistä. Parempi sekin kuin ei mitään.
Miehet eivät juurikaan välitä naisen koulutuksesta tai työstä. Tärkeämpää on se minkälainen luonne ja ulkonäkö naisella on. Mukava, ystävällinen ja kaunis nainen ovat ne ominaisuudet mitä miehet haluavat näin lyhyesti yleistettynä.
Kyllähän joka nainen miestä saa niin halutessaan. Eri asia on sitten saada se pysymään.
Miksi sinulle on tärkeää saada mies? Onko mies vain keino saada jotain muuta, esim. lapsi tai varallisuutta? Onko omanarvontuntosi kokonaan tai suurimmaksi osaksi miehen saamisesta riippuvainen?
Ongelmanne on luultavasti että asutte Helsingissä. Kyllä miehiä muualla riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei onnistu, jos kuvittelet miehen saannin olevan kiinni koulutuksesta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät juurikaan välitä naisen koulutuksesta tai työstä. Tärkeämpää on se minkälainen luonne ja ulkonäkö naisella on. Mukava, ystävällinen ja kaunis nainen ovat ne ominaisuudet mitä miehet haluavat näin lyhyesti yleistettynä.
Aggressiivisuus ja neuroottisuus ovat negatiivisia piirteitä. Valitettavasti jälkimmäistä on pakko sietää ainakin jossain määrin jos meinaa ollenkaan naista löytää.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauneus ja yliopistotutkinto liittyvät toisiinsa?
Teillä tavis naisille on liian kovat kriteerit joten ei miehet jaksa edes yrittää teihin tutustua.
Itekin työttömänä miehenä olisi nainen haussa, mutta kelpaako työtöön kenellekään? Muuta vikaa ei ole ja asun maaseudulla. Naisen pitäisi muuttaa....
Jos tämän keskustelun roolit vaihtaisi toisinpäin niin sivut olisi täynnä panettelua, vähättelyä ja incel-sanaa.
Hienot tuplastandardit taas.
Kysymyksestäsi päätellen niin kyllä vika on sinussa ei kukaan täysjärkinen mies jaksa naista joka ei osaa kertoa edes tarvittavia taustatietoja kysyessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusnätti parikymppinen. Ylipainoa on vähän. (En hoikkanakaan saanut miehiä).
Jaa, mä olen sairaanhoitaja ja menin naimisiin kirurgin kanssa, 27 vuotta oltu yhdessä. Työpaikkaromanssista lähti.
Selvästi pitävät ne huhut paikkaansa mitä kerrotaan sairaaloista ja sairaanhoitajista :-D Eli se, että sairaalassa nuoret sairaanhoitaja tytöt pyllistelevät ja lirkuttelevat lääkäreiden kanssa saadakseen huomiota ja yrittäessään saada hyvä palkkaista lääkärimiestä :-D
AP, sanon tämän saman kuin muillekin asiasta ruikuttaville naisille: unohda ne miehet! Olet ihan oikeasti onnellisempi, kun et pilaa elämääsi deittaittelemalla. (Jos vain seksiä olet vailla niin siinä tapauksessa anna mennä)
Ei niillä ole mitään tarjottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten muistelen vastaavan kysymyksen olleen täällä aikaisemmin?
On ollut miehen kysymänä ja silloin vastauksena tulee massiivinen alapeukuttaminen ja ap:n solvaaminen inkeliksi ja luuseriksi, jolle pitää tehdä selväksi, ettei kenelläkään naisella ole velvollisuus alkaa sen kanssa suhteeseen. Ap:tä käsketään myös lopettaminen ruikuttaminen ja uliseminen.
Ilman miestä tulee kyllä toimeen, mutta ilman töitä ja tuloja elämä on aika kituuttamista. Mikä minussa on vikana, kun en saa töitä ja palkkaa?