Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minussa vikaa kun en saa miestä?

Vierailija
22.05.2023 |

Minä harvoin saan hyvää kohtelua mutta muut naiset kyllä saavat. Muut naiset menevät joka kerta minun edelle.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. En herätä mitään kiinnostusta. En ole koskaan seurustellut vakavasti. Tuntuu ettei miehiä enää kiinnosta kuin jotkut harvat naiset...Moni on sanonut että haluaa seurustella mutta ei minun kanssani. Tiedän ap miten pahalta tuo voi tuntua.

N26

Onko sulle sanottu jotenkin näin: Joku saa susta vielä hyvän naisen, mutta en ole sulle se oikea?

Vierailija
62/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämän keskustelun roolit vaihtaisi toisinpäin niin sivut olisi täynnä panettelua, vähättelyä ja incel-sanaa.

Hienot tuplastandardit taas.

Näinhän se on! Ja lisäksi vielä olen huomannut, että miehiltä saa paljon myötätuntoa ja ymmärrystä tälläkin palstalla, joten olen pikkuhiljaa kääntymässä ajatukseen, että miehet ovat empaattisempi sukupuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro itsestäsi. Kyllähän miehet kauneutta arvostavat niin sanotusti. Itse olen esimerkiksi hoitaja niin en minäkään saa miestä. Aion hankkia yliopistotutkinnon niin uskon, että saan silloin miehen, vaikka perheen perustaminen onkin silloin myöhäistä. Parempi sekin kuin ei mitään. 

Laihduta ja mene kuntosalille, akateemisuudesta on pelkkää haittaa.

Ei ole, vaan kyllä älykkäät miehet haluaa yleensä älykkään naisen ja korkeakoulutetut on keskimäärin älykkäämpiä kuin amikset ym.

Vierailija
64/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa ainakin on. En jaksa edes yrittää. Joku latistava itsekeskeinen alkkis on varmaan paras minkä saisin joten ei kiitos. En saa mitään huomioivia rakastavia empaattisia miehiä.

Vierailija
65/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa ainakin on. En jaksa edes yrittää. Joku latistava itsekeskeinen alkkis on varmaan paras minkä saisin joten ei kiitos. En saa mitään huomioivia rakastavia empaattisia miehiä.

Latistava itsekeskeinen alkkis :D

Joo, ei varmaan ihan mikään unelmien prinssi sellainen.

Vierailija
66/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro itsestäsi. Kyllähän miehet kauneutta arvostavat niin sanotusti. Itse olen esimerkiksi hoitaja niin en minäkään saa miestä. Aion hankkia yliopistotutkinnon niin uskon, että saan silloin miehen, vaikka perheen perustaminen onkin silloin myöhäistä. Parempi sekin kuin ei mitään. 

Miehet eivät juurikaan välitä naisen koulutuksesta tai työstä. Tärkeämpää on se minkälainen luonne ja ulkonäkö naisella on. Mukava, ystävällinen ja kaunis nainen ovat ne ominaisuudet mitä miehet haluavat näin lyhyesti yleistettynä.

Riippuu miehestä. Kyllä korkeakoulutetut miehet pariutuvat useimmiten korkeakoulutettujen naisten kanssa joten kyllä heille näyttää naisen koulutus olevan tärkeää.

Sitten on varmaan kyllä niin että se tavismies ei niin välitä onko se nainen tohtori vai tarjoilija.

Vierailija
67/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät juurikaan välitä naisen koulutuksesta tai työstä. Tärkeämpää on se minkälainen luonne ja ulkonäkö naisella on. Mukava, ystävällinen ja kaunis nainen ovat ne ominaisuudet mitä miehet haluavat näin lyhyesti yleistettynä.

Allekirjoitan. M37

Vierailija
68/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja mene kuntosalille, akateemisuudesta on pelkkää haittaa.

Ei ole, vaan kyllä älykkäät miehet haluaa yleensä älykkään naisen ja korkeakoulutetut on keskimäärin älykkäämpiä kuin amikset ym.

Äly testataan nopeasti kuviotestillä. Todistus yliopistosta ei tarkoita muuta kuin että jaksaa opiskella. Ap vain vähentää mahiksiaan, kun valmistumisensa jälkeen rajaa amis- ja amk-miehet pois.

Vierailija
69/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. En herätä mitään kiinnostusta. En ole koskaan seurustellut vakavasti. Tuntuu ettei miehiä enää kiinnosta kuin jotkut harvat naiset...Moni on sanonut että haluaa seurustella mutta ei minun kanssani. Tiedän ap miten pahalta tuo voi tuntua.

N26

Onko sulle sanottu jotenkin näin: Joku saa susta vielä hyvän naisen, mutta en ole sulle se oikea?

Ei vaan että etsin parisuhdetta mutta en halua sitä kanssasi.

Vierailija
70/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sairaalloisen kehopositiivinen?

Vierailija
71/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusnätti parikymppinen. Ylipainoa on vähän. (En hoikkanakaan saanut miehiä).

Eri. Suurimmalle osalle suomi miehistä piisaa vallan hyvin perusnätti emäntä. Ei haittaa pieni ylipaino tms. Feminismi ja nalkutus tappaa kaikki halut.

Vierailija
72/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että miehiä kiinnostaa sinun ylioppilastutkintosi?

Vierailija
73/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Kyllä korkeakoulutetut miehet pariutuvat useimmiten korkeakoulutettujen naisten kanssa joten kyllä heille näyttää naisen koulutus olevan tärkeää.

Sitten on varmaan kyllä niin että se tavismies ei niin välitä onko se nainen tohtori vai tarjoilija.

Miksei sitten tavisnainen voisi ottaa tavismiestä?

Vierailija
74/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusnätti parikymppinen. Ylipainoa on vähän. (En hoikkanakaan saanut miehiä).

No sit oot vaan tylsä tai jotenkin tosi epätoivoa huokuva.

Miten miehet huomaavat jos joku on epätoivoinen?

Lähipiirissä on kaksi kaunista, mutta ehkä liian innokasta naista jotka eivät saa yleensä parisuhteita jatkumaan kun ovat niin vauhdikkaasti rakentamassa heti tulevaisuutta miehen kanssa ja suhtautuvat mieheen palvovasti. Uskon että osa miehistä ainakin tunnistaa tällaisen epätoivon ja tietävät että saavat pienellä vaivalla sen mitä haluavat ja heidän oma kiinnostuksensa ei sitten kanna tämän yli niin että suhde vakiintuisi ja haluaisivat oikeasti sitoutua. Mutta tää nyt on vain mun mutuilua.

Suosittelen vaimentamaan omaa harmistusta asiasta uusien harrastusten parissa tai ihan vain keskittymällä omaan hyvinvointiin joka päivä. Ei todella tarvi laihduttaa tai puunata silti itseään. Teet juttuja mistä tulee hyvä mieli sulle ja laitat itsesi aina etusijalle. Hyvä itsetunto on houkuttavaa ja koukuttavaa. Tsemppiä ap! <3

Vierailija
75/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä Tinderistä saa lähes kuka tahansa miehiä, jos vaan menee sinne.

Vierailija
76/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies olisi ap:n mielestä hyvä? Millainen ulkonäkö, tavat ja harrastukset?

Vierailija
77/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

Juu, bradpittejä ei riitä kaikille...

Vierailija
78/78 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat vain seksiä, ei mitään muuta eikä samalla suhdetta tai kokonaista naista.

Ja naiset haluaa tunnevuoristoradan kyytiin, samalla kun atleettiset ja alastomat enkelit ampuvat yksisarvisten selästä tulisia nuolia pään yli kohti merestä nousevaa kikkelihirviötä vastaan.

Tyypillinen av-mamman päivä  : D