Vaimo kertoi, että koki taksin ahdistavana.
Itse olen lähes raivon partaalla. Taksikuski oli udellut matkan aikana, että seurusteleeko vaimo. Onko lapsia jne. Sitten kun vaimo oli edes vähän harhautuksen vuoksi pyytänyt jättämään omakotitalon luota postilaatikoiden kääntöpaikalle hänen, niin taksikuski on "hyvää hyvyyttään" tuskaillut vaimon puolesta, kun hän joutuu nyt jonkin verran kävelemään (matkaa 30 metriä). Vaimo meni kotiovellensa vasta kun taksikuski oli lähtenyt pois. Ja vaimo ei todellakaan kokenut taksikuskin "jutustelua" normaalina puheena.
Tämmöistä se tosiaan nykyään taksilla liikkuminen on. Uskottava se on itsekin. Sylettään ihan törkeästi. En tiedä mikä olisi fiilis, jos pahin mahdollinen olisi tapahtunut. I
Kommentit (39)
Maksoi käteisellä, ei siis kuittia, pimeästi maksettu, turha on kuule valittaa, ihan oma vika eikö järjen hiventä kun itse toimi näin ja sitten on muka järkyttynyt 😁😁
Suostun vain nais kuljettajan kyytiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiskuljettaja on yhdyssana. Sä taidat joutua usein kävelemään?
Vierailija kirjoitti:
Maksoi käteisellä, ei siis kuittia, pimeästi maksettu, turha on kuule valittaa, ihan oma vika eikö järjen hiventä kun itse toimi näin ja sitten on muka järkyttynyt 😁😁
Ei käteisellä maksaminen tarkoita, etteikö tulisi kuittia.
Ap ja vaimo eivät siis asu yhdessä. Koska vaimo "meni kotiovellensa" eikä "tuli kotiovellemme".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiskuljettaja on yhdyssana. Sä taidat joutua usein kävelemään?
Hah haa.....päivän paras vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Käteisellä maksava saa myös kuitin.
Kuitissa on lähtöaika, lähtömaksu.
Lisäksi kuitissa näkyy ajatettu kilometrimäärä, ja ajoon mennyt aika.
Olen 64 vuotias, eläkkeellä oleva leskinainen, ja joudun käyttämään taksia paljon lääkärissä käymiseen sekä linja-auto- ja rautatieasemille.
On itsestäkin kiinni, millaisen taksin tilaa/ vaatii.
Luottavimpia ovat oman kaupungin tunnetut taksiyrittäjät, on ystävälliset, auttavaiset ja kohteliaat kuljettajat.
Ei ottanut kuittia kun halusi vain taksista nopeasti ulos. Maksoi sen mitä mittarin mukaan pyydettiin. Eiköhän se ole taksi, joka hoitaa verotukseen liittyvät asiat. Ja kyllä pariterapiaan olisi voinut olla tarvetta, jos vaimo ei olisi pitänyt puoliaan. Avioliitto olisi kokenut joka tapauksessa kovan kovan kolauksen. Kyllä siinä miehenä olisi tekemistä sen asian käsittelyssä, että vaimoa onkin jyystetty väkisin paljaalla ja laukaistu sisälle tavarat. Tämä jäisi joka tapauksessa ikuisesti takaraivoon, vaikka se olisi 0 % vaimon vika. Koko suhde kriisiytyisi ja vaimolla vielä elinikäset traumat jälkiehkäisyineen. Ap
Tossa on kyllä kaks drama queenia löytänyt toisensa, Ap ja vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin taksisuharina yritän aina pimpsan päälle jos asiakkaana nuori seksikäs nainen ; )
Ja minä toisena taksisuharina ajan asiakkaan paikasta A ja paikkaan B ja palvelen häntä asiallisesti ja sillä periaatteella, että asiakas ei ole ihminen, vaan jumala. Pidän huolen myös, että hänellä on turvallinen olo kyydissäni.
Minua ei ole lähennelty, mutta kerran ollessani kyydissä ystäväni kanssa, ulkomaalainen kuski alkoi vertailla kristinuskoa islamin uskoon. Puheista sai sellaisen kuvan, että hän halveksii kristinuskoa. Onneksi matka ei ollut kovin pitkä. Maksaessamme hän vielä kysyi olemmeko sisaruksia vai ystävyksiä. Islamilaisethan naisethan eivät saa lähteä ilman miestä mihinkään muun kuin sukulaisen kanssa. Valehtelimme, että sisaruksia, ja lähes tulkoon juoksimme Oopperatalon ovista sisään. Paluumatkalla meillä oli suomalainen kuski, jolle kerroimme tästä ja hän oli järkyttynyt. Saimme myöhemmin taksiyhtiöltä pahoittelut ja lupauksen, että asia otetaan yhtiössä esille. Islamhullua kuskia ei löytynyt, sillä olimme ottaneet taksin tolpalta, ja kuitti oli hädässä hukkunut.
Oli kuski kuka hyvänsä, aion jatkossa ottaa kuskista ja auton rekisterinumerosta kuvan ennen kuin menen kyytiin ja lähetän kuvan perheenjäsenille.
Niin, no jos vaimo olisi tapettu, niin vaikea siinä on fiiliksiä koota sen jälkeen. Mutta ei tuo nyt näytä tekstin perusteella mitenkään erityisen vakavalta vaikuta. Ehkä utelu lapsista oli liikaa
En sinänsä epäile, etteikö tällaista tapahdu, mutta jotenkin tää ap vaikuttaa trollilta.
Vierailija kirjoitti:
Niin, no jos vaimo olisi tapettu, niin vaikea siinä on fiiliksiä koota sen jälkeen. Mutta ei tuo nyt näytä tekstin perusteella mitenkään erityisen vakavalta vaikuta. Ehkä utelu lapsista oli liikaa
Kulttuuriero. Maailmalla isoa lapsilaumaa pidetään hyvänä juttuna ja rikkautena ja lapsista kysymistä kohteliaana fraasina. Ei pidä ruveta ylitulkitsemaan ystävällistä utelua jälkikasvusta.
Pakko kysyä, miksi teillä on postilaatikoiden kääntöpaikka? Eikö niitä voi käännellä siinä, missä ne muutenkin ovat? Jos niitä jostakin syystä käännellä täytyy.
Vaimosi on yliherkkä, ei tuossa ollut mitään epäsiallista
Kumpi oli se vakava rikos, seurustelemisesta vai lapsista kysyminen?