Jotkut haisevat kauas pyykinpesuaineensa takia.
Tänäänkin koko käytävä ja yksi huone haisivat, kun menin ohi.
Kommentit (95)
Itse en huomannut ikinä mitään pyykinpesuaineen hajuja, kun käytin hajustettua pesuainetta. Nyt kun on 6 vuotta käyttänyt hajusteetonta, niin todellakin ottaa henkeen ne hajustetut. Ja en ole mikään tuoksuyliherkkä
Riippuu aika paljon siitä koneesta myös tuo homma.
Nenä turtuu niihin käytössä, mutta jos ei käytä niin pienikin määrä tuoksuu voimakkaasti
Pyykinpesuaine ei yleensä edes ole kovin paha, ongelma on tuoksuvat huuhteluaineet.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aika paljon siitä koneesta myös tuo homma.
Totta sekin, että eihän pyykeistä huuhtoudu lika eikä hajut, kun kone käyttää vettä niin vähän.
Yksi ilta Tampereella tuli kaksi pariskuntaa vastaan ja heidän jälkeen oli jäänyt tielle partavesi/hajuvesi vana, eikä se haihtunut mihinkään kun ei tuullut. Sama tupakoivien kanssa.
Mikään ei oo niin ihana tuoksu, kuin hyvänhajuisella pyykinpesuaineella ja huuhteluaineella vastapesty pyykki <3 ihana tuoksutella tällaisia ihmisiä varsinkin töissä. Ihana vastapaino sille hien ja pskan hajulle, mikä joistain leijailee.
No varmaan haistelette mielummin mun vastapestyä pusakkaa, kun toinen vaihtoehto on et haisen röökille ja ummehtuneelle vaatekaapille.
Vierailija kirjoitti:
Mille itse haiset?
Miedosti eteeriselle öljylle. Ja tietysti JOSKUS vähän hielle, jos deodorantti on pettänyt tai joutuu olemaan ensin kauan kengät jalassa ja sitten ottamaan ne yllättäen pois.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan haistelette mielummin mun vastapestyä pusakkaa, kun toinen vaihtoehto on et haisen röökille ja ummehtuneelle vaatekaapille.
Riippunee ihmisestä. Mulle tuo ensimmäinen vaihtoehto olis raskaampi, toinen ei herättäis varmaan mitään tuntemuksia tai reaktiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille itse haiset?
Miedosti eteeriselle öljylle. Ja tietysti JOSKUS vähän hielle, jos deodorantti on pettänyt tai joutuu olemaan ensin kauan kengät jalassa ja sitten ottamaan ne yllättäen pois.
Ne eteeriset öljyt vasta löyhkääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille itse haiset?
Jos sä oot kauan kengät jalassa, mutta otat ne poi suunnitellusti, niin haiseeko sun jalat silloin vähemmän?
Just. Ennen vinguttiin kun joku haisi hielle. Nyt sitten jos joku haisee pesuaineelle. Muuttakaa metsään. Ai niin mutta kun sielläkin haisee männylle.
Mieluummin pesuaineen hajuste kuin hajuvesi tai puliukon pesemättömyyden odööri
Ostan halvinta, koska olen mies. Puoli desiä laitan koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippunee ihmisestä. Mulle tuo ensimmäinen vaihtoehto olis raskaampi, toinen ei herättäis varmaan mitään tuntemuksia tai reaktiota
No epäilen. Varmasti ihmettelet kävelevää tuhkakuppia ja ummehtunutta hajua, eikö toi ikinä pese vaatteitaan.
Ihan uskomatonta miten suomessa löydetään aihe kun aihe mistä voi valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mille itse haiset?
Jos sä oot kauan kengät jalassa, mutta otat ne poi suunnitellusti, niin haiseeko sun jalat silloin vähemmän?
:D
Huomannut saman. Ilmesesti ei oikeen osata sitä ainetta sinne annostella tai sitten on dementia.