Jotkut haisevat kauas pyykinpesuaineensa takia.
Tänäänkin koko käytävä ja yksi huone haisivat, kun menin ohi.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Ihan uskomatonta miten suomessa löydetään aihe kun aihe mistä voi valittaa.
Jos olisi mahdollisuus asua muista kaukana, olisi helpompaa, sitä ei kaikilla ole. Miten sinä parannat maailmaa, laitatko liikaa tuoksuja vai huomioitko muut jne.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan haistelette mielummin mun vastapestyä pusakkaa, kun toinen vaihtoehto on et haisen röökille ja ummehtuneelle vaatekaapille.
Miksi kolmas vaihtoehto puuttuu, eli haiseminen ei millekään kun on pesty itsensä puhtaaksi tuoksuttomilla tuotteilla? Vai ettekö oikeasti ihmiset tiedä että on olemassa tuoksuttomia pesuaineita?
Vierailija kirjoitti:
No varmaan haistelette mielummin mun vastapestyä pusakkaa, kun toinen vaihtoehto on et haisen röökille ja ummehtuneelle vaatekaapille.
Jos röökaat niin haiset pesuaineelle ja röökiöle. Se röökin löyhkä tulee sun ihohuokosista, hengityksestä, hiuksista. Tuskin vaihdat puhdasta paitaa joka röökin jälkeen?
Mulla on kyllä aika rajun vahvasti haiseva ( ei tuoksuva vaan vahvan hajuinen) Niken dödö. Ostin, koska oli valikoimista halvin. En itsekkään pysty sitä haistelemaan, mut pakko käyttää kun ostin. Sekin varmaan peittää pyykinpesuainehajut alleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kolmas vaihtoehto puuttuu, eli haiseminen ei millekään kun on pesty itsensä puhtaaksi tuoksuttomilla tuotteilla? Vai ettekö oikeasti ihmiset tiedä että on olemassa tuoksuttomia pesuaineita?
Röökaajat luulee että hajustettu pesuaine jotenkin kumoaa röökin hajun
Pesuainepakkauksissa ohjeistetaan ensiksikin laittamaan sitä ainetta reilusti yli tarpeen. Korkillisen sijaan riittää ehkä viidesosa tai vähemmänkin. Itse käytämme hajutonta pesuainetta joka kestää käytössä hyvin pitkään. Pyykistä tulee tuoksutonta ja puihdasta.
mitkähän haisee pahiten, omo color ja comfort?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippunee ihmisestä. Mulle tuo ensimmäinen vaihtoehto olis raskaampi, toinen ei herättäis varmaan mitään tuntemuksia tai reaktiota
No epäilen. Varmasti ihmettelet kävelevää tuhkakuppia ja ummehtunutta hajua, eikö toi ikinä pese vaatteitaan.
Epäile vain. Röökinhaju ei mua haittaa/kiinnosta ja vaatekaappi on aika perus haju. Nuo synteettiset hajusteet tuntuu ihan erille sisäänhengittäessä. Toki niidenkin kanssa pystyn elämään, kun ne tähän maailmaan olennaisena osana kuuluu, mutta sillä vaan lähdin kertoileen tästä kun ei se pesuaineen haju ole kaikille se mieleisempi vaihtoehto.
Parempi tuoksua puhtaalle jopa hajustetuille vaatteille kuin hielle ja pskalle.
Lika ja paska haisee vain ällöttävältä mutta pesuaineesta tulee liki hengenahdistus. Töissä eräs tällainen henkilö jonka lähellä ei voi olla ja kun yksi kaveri kun istui sohvallani, niin sohvatyyny haisi sen jälkeen pitkään pesuaineelta.
Eihän se pesuaineinen pyykki ole mitään puhdasta!
Itse käytän minimimäärän ja joudun pistämään pari ylimääräistä huuhtelua tai vaateet syyhyttää sietämättömästi.
Jotkut hajusteettomat pesuaineet haisevat itsessään ihan kamalalle. En kestä sitä hajua ollenkaan. Mulla alkaa päätä särkemään ihan kamalasti tai tulee muuten tosi huono olo. Koska näissä ei ole hajusteita, on haju peräisin jostain muusta kemikalista tai niiden sekoituksesta.
Onneksi on myös hajusteettomia pesuaineita, jotka eivät oikeasti haise millekään. Tuoksuja kestän pääsääntöisesti suht hyvin. Tosin niistäkin osa saattaa käydä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Parempi tuoksua puhtaalle jopa hajustetuille vaatteille kuin hielle ja pskalle.
Terveisin pesuaine- ja deodoranttimarkkinoija?
onneks pyykinhuuhteluaineelle.. mä haisen ihan ammoniakilta muutaman tunnin jälkeen, kun vaatteet ihan märät.. tää varmaan sit parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippunee ihmisestä. Mulle tuo ensimmäinen vaihtoehto olis raskaampi, toinen ei herättäis varmaan mitään tuntemuksia tai reaktiota
No epäilen. Varmasti ihmettelet kävelevää tuhkakuppia ja ummehtunutta hajua, eikö toi ikinä pese vaatteitaan.
Epäile vain. Röökinhaju ei mua haittaa/kiinnosta ja vaatekaappi on aika perus haju. Nuo synteettiset hajusteet tuntuu ihan erille sisäänhengittäessä. Toki niidenkin kanssa pystyn elämään, kun ne tähän maailmaan olennaisena osana kuuluu, mutta sillä vaan lähdin kertoileen tästä kun ei se pesuaineen haju ole kaikille se mieleisempi vaihtoehto.
Se punainen lanka tässä on : synteettinen. Rööki ei ole synteettinen haju, mutta pesuaineet on.
Pesen ruokasoodalla ja huuhtelen etikalla. Hajutonta pyykkiä.
Koko Itäkeskus haisee Lidlin Formilille.
Vierailija kirjoitti:
mitkähän haisee pahiten, omo color ja comfort?
Suomalaiset pyykinpesuaineet eivät haise juuri miltään. Osta jotain Espanjalaista Arielia ja Tokmannin vastaava niin ovat kuin kaksi eri tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö pelkkä ruokasooda pesuaineeksi? Kiva jos on noin helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö pelkkä ruokasooda pesuaineeksi? Kiva jos on noin helppoa!
Pähkinöillä ja etikalla saa myös hippikommuunien tuoksuista pyykkiä.
Minä laitan aina näppituntumalla pyykkiaineet lokerikkoon kun pesen pyykkini, saatan haista mutta mitä sitten? Laitan koneelliseen pyykkiä 3 ruokalusikallista pesuainetta.
M33