Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit tai tiedostit olevasi bi....

Vierailija
22.05.2023 |

Avaan tämän keskutelun tännekin kun, joku vetää kuitenkin herneen nenäänsä tuolla yleisemmäl forumil, mutta siis otskiossa jo kysymys erityisesti miesten mutta toki ehdottomasti myös naisten osalta kiinnostaisi tietää, että miten tai kuinka saitte tietää tai olisiko oikeampaa sanoa, että tiedostitte olevanne bi-seksuaali, ettekä esimerkiksi homoseksuaali., ettekä ainakaan "normi hetero"
Tai koska nykyään puhutan myös avoimemmin pan-seksuaaleista oletteko koskaan ajatelleet olevanne pan-seksuaali, voisitteko ollakin pan, ettekä bi? - Omasta mielestäni sekä pan että bi -seksuaali ovat aianin osittain päällekkäiset mutta kuinka te näette / koette tai tunnette "bissejen" ja pan seksuaalien eron?
Kiitos kaikille vastaajille!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun muna seisoi miehen suussa...

Vierailija
2/48 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse törmäsin ihan sattumalta harrastuksen kautta bi- henkiseen mieheen. Tuli sitten pikku kännissä kokeiltua miltä se miehen peppu tuntuu ja sehän tuntui hyvältä. Seksi miehen kanssa on todella erilaista kun naisen. Se on jotenkin paljon tyydyttävämpää.

No tässä olen jo vuosia elänyt tietoisena bi puolestani ja nauttinut sen tuomista vaihtoehdoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse törmäsin ihan sattumalta harrastuksen kautta bi- henkiseen mieheen. Tuli sitten pikku kännissä kokeiltua miltä se miehen peppu tuntuu ja sehän tuntui hyvältä. Seksi miehen kanssa on todella erilaista kun naisen. Se on jotenkin paljon tyydyttävämpää.

No tässä olen jo vuosia elänyt tietoisena bi puolestani ja nauttinut sen tuomista vaihtoehdoista.

Voi kun olen kateellinen. Itse haluaisin kokeilla, mutta en vaan uskalla

Vierailija
4/48 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun suuhuni ensimmäisen kerran tulvahti lämmintä spermaa. Oli aivan uskomattoman kokemus en ikinä unohda sitä tunnetta.

Vierailija
5/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain ole helppoa sitä saman henkistä kaveria löytää :( Kun ei noita harrastuksiakaan ole... mutta kun sellaisen sopivan kaverin löytäisinkin niin tämähän se olisikin oikein mukava "harrastus" :)

Vierailija
6/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa ravintolassa aloimme puhumaan naistenvälisestä seksistä ja aivan yllättäen päätimme kokeilla. Sinä iltana vain sormettamalla ja vibroilla. No tuo oli sen verran kivaa että otimme "uusinnan" ja silloin jo nuoltiin, käytettiin dildoja.

Ensimmäiset strap-onit hankittiin jo viikko tämän ensi kokeilun jälkeen. Nykyisin leikimme melko usein sub-dom leikkejä ja tähän liityviä lelujakin on kertynyt jo iso urheilukassillinen. Arvomme tai sovimme tapaamisissamme kumpi on dominoiva ja on noita rooleja vaihdettu joskus kesken leikkienkin.

Nyt olemme innostuneet kolmannesta pyörästä, mutta niitä onkin sitten vähemmän markkinoilla. Yksi luotettava on löytynyt, mutta välimatka on niin pitkä että ihan ex-tempore jutut ei onnistu. Lisäksi kun tuon kolmannen pyöränkin pitäisi olla sub-dom henkinen. Välillä hän on meidän molempien "pano leluna", toisinaan me olemme hänen "seksiorjiaan" ja välillä hän saa olla auttamassa toista dominaa, kun subia alistetaan.

Vierailija
7/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä jo teininä tuli mietittyä että olisi kullia kokeilla ja kyllä muutamia kimpparunkkuja kaverin kanssa harrastettiinkin. Mutta sitten +30 oikeasti päätin vain kokeilla miltä se vieras sperma ja kulli maistuu. Ja maistuihan se ja niin myös tälle kokeneemmallekkin herrasmiehelle. No pieni morkkis iski myös mutta hävisi kyllä aika nopeasti. Tässä kymmenisen vuotta nyt m+m juttuja harrastanut aina silloin tällöin ja ihan hauskaa vaihtelua. Ei vain ole helppoa löytää hyvää vakituista seuraa jonka kanssa voisi tehdä jotain muutakin.

Vierailija
8/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän noloa tunnustaa mutta nuorena kaverimme kanssa päätimme vain kokeilla. Kummallakin meistä oli poikaystävät, eikä seksistä ollut puutetta, eikä kumpikaan ollut tuntenut vetoa samaa sukupuolta kohtaan. Päätimme vain testata miltä tyttöjen välinen seksi tuntuu. Hankimme sellaisen kaksipäisen meille "liian" ison dildon, otimme omat sauvat, vibraattorit ja suristimet mukaan ja menimme viikonlopuksi kahdestaan mökille.

Siellä sitten istuimme paristo "suristimet" pikkareissa, joimme siideriä, testailimme dildoa ja kiusasimme toisiamme vibroilla, sormilla ja vaikka miten eri tavoin. Oli kyllä tähän astisen elämäni orgasmi täyteläisin viikonloppu. Lopulta kun kumpikaan ei uskaltanut isoa dildoa mukaansa ottaa niin poltimme sen saunan uunissa.

Sovittiin että otetaan joskus uusiksi ja niinpä olemme tehneetkin. 2-3krt vuodessä käydään nykyään mökillä saman teeman äärellä. Nykyän välineet ovat laadukkaampia, on kännykän apilla toimivia tai muuten etäohjattavia vibroja ja dildoja, laadukkaita strapon:ja jne.

Lyhyesti: Kokeilunhalusta tai vahingossa minusta tuli bi, enkä häpeä tai kadu sitä yhtään.

Vierailija
9/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä jo teininä tuli mietittyä että olisi kullia kokeilla ja kyllä muutamia kimpparunkkuja kaverin kanssa harrastettiinkin. Mutta sitten +30 oikeasti päätin vain kokeilla miltä se vieras sperma ja kulli maistuu. Ja maistuihan se ja niin myös tälle kokeneemmallekkin herrasmiehelle. No pieni morkkis iski myös mutta hävisi kyllä aika nopeasti. Tässä kymmenisen vuotta nyt m+m juttuja harrastanut aina silloin tällöin ja ihan hauskaa vaihtelua. Ei vain ole helppoa löytää hyvää vakituista seuraa jonka kanssa voisi tehdä jotain muutakin.

Itse olen vasta näin hieman "varttuneemmalla" iällä herännyt siihen että kiinnostaisi kokeilla miltä se oikea tuntuu omassa pebassa... ei vain tosiaankaan ole helppoa sellaista sopivaa saman henkistä kaveria löytää...

Ikää siis se hippasen vajaa 50-vuotta ;)

Vierailija
10/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kiinnostunut kokeilemaan miesten välistä, mutta mistä löytyisi se tavallinen raitis ukkomies. Olen nyt 60v ukm ja haluaisin vielä kokea tuonkin, vaikka ns.hetero olenkin.

Vierailija
11/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivustoja on monia mistä etsiä mutta ei niistä kyllä tiedä kuka on millainen ja aika moni ei sitten tulekkaan paikalle vaikka on sovittu. Viimeisin on viikko sitten. Koko kevät viestitelty mutta kun tapaamisenaika koitti niin hävisi.

Vierailija
12/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen kiinnostunut kokeilemaan miesten välistä, mutta mistä löytyisi se tavallinen raitis ukkomies. Olen nyt 60v ukm ja haluaisin vielä kokea tuonkin, vaikka ns.hetero olenkin.

Siinähän se justiinsa... en nyt tosin ole sinänsä raitis mutta näihin juttuihin ei se alko kuuluisi laisinkaan...

mutta ei vaan ole helppoa sitä sopivaa kaveria löytää :(

Olen siis tuo hippasen vajaa 50-vuotta ;)

Vierailija
13/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivustoja on monia mistä etsiä mutta ei niistä kyllä tiedä kuka on millainen ja aika moni ei sitten tulekkaan paikalle vaikka on sovittu. Viimeisin on viikko sitten. Koko kevät viestitelty mutta kun tapaamisenaika koitti niin hävisi.

Niimpä niin... :( mitähän sivustoa olet käyttänyt josta voisin vaikka kokeilla... ;)

Vierailija
14/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cruisingmap, persikka.net, s.treffit, iskuri nyt alkuun.

Vierailija
15/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vain ole helppoa sitä saman henkistä kaveria löytää :( Kun ei noita harrastuksiakaan ole... mutta kun sellaisen sopivan kaverin löytäisinkin niin tämähän se olisikin oikein mukava "harrastus" :)

Minä löysin ekan pitkäaikaisen kaverin uimahallista. Ei oltu kumpikaan mitään kyylääviä pervoja vaan tavallisia kuntouimareita. Pikkuhiljaa lähti juttu liikkeelle ja siitä sitten kehittyi kolmen vuoden ystävyys sun muuta. Nykyisen kaverin tapasin padelin merkeissä.

Että harrastamaan vaan.

Bimies 32

Vierailija
16/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sitten tiedä tai osaa itseäni lokeroida mihinkään sen kummemmin. Olen naimisissa ja kaunis vaimo yms ja seksuaalisesti kiinnostus naisiin. Siis joku sellainen normi bi-curioius tai miten sitten onkaan.

Ensi kerta tällaiseen vähän sattuman kautta, matkustelen työni puolesta todella paljon 150 + pvää vuodessa siellä sun täällä maailmaa ympäri. Iso kv yhtiä jne jne.... Noh asiaan:  jet-lag hieronta oikein hyvässä hotlassa USA ja jotenkin sellainen kumma fiilis tuli heti hierojan kanssa. Työsti kyllä hyvin ja rentoutumaan, torkahdin siihen hetkeksi. Hätkähdin hereille, kun hän siirsi pyyhettä ja ujutti vähän sormiaan boksereiden lahkeesta enemmäs. Olin selälläni ja torkkuessani kulli päätti valvoa tilannetta, siis seisoi kunnolla.

Hymyili minulle, rauhoitteli ja sanoi että kaikki on ihan ok, hän ei tästä hätkähdä ja nauti vain. Hieronnan edetessä annoin ottaa bokserit pois (halusin sitä itsekin, en kehdannut sanoa) ja kenties parasta öljyistä käsihoita tovi. Sen jäljeen vielä pakaroille uudestaan hierontaa, joka olikin suoraa pepun hipelöintiä ja kassien hierontaa. Lopulta huomasin olevani siinä kontallani ja hän sormeili eturahauasta taitavasti samalla kun lypsi välillä kulliani. En tiedä mistä sellainen tunne tai olotila oikein siinä tuli, mutta ensi kertaa koskaan halusin koskettaa miestä ja jotenkin tarvitsin siinä kiihotuksen tilassa hyväillä häntä.

Se oli ensi kerta ja sen jälkeen ehkä muutama juttu ollut, en tiedä mutta tulee ja menee jotenkin kausittain nuo. Välillä ei voisi vähempää kiinnostaa, välillä taas se että saisi kullin suuhun on aivan huiman kiihottavaa. Tuo hieroja oli siis ensimmäin koskaan mien, jonka kullia olen imutellut...

Elämä on omituista

Vierailija
17/48 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sitten tiedä tai osaa itseäni lokeroida mihinkään sen kummemmin. Olen naimisissa ja kaunis vaimo yms ja seksuaalisesti kiinnostus naisiin. Siis joku sellainen normi bi-curioius tai miten sitten onkaan.

Ensi kerta tällaiseen vähän sattuman kautta, matkustelen työni puolesta todella paljon 150 + pvää vuodessa siellä sun täällä maailmaa ympäri. Iso kv yhtiä jne jne.... Noh asiaan:  jet-lag hieronta oikein hyvässä hotlassa USA ja jotenkin sellainen kumma fiilis tuli heti hierojan kanssa. Työsti kyllä hyvin ja rentoutumaan, torkahdin siihen hetkeksi. Hätkähdin hereille, kun hän siirsi pyyhettä ja ujutti vähän sormiaan boksereiden lahkeesta enemmäs. Olin selälläni ja torkkuessani kulli päätti valvoa tilannetta, siis seisoi kunnolla.

Hymyili minulle, rauhoitteli ja sanoi että kaikki on ihan ok, hän ei tästä hätkähdä ja nauti vain. Hieronnan edetessä annoin ottaa bokserit pois (halusin sitä itsekin, en kehdannut sanoa) ja kenties parasta öljyistä käsihoita tovi. Sen jäljeen vielä pakaroille uudestaan hierontaa, joka olikin suoraa pepun hipelöintiä ja kassien hierontaa. Lopulta huomasin olevani siinä kontallani ja hän sormeili eturahauasta taitavasti samalla kun lypsi välillä kulliani. En tiedä mistä sellainen tunne tai olotila oikein siinä tuli, mutta ensi kertaa koskaan halusin koskettaa miestä ja jotenkin tarvitsin siinä kiihotuksen tilassa hyväillä häntä.

Se oli ensi kerta ja sen jälkeen ehkä muutama juttu ollut, en tiedä mutta tulee ja menee jotenkin kausittain nuo. Välillä ei voisi vähempää kiinnostaa, välillä taas se että saisi kullin suuhun on aivan huiman kiihottavaa. Tuo hieroja oli siis ensimmäin koskaan mien, jonka kullia olen imutellut...

Elämä on omituista

Ihana tarina. Sen luettuani voisin vaikka tulla...

T. Nainen.

Vierailija
18/48 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin ekan pitkäaikaisen kaverin uimahallista. Ei oltu kumpikaan mitään kyylääviä pervoja vaan tavallisia kuntouimareita. Pikkuhiljaa lähti juttu liikkeelle ja siitä sitten kehittyi kolmen vuoden ystävyys sun muuta. Nykyisen kaverin tapasin padelin merkeissä.

Että harrastamaan vaan.

Bimies 32

Hmm... eipä sitä tule tuota liikuntaa harrastettua oikeastaan missään muodossa joten sen parista ei tuollaista sopivaa kaveria löydä :( Mutta juurikin tuollainen kiva ystävyys/tuttavuus ois kiva löytää jossa olis tuota M+M seksiä mutta että muutoinkin tulis ns. "toimeen"... Ei vain ole helppoa...

Vierailija
19/48 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vasta näin hieman "varttuneemmalla" iällä herännyt siihen että kiinnostaisi kokeilla miltä se oikea tuntuu omassa pebassa... ei vain tosiaankaan ole helppoa sellaista sopivaa saman henkistä kaveria löytää...

Ikää siis se hippasen vajaa 50-vuotta ;)

Täällä olisi samoilla ajatuksilla ja iällä varustettu ukm. Kiinnostaisiko jos vaikka keksittäis jotain?

Vierailija
20/48 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olisi mahtavaa jos löytäisin jonkun luotettavan miespuolisen kaverin, jonka kanssa voisi turvallisin mielin kokeilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi