Mistä tunnistaa lapsia haluavan miehen?
Olen joskus valittanut täällä että vedän puoleeni vain vela-miehiä, mutta viime aikoina olen todennut että tämähän menee myös toisin päin. En kiinnostu edes itse niistä 90% miehistä jotka haluavat jälkikasvua vaan vaikka itse lähestyisin kiinnostavaa miestä tämä paljastuu tapailun edetessä velaksi! Olen jo yli 30 joten ei voi johtua enää omasta tai miesten iästä. Auttakaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Siitä että hän kuuluu siihen 90 % mistä et innostu.
Jännästi tämä kommentti on saanut paljon yläpeukkuja vaikka ainakin oma kokemus aika päinvastainen ja jotenkin vaikea kuvitella, että olisin jotenkin uniikki tässä(kään) asiassa.
Ne tutut miehet jotka itseä kiinnosti nuorena on nyt kolmikymppisenä niitä perheellistyneitä ja taasen ne, jotka ei innostanut nuorenakaan on lapsettomia. En siis nuorenakaan ollut kiinnostunut humalahakuista juomista harrastavasta miehestä enkä muutenkaan mistään huithapeleista hamesankareista. Jostain syystä olisin kyllä ollut heidän mieleensä, mutta sitten nämä itseä kiinnostavat miehet ei lämmenneet yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet keskimäärin silleen aktiivisesti halua lapsia, niitä tehdään että saadaan pidettyä vauvakuumeessa kouristeleva nainen. Valmiiksi vauvakuumeessa oleva kolmekymppinen on aika hasardi valinta, itseä ainakin pelottaa elatusmaksut.
Mikä niissä elatusmaksuissa pelottaa? Menee siihen lapseen rahaa parisuhteessa ollessakin. Ette kai te kuvittele, että nainen maksaa yksin lapsen kulut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvakeskustelut heti aluksi ovat aika luotaantyöntäviä.
Mä en oikeastaan ymmärrä miten suomalainen mies luulee pärjäävänsä Itä-Euroopassa ja Aasiassa. Noilla suunnin raskaus nähdään mahdollisuutena eikä uhkana.
?? Jos pitää housut jalassa niin hyvin pärjää. Ei nainen raskaaksi tule jos ei anna siementä.
Ap skippaa suomimies. Ihan oikeasti lue saamiasi vastauksia. Norjassa mies kysyy melko pian perhesuunnitelmista. Norjassa myöskin uskotaan tasa-arvoon. Suuntaa sinne