Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa lapsia haluavan miehen?

Vierailija
22.05.2023 |

Olen joskus valittanut täällä että vedän puoleeni vain vela-miehiä, mutta viime aikoina olen todennut että tämähän menee myös toisin päin. En kiinnostu edes itse niistä 90% miehistä jotka haluavat jälkikasvua vaan vaikka itse lähestyisin kiinnostavaa miestä tämä paljastuu tapailun edetessä velaksi! Olen jo yli 30 joten ei voi johtua enää omasta tai miesten iästä. Auttakaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housujen etuosan pullistumasta

Vierailija
2/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että se mankuu ettei tarvi käyttää kondomia. Tai jopa ottaa sen salaa pois kesken yhdynnän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itse toivoisin saavani perheenlisäystä joku päivä, mutta ei se musta näy millään tavalla näkynyt ulospäin. Joskus olen saanut päinvastaista kommenttia

Vierailija
4/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että hän kuuluu siihen 90 % mistä et innostu.

Vierailija
5/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhumalla = keskustelemalla siitä miehen kanssa.

Vierailija
6/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo juttu tosiaan, jostain syystä preferoit miehiä jotka eivät halua lapsia? Jotain alitajuntaista?

Itse olen -92 syntynyt ja tiedän tasan yhden velamiehen. Yksi toinenkin kaverimies oli parikymppisenä vela, mutta nyt kolmikymppisenä ylpeä isä :D 

Tuo toinen on ns. oikea vela, olen tuntenut hänet alle kouluikäisestä saakka ja tiedän sen. 

Vierailija
7/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Kai sitä voi treffikumppanilta kysyä, että minkälaisia tulevaisuuden haaveita tällä on? Perhe, lapset, ura, jne, jne---

Vierailija
8/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet keskimäärin silleen aktiivisesti halua lapsia, niitä tehdään että saadaan pidettyä vauvakuumeessa kouristeleva nainen. Valmiiksi vauvakuumeessa oleva kolmekymppinen on aika hasardi valinta, itseä ainakin pelottaa elatusmaksut.

Vierailija
9/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt haluatko jäädä pidemmäksi aikaa kotiin vai kelpaako 50/50 jako? Sithän on kans olemassa kotimieheksi haluavia miehiä. Näistä pitäisi voida puhua jo kahvittelu vaiheessa.

Vierailija
10/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut lapsettomat hiukan vanhemmat miehet (35-40v, kertovat suoraan. Eivät kuitenkaan halua vanhoina pappoina lapsi arkea pyörittää.

Vierailija
11/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää ottaa selvää kotioloista lapsena. Sieltä se asenne pääosin kumpuaa lapsien suhteen. Huono lapsuus ja huonot kotiolot kasvattavat siihen, ettei itse halua hypätä siihen enää mukaan. Myöskin koulutustaso kertoo paljon. 

Vierailija
12/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa yrittää ottaa selvää kotioloista lapsena. Sieltä se asenne pääosin kumpuaa lapsien suhteen. Huono lapsuus ja huonot kotiolot kasvattavat siihen, ettei itse halua hypätä siihen enää mukaan. Myöskin koulutustaso kertoo paljon. 

Ei aina. Enempi suositan käymään lapsi asian läpi muutamien viikkojen sisällä tapaamisesta ja sopimaan alustavan h-hetken milloin aletaan yrittämään.

Vierailija
13/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kysymistä kokeillut?

Vierailija
14/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että kannattaa kysellä kautta rantain ja tehdä jotain keittiöpsykologiaan perustuvaa salapoliisityötä sen sijasta että kysyisi "haluatko joskus lapsia". AV-logiikkaa parhaimmillaan. :D

Vierailija
15/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyminen voisi olla aika hyvä. Näin lapsia haluavana miehenä se olisi yksi ensimmäisiä asioita jotka haluan selvittää sillä muuten suhteella ei ole mitään mieltä.

Vierailija
16/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole. Ainakaan suomalaisia.

Vierailija
17/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kannattaa kysellä kautta rantain ja tehdä jotain keittiöpsykologiaan perustuvaa salapoliisityötä sen sijasta että kysyisi "haluatko joskus lapsia". AV-logiikkaa parhaimmillaan. :D

Jos sitä ei halua suoraan kysyä. Annoin vaan neuvon :D se on tosiasia, että vela-ajattelu kumpuaa lapsuudesta, ja siitä, miten pääsee tähän yhteiskuntaan mukaan. Ei tätä koko ketjua olisi, jos olisi palleja tai jotain muuta jalkojen välissä, kysyä sitä suoraan

Vierailija
18/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sellaisia ole. Ainakaan suomalaisia.

Ihmiset ei jostain syystä kykene ilmaisemaan itseään oli mies taikka nainen.

Vierailija
19/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä ei halua suoraan kysyä. Annoin vaan neuvon :D se on tosiasia, että vela-ajattelu kumpuaa lapsuudesta, ja siitä, miten pääsee tähän yhteiskuntaan mukaan. Ei tätä koko ketjua olisi, jos olisi palleja tai jotain muuta jalkojen välissä, kysyä sitä suoraan

Mikä on vela-ajattelu? Lesta piireistäkin tulee veloja.

Vierailija
20/44 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändipaidasta, stetsonista, mustista farkuista ja bootseista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme