Mistä tunnistaa lapsia haluavan miehen?
Olen joskus valittanut täällä että vedän puoleeni vain vela-miehiä, mutta viime aikoina olen todennut että tämähän menee myös toisin päin. En kiinnostu edes itse niistä 90% miehistä jotka haluavat jälkikasvua vaan vaikka itse lähestyisin kiinnostavaa miestä tämä paljastuu tapailun edetessä velaksi! Olen jo yli 30 joten ei voi johtua enää omasta tai miesten iästä. Auttakaa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää ottaa selvää kotioloista lapsena. Sieltä se asenne pääosin kumpuaa lapsien suhteen. Huono lapsuus ja huonot kotiolot kasvattavat siihen, ettei itse halua hypätä siihen enää mukaan. Myöskin koulutustaso kertoo paljon.
Niin että kannattaa kysellä kautta rantain ja tehdä jotain keittiöpsykologiaan perustuvaa salapoliisityötä sen sijasta että kysyisi "haluatko joskus lapsia". AV-logiikkaa parhaimmillaan. :D
Jos sitä ei halua suoraan kysyä. Annoin vaan neuvon :D se on tosiasia, että vela-ajattelu kumpuaa lapsuudesta, ja siitä, miten pääsee tähän yhteiskuntaan mukaan. Ei tätä koko ketjua olisi, jos olisi palleja tai jotain muuta jalkojen välissä, kysyä sitä suoraan
Mitähän sieniä sinä olet syönyt?
Varmaan kysymällä parhaiten. Toinen juttu onkin, mistä tunnistaa miehen joka haluaa aidosti perheen tietäen mihin on ryhtymässä. Osa miehistä haluaa lapsia statuksen takia ja päävastuu niistä jää lopulta naiselle.
Miehissä on paljon niitä Sitten joskus -tyyppejä, joten kannattaa kyllä kysyä suoraan, että inspaako lähivuosina.
Vauvakeskustelut heti aluksi ovat aika luotaantyöntäviä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että se mankuu ettei tarvi käyttää kondomia. Tai jopa ottaa sen salaa pois kesken yhdynnän.
Ei tarkoita todellakaan välttämättä lasten haluamista. Kumin kanssa ei vaan tunnu miltään. Ja seuraukset jätetään naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa yrittää ottaa selvää kotioloista lapsena. Sieltä se asenne pääosin kumpuaa lapsien suhteen. Huono lapsuus ja huonot kotiolot kasvattavat siihen, ettei itse halua hypätä siihen enää mukaan. Myöskin koulutustaso kertoo paljon.
Ei aina. Enempi suositan käymään lapsi asian läpi muutamien viikkojen sisällä tapaamisesta ja sopimaan alustavan h-hetken milloin aletaan yrittämään.
Häh? Eihän sellaista voi ja kannata tuntemattoman kanssa alkaa sopimaan? Muutamassa viikossa ei ehdi tutustua juuri ollenkaan, vasta n. 1,5 v päästä alkaa tulla oikea luonne esiin, kun pahin ihastumisvaihe mennyt ohi.
Olet myöhässä. Miehet jotka haluavat perheen ovat saaneet sen jo kauan ennen 30-vuotta. Meillä miehillä se vähän on, että jos haluaa perheen sen myös saa. Moni toki ei halua. Voin kuitenkin hieman auttaa
-Nuori ikä
-Etsivät vakavaa suhdetta eivät irtosuhteita
-jos kysytään lapsihaaveista kertovat eivätkä epäröi
-yleensä omaavat sisaruksia
Itsekin olen koti-isänä (1v ja 3v) ja tuntuu, että koti-isissä se ikä haitari on sellainen 22v-32v
Viikko sitten ulístiin miehistä jotka haluaa lapsia, nyt ulístaan niistä jotka ei halua.
Pariutukaa tytöt keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että se mankuu ettei tarvi käyttää kondomia. Tai jopa ottaa sen salaa pois kesken yhdynnän.
Ei tarkoita todellakaan välttämättä lasten haluamista. Kumin kanssa ei vaan tunnu miltään. Ja seuraukset jätetään naiselle.
Eihän se lasten haluaminen tarkoita että mies haluaa leikkiä kotiäitiä ottaen vastuun kakarasta (joka ei välttämättä muuten ole edes ko. miehen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina. Enempi suositan käymään lapsi asian läpi muutamien viikkojen sisällä tapaamisesta ja sopimaan alustavan h-hetken milloin aletaan yrittämään.
Häh? Eihän sellaista voi ja kannata tuntemattoman kanssa alkaa sopimaan? Muutamassa viikossa ei ehdi tutustua juuri ollenkaan, vasta n. 1,5 v päästä alkaa tulla oikea luonne esiin, kun pahin ihastumisvaihe mennyt ohi.
Onko ihme jos täälläkin näkyy mies ei haluakaan lapsia keskusteluita? 2v. menee helposti vedättäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se lasten haluaminen tarkoita että mies haluaa leikkiä kotiäitiä ottaen vastuun kakarasta (joka ei välttämättä muuten ole edes ko. miehen)
Senkin köyhä. Isyystesti kitin saa netistä. Osa klinikoistakin antaa testauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet myöhässä. Miehet jotka haluavat perheen ovat saaneet sen jo kauan ennen 30-vuotta. Meillä miehillä se vähän on, että jos haluaa perheen sen myös saa. Moni toki ei halua. Voin kuitenkin hieman auttaa
-Nuori ikä
-Etsivät vakavaa suhdetta eivät irtosuhteita
-jos kysytään lapsihaaveista kertovat eivätkä epäröi
-yleensä omaavat sisaruksiaItsekin olen koti-isänä (1v ja 3v) ja tuntuu, että koti-isissä se ikä haitari on sellainen 22v-32v
Olet naisvihaaja
Vierailija kirjoitti:
Vauvakeskustelut heti aluksi ovat aika luotaantyöntäviä.
Mä en oikeastaan ymmärrä miten suomalainen mies luulee pärjäävänsä Itä-Euroopassa ja Aasiassa. Noilla suunnin raskaus nähdään mahdollisuutena eikä uhkana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihme jos täälläkin näkyy mies ei haluakaan lapsia keskusteluita? 2v. menee helposti vedättäessä.
No mutta ei kukaan järkevä ala suunnitella lasten hankkimista vasta tapailuvaiheessa, kun on tunnettu pari viikkoa. Jos silloin ottaa puheeksi lapsiasian ja haluaa sopia "alustavan h-hetken", kaikki järkevät ja isiksi kelpaavat juoksevat karkuun. Jäljelle jäävät vastuuttomat tyypit tai valehtelijat ja tyhjän lupailijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että kannattaa kysellä kautta rantain ja tehdä jotain keittiöpsykologiaan perustuvaa salapoliisityötä sen sijasta että kysyisi "haluatko joskus lapsia". AV-logiikkaa parhaimmillaan. :D
Jos sitä ei halua suoraan kysyä. Annoin vaan neuvon :D se on tosiasia, että vela-ajattelu kumpuaa lapsuudesta, ja siitä, miten pääsee tähän yhteiskuntaan mukaan. Ei tätä koko ketjua olisi, jos olisi palleja tai jotain muuta jalkojen välissä, kysyä sitä suoraan
Mikä on vela-ajattelu? Lesta piireistäkin tulee veloja.
"Happamia ovat, sanoi kettu."
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on paljon niitä Sitten joskus -tyyppejä, joten kannattaa kyllä kysyä suoraan, että inspaako lähivuosina.
Toisin kuin naiset, miehet harkitsevat kenen kanssa haluavat lapsia. Sitähän ei voi ennalta tietää "inspaako lähivuosina" ko. naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin köyhä. Isyystesti kitin saa netistä. Osa klinikoistakin antaa testauttaa.
Menetkö yksityiselle synnyttämään? Ai ei?
Senkin köyhä.
Kysyt heti eka treffeillä haluatko lapsia. Jos lähtee litomaan kuin pyssyn suusta niin ehkä ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö yksityiselle synnyttämään? Ai ei?
Senkin köyhä.
Kitin saa netistä. Mutta onneksi tilastojen perusteella köyhä mies harvemmin pääsee lisääntymään, joten huoli pois.
Lapset pitäisi tehdä jo 19-25 vuoden iässä. Näin toimittiin ennenkin. Nykyään vetkutellaan asian kanssa ja tehdään lapsia siinä iässä kun ennen oltiin jo isovanhempia.