Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat puuttuuvat elämästäsi

Vierailija
21.05.2023 |

Ja mistä olet kateellinen muille

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ralph Fiennes.

Taitaa puuttua aika monelta.

Vierailija
22/42 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu aitoa rakkautta parisuhteesta. On mies, lapset, työ, ihan kiva koti ja ystäviä. Aitoa rakkautta myös oli joskus tässäkin parisuhteessa ainakin minun puoleltani. Se vaan kuoli, kun mies petti. En rakasta häntä eikä hänkään minua. Kaipaan niin paljon rakkautta, että sydämeen sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu:

Turvallisuuden kokemus

Kosketus

Parisuhderakkauden kokemus

Itsetunto

Kannustava ja normaalisti kommunikoiva perhe

Mitä mulla on?

Huumorintajua

Sinnikkyyttä

Halua rakentaa oman näköinen elämä jossa vastavuoroisia hyviä ihmisiä

Älyä

Kauneudentajua

Tilannetajua

Nokkeluutta

Empatiankykyä

Oppimishalua

Luovuutta

Itsereflektiokykyä

Myötätuntoa itselle ja muille

Vierailija
24/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu nyt, on aina puuttunut ja olen kateellinen:

-työ

-parisuhde

-perhe

-raha

-onni

-omaisuus

-terveys

-normaalius

Vierailija
25/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun sortin kokemus kumppanista.

En vaan jotenkin "näe" niin pitkälle joten pintapuolisesti haaveilen halikaverista, joku jonka kanssa halailla punkan pohjalla aina silloin tällöin.

Vierailija
26/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt aivan kaikkea paitsi paljon rahaa tuottava ura. Siis rahaa on ja elän mukavasti mutta sitä ei tule mistään lisää tarpeeksi, joten huoli tulevasta painaa. Minulla ei ole hyvää koulutusta.

Olen terve ja ihanassa parisuhteessa. Seksiä ja rakkautta on. Kavereita on. Ihania harrastuksia, upea koti ja hyvä olla. Ainoastaan tuo yksi asia vähän vaivaa.

T. Trophy wife

Jotkut ne on kateellisia jopa toisten epäonnesta.

Mutta tämä vaatii kokoomuksen jäsenkirjan.

Vierailija
27/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt aivan kaikkea paitsi paljon rahaa tuottava ura. Siis rahaa on ja elän mukavasti mutta sitä ei tule mistään lisää tarpeeksi, joten huoli tulevasta painaa. Minulla ei ole hyvää koulutusta.

Olen terve ja ihanassa parisuhteessa. Seksiä ja rakkautta on. Kavereita on. Ihania harrastuksia, upea koti ja hyvä olla. Ainoastaan tuo yksi asia vähän vaivaa.

T. Trophy wife

Jotkut ne on kateellisia jopa toisten epäonnesta.

Mutta tämä vaatii kokoomuksen jäsenkirjan.

Kyllä mä ymmärrän että mulla on paljon enemmän kuin monella, mutta asetelma jossa et voi hätätilanteessa elättää itseäsi kestävällä tavalla, on aika ikävä juttu. No tietenkin on puolison henkivakuutukset ja perinnöt suojaamassa pahimmalta, mutta en mä sanonutkaan ettei mulla olis kuitenkin ihan hyvin asiat.

Luonnollisesti toki teen parhaillaan asioita tilanteen korjaamiseksi.

Vierailija
28/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille en ole kateellinen. Mutta elämästä puuttuu rakastettava kumppani. Kumppani on kyllä. Jos pitää kateutta etsiä, olen kateellinen itselleni ja entiselle parisuhteelleni.

Vierailija
29/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies,lapsi, parisuhde

Vierailija
30/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Trophy wife

Oletko naimisissa? Kai olet turvannut toimeentulosi mahdollisessa erossa?

Vierailija
31/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja sitä myöten elämä.

Vierailija
32/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Trophy wife

Oletko naimisissa? Kai olet turvannut toimeentulosi mahdollisessa erossa?

Olen ja olen. Avioehtoa ei ole ja omistan arvokkaita tavaroita. Ei minulle huonosti käy vaikka elintaso tippuu

Vierailija
33/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu mitään mitä haluaisin. Kumppania ei ole mutta en haluakkaan. En ole kateellinen muille mistään.

Vierailija
34/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei puutu mitään mitä haluaisin. Kumppania ei ole mutta en haluakkaan. En ole kateellinen muille mistään.

Samoilla linjoilla . Mulla ei ole parisuhdetta,mökkiä,venettä ym. monia asioita mutta en koe että ne puuttuvat mun elämästä .

Toki ne puuttuvat sillä tavalla ajatellen että niitä ei ole mutta ne ovat sellaisia asioita mitä en tarvitse elämässäni.

Minä myöskään en ole kenellekään kateellinen.

Vierailija
35/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupuu lapsi, kumppani, oma koti. Kadehdin ihmisiltä lapsia ja tarmoa ja kykyä sopeutua.

Vierailija
36/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko kellekään asiasta kateellinen, mutta terve olisi mukavaa olla. Minulla on perussairauteen voimakas (ja kallis) lääkitys, joka aiheuttaa koko ajan hankalampia terveysvaivoja. Muuten olen tyytyväinen ja kiitollinen asioista elämässäni.

Vierailija
37/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset suhteet. En tiedä miltä tuntuu se että on ihmisiä ympärillä, jotka haluaa viettää sun kanssa aikaa, joille voi soittaa ja laittaa viestiä, tehdä asioita yhdessä. Sosiaalisten suhteiden kautta koko maailma on auki ja kun niitä ei ole maailma on kiinni. 

Vierailija
38/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuttuu nyt, on aina puuttunut ja olen kateellinen:

-työ

-parisuhde

-perhe

-raha

-onni

-omaisuus

-terveys

-normaalius

Samat.

Vierailija
39/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus, parisuhde ja oma perhe. Näiden puuttumisen myötä mitkään työsuhteet tai omistusasunnot eivät tunnu miltään. Koen, että minulla ei ole mitään. Vielä kun terveys on alkanut reistaamaan, niin se aiheuttaa yksinelävälle sellaista valtavaa turvattomuuden tunnetta. Tällä hetkellä on sellainen olo, että en jaksaisi enää tätä elämääni yhtään.

Vierailija
40/42 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla kateellinen kenellekään yhtään mistään ja se on kyllä pelastanut monelta, mm katkeroitumiselta, kun vammauduin liikenteessä ilman omaa syytä. Minulla on kaikkea muuta paitsi terveyttä. Olen tyytyväinen elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi