Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yhteisiä juttuja teillä on parisuhteessa ja pitääkö niitä olla?

Vierailija
21.05.2023 |

Riittääkö, että on yhteinen koti ja lapset, mutta muuten täysin omat kiinnostuksen kohteet? Kertokaa kokemuksia! Mikä teidät on pitänyt yhdessä tai erottanut?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat.

Mä haluan kanssa kissamiehen!

Vierailija
22/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saunotaan joka päivä, siellä kerrotaan kuulumiset yms. Ei meillä oikeastaan ole yhteisiä kiinnostuksenkohteita, meitä kiinnostaa lähinnä työ, lapset ja sauna. Työ on molemmilla aivan eri, muu yhteistä. Lasten harrastusten suhteen ollaan aktiivisia, valmennusta, joukkueenjohtoa, rahastonhoitoa. Eli lasten harrastaminen on meidän yhteinen mielenkiinto ja aktiviteetti. Ihan meidän vapaa-aikaahan se on, ja todella antoisaa. Vaikka liittyykin lapsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää olla. Tykätään kaupunkilomista, elokuvista, hiihdetään ja lenkkeillään yhdessä. Jokainen pari on omanlaisensa. Mulle on tärkeätä parisuhteessa, että tykätään tehdä asioita myös yhdessä.

Vierailija
24/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan matkustamista ja mulle on todella tärkeää löytää mies, joka haluaa matkustella kanssani. Muutenkin haluan sellaisen seikkailunhaluisen miehen, jonka kanssa ei käy aika pitkäksi.

Vierailija
25/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähinnä, molemmilla on enimmäkseen omat ystävät ja harrastukset ja hyvä niin, mä en todellakaan halua jakaa täysin koko elämääni ja aikaani yhden ihmisen kanssa, edes oman puolison.

Vierailija
26/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W

Vierailija
27/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset lähinnä, molemmilla on enimmäkseen omat ystävät ja harrastukset ja hyvä niin, mä en todellakaan halua jakaa täysin koko elämääni ja aikaani yhden ihmisen kanssa, edes oman puolison.

Mulle taas tuntuu luonnoliselta, että on suurinpiirtein yhteiset ystävät kumppanin kanssa. Kyllä siis itselläkin on omia harrastuksia ja vietän aikaa välillä myös muiden ihmisten kuin kumppanin kanssa ihan jo senkin takia, että aikataulumme ovat erilaiset, mutta usein kuitenkin käy niin että tehdään yhdessä jotain vaikka toisen kaveripariskunnan kanssa. 

Vierailija
28/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole mitään. 😀 Välillä käydään ajelulla yhdessä ja nautitaan. Muuten meillä on täysin erilliset elämät, niin ystävät kuin työtkin. Yhdessä ollaan aina kotona ja yhdessä ollaan oltu 10 vuotta. 😊

Mikä saa jatkamaan tällaisessa suhteessa?  Oletko tyytyväinen tilanteeseen vai kaipaatko enemmän?

Vierailija
29/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoretkeily ja sulkapallo. Lisäksi molemmilla omia juttuja.

Vierailija
30/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan jotain brittisarjoja yhdessä. Talvella lasketellaan. Mutta muuten kumpikin puuhataan omiamme.

Ollaan kyllä samanaikaisesti kotona ja mökillä, mutta harvoin varsinaisesti vietetään aikaa yhdessä. Tehdään pari yhteistä lomareissua vuodessa. Ei me ees juuri jutella mistään muusta kuin arjesta.

Olisi kiva että olisi enemmän yhteistä. Sitä vain ei ole löytynyt.

Vierailija
31/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailu

Vierailija
32/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on matkustaminen, rikossarjojen katselu, laskettelu, mökkeily.

Lisäksi yhteiseksi voi sanoa autolla ajelun, mies rakastaa vain ajella, ja minä menen mukaan vaikka se ei nyt mun juttu olekaan, mutta autossa mies puhuu toisella tavalla kuin sohvalla.

Se keskittyy viikonlopuille ja lomille. Eli arki-iltaisin meillä on yhteistä korkeintaan netflix.

Vierailija
33/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan matkustamista ja mulle on todella tärkeää löytää mies, joka haluaa matkustella kanssani. Muutenkin haluan sellaisen seikkailunhaluisen miehen, jonka kanssa ei käy aika pitkäksi.

Kai sä tiedät, että kolikolla on myös kääntöpuoli. Usein ihminen, joka haluaa seikkailua vaihtelua, haluaa vaihtelua myös puolison suhteen.

Vierailija
34/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ollut oikeastaan mitään muuta yhteistä kuin koti ja lapset, mutta lasten muutettua omilleen on jännästi löytynyt uutta yhteistä tekemistä. Tai lähinnä se on mies, joka niitä keksii ja kiskoo minut mukaan, ja yleensä on oikein mukavaa. 

Vierailija
35/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaanko edes sanoa, mutta meillä on seksi. Tehdään kaikenlaisia kinkyjä juttuja ja suunnitellaan ja haaveillaan niistä. Ja olen siis nainen.

Mitä kehtaamista tässä on? Seksihän on olennaisimpia asioita, joissa olisi syytä olla yhteisiä juttuja ja syytä olla samalla aaltopituudella myös. On sinänsä yhdentekevää, tykkääkö kumppanit samanlaisesta liikunnasta tai samanlaisista harrastuksista, mutta on tärkeää tykätä samantyyppisestä seksistä.

t. Nainen myös

Vierailija
36/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran telkussa haastateltiin avioparia, joka oli ollut 75 v naimisissa.

Kysyttiin pitkän suhteen salaisuutta, niin sanoivat että heillä ei ole ollut mitään yhteisiä harrastuksia.

Itselläni on 52 v liitto takana ja seksi on ainoa yhteinen harrastus.

Työelämässä ollessani ihmettelin suuresti kun joidenkin puoliso soitti 10 kertaa päivässä ja puhuivat pitkään.

Työt teki sitten joku toinen.

Vierailija
37/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen taipumus mustaan huumoriin ja hassutteluun, sama poliittinen näkemys ja kiinnostus yhteiskunnallisiin asioihin, intohimo ruokaan ja viineihin. Paljon on yhteistä mutta silti olemme todella erilaisia ihmisiä pohjimmiltamme. 

Vierailija
38/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykätään luonnossa olemisesta. Nyt kun lapset aikuisia ja etätyö mahdollista ollaan todella paljon mökillä. kalastetaan, sienestetään (tänään juuri korvasienessä), seurataan luontoa, juuri ihasteltiin kuikkaparia järvellä. ja saunotaan, nyt saunan lämmitykseen.

Mut on meillä paljon ihan omia juttujakin. Joku balanssi hyvä, arvostaa suurin piirtein samoja asioita.

Anteeksi ohiksena alkoi oma juttu naurattaa, te olitte korvasienessä ja mulla on joku sieni korvassa. Voitelin sitä just lääkevoiteella😅

Vierailija
39/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään hyvästä ruoasta ja ravintoloissa käymisestä. Katsotaan kiinnostavia sarjoja ja dokkareita yhdessä. Mies on nyt innostunut golfista ja pyysi, että tulisin kokeilemaan sitä, jos saataisiin siitä yhteinen harrastus. Museoissa tykkäämme käydä yhdessä.

Vierailija
40/48 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti, lapset, lastenlapset, puutarhanhoito, sama maku mm brittidekkareissa, keskustelemme paljon, tyhmä huumorintaju, meillä on rakas 2. koti jossa oleskelemme paljon, yhteiset unelmat ja tavoitteet, yhteiset ystävät. Vastapainona lukuisille työmatkoille erillään

Kuin paita ja peppu 27v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi