Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yhteisiä juttuja teillä on parisuhteessa ja pitääkö niitä olla?

Vierailija
21.05.2023 |

Riittääkö, että on yhteinen koti ja lapset, mutta muuten täysin omat kiinnostuksen kohteet? Kertokaa kokemuksia! Mikä teidät on pitänyt yhdessä tai erottanut?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaanko edes sanoa, mutta meillä on seksi. Tehdään kaikenlaisia kinkyjä juttuja ja suunnitellaan ja haaveillaan niistä. Ja olen siis nainen.

Vierailija
2/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla mitään. Jokainen pari tekee parisuhteestaan sellaisen kuin itse haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään. 😀 Välillä käydään ajelulla yhdessä ja nautitaan. Muuten meillä on täysin erilliset elämät, niin ystävät kuin työtkin. Yhdessä ollaan aina kotona ja yhdessä ollaan oltu 10 vuotta. 😊

Vierailija
4/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaanko edes sanoa, mutta meillä on seksi. Tehdään kaikenlaisia kinkyjä juttuja ja suunnitellaan ja haaveillaan niistä. Ja olen siis nainen.

No miten niin kehtaako, monella ei juuri olekaan muuta yhteistä tekemistä kuin seksi.

Vierailija
5/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään taiteesta, ja käydä yhdessä esim taidemuseoissa. Keräillään esim taidekirjoja, ja teoksia yhdessä, ja jos esim mies jossain reissulla näkee hienon taideteoksen lähettää hän heti wats apilla kuvia. :D . Lisäksi mies on opettanut minut pelaamaan (tietokonepelejä siis)siitä on tullyt yhteinen harrastus. Lisäksi tykätään molmmat ruuasta ja luonnosta. ja seksistä!

Vierailija
6/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen arvomaailma ja käymme mielenkiintoisia keskusteluja eri aiheista. Arkena tykkäämme molemmat ulkoilusta ja lomilla kaupunkimatkailusta.

Vierailija
7/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen liikuntaharrastus, mutta se ei ole tärkein suhteemmee liima, joka on läheisyys ja seksuaalisuus, ollut jo yli 20 vuotta

Vierailija
8/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Paitsi joskus katsotaan yhdessä Unelmahäitä ja nauretaan. Samanlainen huumorintaju, mutta ei yhteisiä mielenkiinnon kohteita tai harrastuksia. Seksielämää ei ole koska mies ei halua. En tiedä miksi olemme yhdessä.

Vierailija
9/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jätettäisiin ihan perustarpeet mainitsematta. Kuinka makaa ja petaa. 🥱

Vierailija
10/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataan xboxia yhdessä ja juodaan kaljaa vkonloppuisin.

Vierailija
11/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamme molemmat videopelejä ja keräämme niihin liittyviä esineitä ja juttuja.

Vierailija
12/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat.

Vierailija
13/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä juttuja on muutama sarja jota seurataan, käydään pyöräretkillä, jutellaan paljon aiheista jotka kiinnostaa ja vaihdetaan vinkkejä podcasteista ja videoista, käydään keikoilla ja tapahtumissa. Vähän sitä sun tätä kausiluontoisesti. Ja tietenkin seksi.

Erikseen urheilu (miehellä juoksu ja punttisali, mulla jooga ja uinti), kaverit (ei paljoa yhteisiä), harrastukset muutenkin (mulla taide ja miehellä tekniikka). Mutta jaetaan niitäkin ja esitellään kiinnostavia juttuja niihin liittyen. Matkustellaan jonkin verran erikseen.

Yhdessä 15v

Vierailija
14/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään luonnossa olemisesta. Nyt kun lapset aikuisia ja etätyö mahdollista ollaan todella paljon mökillä. kalastetaan, sienestetään (tänään juuri korvasienessä), seurataan luontoa, juuri ihasteltiin kuikkaparia järvellä. ja saunotaan, nyt saunan lämmitykseen.

Mut on meillä paljon ihan omia juttujakin. Joku balanssi hyvä, arvostaa suurin piirtein samoja asioita.

Vierailija
15/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi kukaan ylipäätään haluaisi hankkia kodin ja perustaa perheen semmoisen henkilön kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Mun mies on mun paras ystäväni ja tärkeintä on se henkinen yhteys ja keskinäiset keskustelut ja arvomaailma, mutta tykätään myös viettää paljon aikaa keskenämme. Matkustellaan, kokataan, käydään ravintoloissa, teatterissa, festareilla, harrastetaan liikuntaa, patikoidaan ja ennen kaikkea koetaan uusia elämyksiä yhdessä. 

Vierailija
16/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä olla mitään. Jokainen pari tekee parisuhteestaan sellaisen kuin itse haluaa.

Toki näin, mutta ovatko nämä ihmiset oikeasti onnellisia näissä suhteissa joiden toisen kanssa ei ole mitään yhteistä? Mikä ylipäätää ajaa tämmöiset ihmiset yhteen ja kelpaisiko heille lähes kuka tahansa, mutta vaan sattuivat tapaamaan oman kumppanin ekana?

Vierailija
17/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi kukaan ylipäätään haluaisi hankkia kodin ja perustaa perheen semmoisen henkilön kanssa, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä. Mun mies on mun paras ystäväni ja tärkeintä on se henkinen yhteys ja keskinäiset keskustelut ja arvomaailma, mutta tykätään myös viettää paljon aikaa keskenämme. Matkustellaan, kokataan, käydään ravintoloissa, teatterissa, festareilla, harrastetaan liikuntaa, patikoidaan ja ennen kaikkea koetaan uusia elämyksiä yhdessä. 

Totta osittain. Mutta hyvässä suhteessa on tilaa olla oma itsensä, erillinen yksilö, omine toiveineen ja kiinnostuksen kohteineen ilman että sulaudutaan joka asiassa samanlaisiksi. Itselleni omat jutut ( ystävät, työ, kouluttautuminen, tietyt kiinnostuksen kohteet) on tärkeitä hyvän parisuhteen ohella. Samoin miehelleni. Tämä ei tarkoita, että oltaisiin jatkuvasti omilla menoilla

Vierailija
18/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlainen huumorintaju, nauramme ja höpsöilemme paljon yhdessä. Olemme myös molemmat hyvin kiinnostuneita sekä videopelien pelaamisesta että niiden tekemisestä. Monipuolinen, hyvä seksi on myös tärkeää molemmille ja sitä on usein. 

Vierailija
19/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni työ. Hyväksyn sen, että työ menee aina kaiken edelle ja pyrin varmistamaan, että mies voi tehdä työtään vailla perhehuolia. Näin kirjoitettuna tämä tuntuu suorastaan typerältä, mutta näin se on. Minulla on oma työni ja omat harrastukseni, huolehdin perheestä suurimmaksi osaksi ja toisaalta nautin siitä kaikesta, minkä miehen työ mahdollistaa. Koska siitä tässä on kyse: minulle tämä on tuonut asioita, joita en mitenkään muuten olisi saavuttanut.

Ja kaikille niille, joiden mielestä olen tyhmä kotiorja, niin en ole. Siinä jonkun kohta kaavailemassa erossa en todellakaan jäisi tyhjän päälle, kiitos avioehdon (ja tätini, joka aikoinaan testamenttasi minulle ihan mukavan summan).

Vierailija
20/48 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä oikeastaan ole mitään yhteistä, mutta kun ei ketään muutakaan ole saanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä