Mitä yhteisiä juttuja teillä on parisuhteessa ja pitääkö niitä olla?
Riittääkö, että on yhteinen koti ja lapset, mutta muuten täysin omat kiinnostuksen kohteet? Kertokaa kokemuksia! Mikä teidät on pitänyt yhdessä tai erottanut?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan matkustamista ja mulle on todella tärkeää löytää mies, joka haluaa matkustella kanssani. Muutenkin haluan sellaisen seikkailunhaluisen miehen, jonka kanssa ei käy aika pitkäksi.
Kai sä tiedät, että kolikolla on myös kääntöpuoli. Usein ihminen, joka haluaa seikkailua vaihtelua, haluaa vaihtelua myös puolison suhteen.
Itse taas ajattelen niin päin, että suhde jossa on seikkailua ja vaihtelua auttaa nimenomaan pitämään sen suhteen mielenkiintoisena. Paljon helpommin sitä tylsistyy henkilöön, jonka kanssa ei tee mitään kivaa yhdessä. Kun taas on puoliso, jonka kanssa tehdään mukavia juttuja yhdessä tulee suhteesta entistäkin läheisempi.
Lapset.
Ei ole läheisyyttä, eikä hellyyttä.
Provoilemme molemmat vauvapalstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan matkustamista ja mulle on todella tärkeää löytää mies, joka haluaa matkustella kanssani. Muutenkin haluan sellaisen seikkailunhaluisen miehen, jonka kanssa ei käy aika pitkäksi.
Kai sä tiedät, että kolikolla on myös kääntöpuoli. Usein ihminen, joka haluaa seikkailua vaihtelua, haluaa vaihtelua myös puolison suhteen.
Itse taas ajattelen niin päin, että suhde jossa on seikkailua ja vaihtelua auttaa nimenomaan pitämään sen suhteen mielenkiintoisena. Paljon helpommin sitä tylsistyy henkilöön, jonka kanssa ei tee mitään kivaa yhdessä. Kun taas on puoliso, jonka kanssa tehdään mukavia juttuja yhdessä tulee suhteesta entistäkin läheisempi.
Se parisuhteen ideahan ainakin itsellä on se että on se todella vahva yhteinen arvomaailma ja yhteistä tekemistä ja kiinnostuksen kohteita. Itsenäisesti voin elää ihan keskenänikin, enhän mä siihen ketään muuta tarvitse.
Hmm. Alunperin meillä ei oikein ollut noin harrastusmielessä, mutta ollaan kasvettu yhteen siinä mielessä, että niitä on löytynyt matkan varrella aika paljon. Ollaan siis kokeiltu ja aloitettu paljon uusia harrastuksia yhdessä.
Ei mitään yhteistä. Seksissäkin minä haluaisin vaihtelua mutta mies ei. Olen oikeastaan aika masentunut tässä avioliitossa, mutta en ole mikään unelmien nainen joten se on joko tämä liitto, tai loppuelämä yksin.
Nörtteillään yhdessä, lähinnä pelipuolella. Lisäksi minä kannustan miestä matkailemaan, mies minua järjestötoimintaan. Molemmat rakastetaan kissoja.
Tunnen yhden sinkun kissamiehen, mutta hänen kissojen pitäisi ensin kelpuuttaa sinut 😁