Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sus että Tukholma on kaunis tähän aikaan vuodesta

Vierailija
21.05.2023 |

Olimme eileen piknickillä Waldemarsuddenissa. Unohtumaton elämys. Suomen ym laivat ajavat ohi .Kukat kukkivat ja pensaat sireeni ja tuomi kilpailevat kukkamäärässä. Hasselbackenissa iltaviinit . Gröna lund vastapäätä. Tukholma on ehkä maailman kaunein kaupunki nyt kevätkesästä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap Tukholmassa vai oletko lomailemassa?

Vierailija
42/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Metrolla pääsee kivasti siihen varakkaiden kaupunginosaan, josta oli se koominen tv-sarja, en nyt muista sen nimeä, filmattiin. Se missä oli kolme eri tuloluokkaista naapuripariskuntaa.

Östermalm? näkee sielläkin blattar

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Metrolla pääsee kivasti siihen varakkaiden kaupunginosaan, josta oli se koominen tv-sarja, en nyt muista sen nimeä, filmattiin. Se missä oli kolme eri tuloluokkaista naapuripariskuntaa.

Solsidan? Olen joskus aikonut käydä siellä mutta en tiedä jos siellä on vaan jotain asuntoja. Mitään varsinaista nähtävää siellä ei kai ole?

Vierailija
44/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Solsidan? Olen joskus aikonut käydä siellä mutta en tiedä jos siellä on vaan jotain asuntoja. Mitään varsinaista nähtävää siellä ei kai ole?

Eihän siellä ole kuin asuinalueita ja pieni keskusta, jossa ei ole mitään nähtävää.

Vierailija
45/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sus? Keski-ikäinen käyttää nuorisokieltä väärin. 😄

Vierailija
46/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri 80 euroa kahden hengen risteily Turusta Tukholmaan hytin kanssa nyt.

Herranjestas. Sehän on yhtä halpa kuin taksireissu Tukholmasta Arlandan lentokentälle. 

En oikein tykkää Turun laivojen aikataulusta. Ja koska tulen Kotkasta niin Hki on parempi vaihtoehto muutenkin. Mutta laivat on nykyään aika kalliita kesällä😬

Kesäkuussa saa 80€ päivä Tukholmassa risteilyitä kahdelle. Lähtö esin pe tai la.

Yleensä risteilen touko-,elo/syys - ja lokakuussa. Patemmat hytit ja ruokailun saa edullisemmin. Kesällä teen yleensä hotellireissun ja olen vajaan viikon. Käyn aina silloin kun Tukholmassa kun alennusmyynnit alkaa. Tukholma on hyvä shoppailukaupunki.

Vierailija
47/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma on masentava, ahdistava, selkäpiitä karmiva tunnelmaltaan. Outo uncanny ja keinotekoinen ilman historiaa.

Vierailija
48/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Eihän siellä ole kuin asuinalueita ja pieni keskusta, jossa ei ole mitään nähtävää.

Niin minäkin olen käsittänyt.

Vierailija
49/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukholma on masentava, ahdistava, selkäpiitä karmiva tunnelmaltaan. Outo uncanny ja keinotekoinen ilman historiaa.

Heh, tosiaan, esim. Gamla stanin rakennukset 1200-luvulta on ilman historiaa.

Vierailija
50/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hienompaa käydä gamla stanissa, kuin vanhassa kaupungissa?

Vierailija
51/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaksikielinen ja asun Gamla stanin kupeessa, siksi käytän siitä nimitystä Gamla stan.

Vierailija
52/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se sinne menevä ratikka on niin ihana. Siinä on rahastaja. Toki myös voi kävellä rantaa pitkin. Olen myös tulossa Tukholmaan muutamaksi päiväksi pian.

Täällä on aivan parasta aikaa viettää lomaa juuri nyt. 

242 upplevelser i Stockholm - Upplevelse.com

Tässä ehdotuksia .Aika kalliita. Aion tehdä erityisen aloituksen ensi viikolla. Kerään vaihtoehtoja lapsiperheille ja muille eri tapahtumista viikolla ja laitan tulemaan  täällä. 

Lähetin juuri kyselyn jos on jotain erityisiä alennusvihkoja että saa halvemman sisään pääsyn ja matkat .Odotan vastausta. Myös tapahtumista. 

Onkohan Tukholmassa vastaava kuin museokortti? Tai ehkä on vaan parasta ostaa joku Tukholmakortti jolla pääsee museoihin ja voi matkustaa ilmaiseksi. Olen ajatellut käydä Saltsjöbadenissa.

Oli kaikenlaisia alennus ym kortteja ja halvempia matkalippuja.Ruotsitalo eli Sverigehuset on lopetettu. Kaikki valitettavasti tämän uuden ajan muuttumisen yhteydessä poistettu. Kaikki mikä on ruotsalaista. Aion kirjoittaa viikonloppuna kun olen ottanut selvää aloituksen Tukholmasta ja lipuista ,hotelleista ym. 

Vierailija
53/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gamla Stan on pilattu. Arabit ottaneet yli joka kaupan ja myyvät rihkamaa ...

Vierailija
54/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei Tukholmasta näe historiaa on ihminen järkeä vailla. 

Vierailija
55/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri 80 euroa kahden hengen risteily Turusta Tukholmaan hytin kanssa nyt.

Herranjestas. Sehän on yhtä halpa kuin taksireissu Tukholmasta Arlandan lentokentälle. 

En oikein tykkää Turun laivojen aikataulusta. Ja koska tulen Kotkasta niin Hki on parempi vaihtoehto muutenkin. Mutta laivat on nykyään aika kalliita kesällä😬

Kesäkuussa saa 80€ päivä Tukholmassa risteilyitä kahdelle. Lähtö esin pe tai la.

Yleensä risteilen touko-,elo/syys - ja lokakuussa. Patemmat hytit ja ruokailun saa edullisemmin. Kesällä teen yleensä hotellireissun ja olen vajaan viikon. Käyn aina silloin kun Tukholmassa kun alennusmyynnit alkaa. Tukholma on hyvä shoppailukaupunki.

Aivan paras !

Vierailija
56/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Aivan ihanaa sekä matka että alue .Rikkaiden taloja ja erittäin kaunis luonto !

Vierailija
57/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko ap Tukholmassa vai oletko lomailemassa?

Asun ihan Djurgårdenin kupeessa , 

Vierailija
58/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin juuri kesäkuulle Siljan risteilyn Helsingistä samaan hintaan risteilyn A hytissä. Ei voi kalliiksi haukkua Ruokailut tietty päälle.

Vierailija
59/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sus siunakkoon nuorisokieltä? No sitte jo edesmennyt mummoni oli aika monta vuosikymmentä aikaansa edellä!

T. keski-ikäinen

Vierailija
60/80 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sus siunakkoon nuorisokieltä? No sitte jo edesmennyt mummoni oli aika monta vuosikymmentä aikaansa edellä!

T. keski-ikäinen

Sus siunakkoon on tosiaan ikäihmisen päivittelyä

Pelkkä sus ei ole mikään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi