Ei voi olla totta! Mulla on mennyt täysin ohi että PRINCE on kuollut!!!
Kommentit (49)
John Lennon ja George Harrison ovat kuolleet. Uskomatatonta että Lennon oli vasta 40v ja Harrisonkin alle kuusikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuningas Charlesin puoliso on kuollut.
Camilla on kyllä hengissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku Mick Jagger sitten saa elää????
Ei välttämättä enää eläkään, voi olla balsamoitu ja mekanisoitu cyborgi nykyään.
No on kyllä tasan sen näköinenkin.😀
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Itse oon menossa kyllä ensi viikolla Princen ja Michael Jacksonin yhteiskeikalle. Mitä hourit AP?
Varmaan sitten säkin oot kuollut.
Vierailija kirjoitti:
John Lennon ja George Harrison ovat kuolleet. Uskomatatonta että Lennon oli vasta 40v ja Harrisonkin alle kuusikymppinen.
Ihmisissäkin on sekä Ladat että Mersut. Toiset kuolla kupsahtaa jo 27-vuotiaina ja toiset menee sen miljoona kilometriä, eli elävät yli satavuotiaiksi.
Kummasti se lyhentää sekä ihmisen että auton käyttöikää, kun tankkiin laitetaan väärää polttoainetta.
Vierailija kirjoitti:
Elvis on kuollut. Toiset sanovat että Elvis elää.
Niin se elääkin ja asuu nykyisin Ahvenanmaalla, puhuu hyvää ruotsia ja on minun Facebook kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Itse oon menossa kyllä ensi viikolla Princen ja Michael Jacksonin yhteiskeikalle. Mitä hourit AP?
Varmaan sitten säkin oot kuollut.
Riippuu vähän, mitä vuotta ihminen luulee elävänsä. Mäkin aattelin mennä tänään leffateatteriin kattomaan James Bond 007 ja Dr.No-leffan, kun tuli kuulemma nyt ensi-iltaan. Kaverilta kuulin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku Mick Jagger sitten saa elää????
Miksi ei? Oli ensimmäinen rocktähti joka aloitti treenaamaan ja elämään terveellisesti.
Moniko olisi uskonut Live Aidin aikoihin että kun Bowie, Mercury, George Michael, Jackson, Prince ym. ovat haudassa niin Keith Richards elää ja esiintyy yhä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisissäkin on sekä Ladat että Mersut. Toiset kuolla kupsahtaa jo 27-vuotiaina ja toiset menee sen miljoona kilometriä, eli elävät yli satavuotiaiksi.
Kummasti se lyhentää sekä ihmisen että auton käyttöikää, kun tankkiin laitetaan väärää polttoainetta.
Lennoniin meni polttoaineeksi .38 specialia. Eikä edes tankkiin vaan suoraan koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ozzy Osbourne on tankannut vaikka mitä ja on vielä elossa
Vierailija kirjoitti:
Narkkari on kuollut. Yllättävää.
Ei kuollut huumeisiin vaan lääkärin määräämiin kipulääkkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Macca oli/on ketjupolttaja ja pothead ja veti ainakin viimeksi jotain 3+ stadionkeikkoja.
On samanikäinen kuin Biden.
Kyllä. Kuoli kun olin Portugalia kiertämässä. Istuin hotellihuoneessa Portimaossa jakarselin BBC:n uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai joku hullu ampuu sinua viisikertaa, sekin lyhentää kummasti elinikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkari on kuollut. Yllättävää.
Ei kuollut huumeisiin vaan lääkärin määräämiin kipulääkkeisiin.
Taisi käyttää huumeena niitä. Sai yliannostuksen muutama päivä ennen kuolemaansa ja elvytettiin ensiavussa.
Minä aina tarkistan oliko se Loiri tai Ruonansuu vielä elossa.
Minulta oli aikanaan mennyt ohi Bill Paxtonin ja sen tummaihoisen isokokoisen näyttelijän kuolema Vihreästä mailista.
Oli vuosina 1993-2000. Muutoin hän käytti nimeä Prince.