Mikä ihme siinä frisbeegolfissa viehättää?
Joka ikinen aamu minun läheisellä koiranulkoilutus metsällä ollaan porukalla heittelemässä kiekkoja. Ja he kaikki ovat vielä miehiä! Kerran kokeilin ja edes koirani ei halua poimia frisbeetä. Eli mikä tässä lajissa oikein viehättää?
Kommentit (814)
Vierailija kirjoitti: Mistä minä tiedän?
kuspiä
Mä oon käynyt tuolla frisbeegolfradalla kävelyllä ja sitten saanut aaiantuntevaa lajin esittelyä. Vaikuttaa kivalta, eikä sellanen aloittelijan kiekkopaketti maksa kuin jonkun 15 euroa.
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Enkä ymmärrä kehen viittaat palstatrollilla?
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa
Elämä on täynnä mahdollisuuksia, tartu niihin!
rahaa pitää kai sit tarjoo naisille baaris...sit kelpais jos tarjois koko illan..ois rikas
Joku on tänään herännyt väärällä jalalla.
Nyt on ollut niin vaihtelevat säät, ettei ole tullut käytyä heittämässä. Monesti olisi ollut halua lähteä, mutta joko on satanut, tai ollut aivan järkyttävä tuuli. Vakiorata, missä tuli käytyä heittämässä, on käytännössä lopetettu. Yksi rata loppui, kun sen maa-alueet tarvittiin rakennusmaaksi. Jäljelle jäi lähes ammattitasoinen metsärata, mihin omat taidot ei riitä, tai sitten noin 20 km:n päässä oleva lyhyitä väyliä sisältävä puistorata. Sinänsä tuossa puistoradassa ei ole mitään vikaa, mutta parina viime vuotena sen hoito on ollut vähän niin ja näin. Mitään uutta 9-12 väyläistä puistorataa ei ole rakennettu.
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
The MEANING of life is to give LIFE a meaning
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Itsekin ajatteli aikaisemmin, että en koskaan laaia harrasta, mutta ollessani kuntoutuksessa, se kuului ohjelmaan, Ei se nyt hullumpaa ollut kauniilla ilmalla syyspäivänä kivalla porukalla
Mistä minä tiedän?