Mikä ihme siinä frisbeegolfissa viehättää?
Joka ikinen aamu minun läheisellä koiranulkoilutus metsällä ollaan porukalla heittelemässä kiekkoja. Ja he kaikki ovat vielä miehiä! Kerran kokeilin ja edes koirani ei halua poimia frisbeetä. Eli mikä tässä lajissa oikein viehättää?
Kommentit (814)
Osa ihmisistä muistaa asioita entisestä elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo laji, kaukana urheilusta. mökkihöntsää
Mökkihöntsästä kaukana. Lajissa käytettävät kiekot eivät ole tavallisia frisbeetä. Nämä on tarkoitettu lentämään pitkälle, tai vaihehtoisesti lyhyisiin heittoihin, kun pelataan korin lähellä. Kynnys lajiin on matala, mutta oikeiden heittotekniikoiden oppiminen vie aikaa. Mites paljon olet itse heittänyt, ja oletko pelannut kierroksen alle radan par- tuloksen?
Eagle joka väylällä, silmät kiinni.
Ainoastaan unissasi.
En ole koskaan tavannut tuollaista miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo laji, kaukana urheilusta. mökkihöntsää
Mökkihöntsästä kaukana. Lajissa käytettävät kiekot eivät ole tavallisia frisbeetä. Nämä on tarkoitettu lentämään pitkälle, tai vaihehtoisesti lyhyisiin heittoihin, kun pelataan korin lähellä. Kynnys lajiin on matala, mutta oikeiden heittotekniikoiden oppiminen vie aikaa. Mites paljon olet itse heittänyt, ja oletko pelannut kierroksen alle radan par- tuloksen?
Eagle joka väylällä, silmät kiinni.
En epäile hetkeäkään. Kun laittaa silmät kiinni ja kuvittelee, niin kaikenlaisia voi tapahtua.
-eri
Mikä siinä koirassa saati sen kanssa kävelyssä viehättää?
Vierailija kirjoitti: Impulssiostos :)
Vierailija kirjoitti: Help? AP?
Vierailija kirjoitti: Osa ihmisistä muistaa asioita entisestä elämästään.
Vierailija kirjoitti: Mikä on informaatiokanavasi?
Vierailija kirjoitti: Joo, ja mä olen joulupukki.
Vierailija kirjoitti: En ole koskaan tavannut tuollaista miestä
Miksiköhän spämmääjä on ottanut tämän ketjun uhrikseen? No, ainakin tulee samalla mainostettua frisbeegolfia. :)