Mikä ihme siinä frisbeegolfissa viehättää?
Joka ikinen aamu minun läheisellä koiranulkoilutus metsällä ollaan porukalla heittelemässä kiekkoja. Ja he kaikki ovat vielä miehiä! Kerran kokeilin ja edes koirani ei halua poimia frisbeetä. Eli mikä tässä lajissa oikein viehättää?
Kommentit (814)
Pari kaveria innosti itseni tähän lajiin, ja yhdessä vaiheessa tulikin käytyä heittelemässä suht aktiivisesti. Eri ratoja tuli kierrettyä useita. Pisin matka yhteen suuntaan, mitä on tultu ajettua on ollut yli 50 km. Omalla kohdallani ei todellakaan ole puhettakaan kaljoittelusta, kun lähden heittelemään. Lajin hauskuus on siinä, että tätä voit pelata yksin tai porukassa. Yksin pelatessa olet itsesi vastus, eli haluat parantaa tulostasi joka väylällä. Eri kiekkojen käytöstä olen käynyt testaamassa urheilukentällä heittämällä kiekkoja jalkapallomaaliin.
Työnhakua kannattaa suosiolla harkita
Vierailija kirjoitti:
Meidän poika haluaisi alkaa harrastaa ja vaatii nyt jotain omia kiekkoja. Onko teillä suosituksia mikä kiekko kannattaisi ostaa? Vai onko frisbeegolf oikeasti noin pahamaineista kuin väitetään? t. huolestunut äiti
Yksi kiekko on hyvä aina olla taskussa. Mielellään Odens se sätii oikein kunnolla.
Ei frisbeegolf mitään, mutta miettikääpä näitä miespareja ja -porukoita, jotka painuvat metsään koko päiväksi muka "kiipeilemään"...
Vierailija kirjoitti:
Ei frisbeegolf mitään, mutta miettikääpä näitä miespareja ja -porukoita, jotka painuvat metsään koko päiväksi muka "kiipeilemään"...
Piti lisätä, että patjojen kanssa!
Milloin eri mieltä olemisesta on tullut toiseen kohdistuvaa epäkunnioitusta?
Helppo laji, kaukana urheilusta. mökkihöntsää
Vierailija kirjoitti:
Mökkihöntsästä kaukana. Lajissa käytettävät kiekot eivät ole tavallisia frisbeetä. Nämä on tarkoitettu lentämään pitkälle, tai vaihehtoisesti lyhyisiin heittoihin, kun pelataan korin lähellä. Kynnys lajiin on matala, mutta oikeiden heittotekniikoiden oppiminen vie aikaa. Mites paljon olet itse heittänyt, ja oletko pelannut kierroksen alle radan par- tuloksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökkihöntsästä kaukana. Lajissa käytettävät kiekot eivät ole tavallisia frisbeetä. Nämä on tarkoitettu lentämään pitkälle, tai vaihehtoisesti lyhyisiin heittoihin, kun pelataan korin lähellä. Kynnys lajiin on matala, mutta oikeiden heittotekniikoiden oppiminen vie aikaa. Mites paljon olet itse heittänyt, ja oletko pelannut kierroksen alle radan par- tuloksen?
Eagle joka väylällä, silmät kiinni.
Tänään on hyvä päivä aloittaa jokin uusi seikkailu.
No jopas jotakin. Päästiin vielä yhtaikaa tänne varvihyllylle. Levätään hetken ennen..
Se on ihan mukavaa ajanviettoa.
Ei sanaakaan selittämättä.