Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te bi-henkiset?

Vierailija
20.05.2023 |

Siis miten saatte toteutettua tätä puolta itsestänne jos kuitenkin olette parisuhteessa eri sukupuolen kanssa? Itse olen bi mies ja vaimo tietää tämän, on vain jotenkin hankala tästä puhua,, kuinka voin tätä puolta itsestäni toteuttaa? Ja ennenkuin joku keksii että pyydä naiseltasi jotain uutta niin sanon että kumikullit on kyllä tuttuja jo. Kimppa juttujakin mietitty mutta ei ehkä paras vaihtoehto tähän elämäntilanteeseen. Sekin hieman arveluttaa touhuta jonkun toisen kanssa naiseni edessä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites vaimo..tietääkö

Vierailija
22/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei bi-henkisyys tarkoita sitä että välttämättä juoksee tuolla ympäriinsä naiskentelemassa vuoroin miehiä ja naisia. Eihän hetskutkaan nai koko ajan kylän kaikkia toisia hetskuja tai homot kaikkia homoja. Tää jurjastelun ja pettämisen liittäminen on alaikäisten ajattelua

Tää. Itse myös ihmettelen sitä, miksi kaikkia muita kuin heteroita pidetään seksihurjastelijoina, jotka panee kaikkea ja kaikkia, ja muutenkin kaikki kääntyy aina siihen, mitä he seksissä puuhaavat. Vaikka itse perusvalkoinen suomalainen heteromies olenkin, ymmärrän kyllä sen että muutkin kuin kaltaiseni ovat ihmisiä ja meitä kaikkia on monenlaisia. Eihän heteropareistakaan heti mietitä että mitä he puuhaavat seksissä, mutta silti biseksuaaleja pidetään pettureina ja homoseksuaaleista mietitään vain, kuinka miehet nussivat toisiaan pyllyyn jne.

Wau, mies joka ajattelee ja ymmärtää asioita. Olen hämmästynyt. Kiitos !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin salaa, toivottavasti joskus vielä luvan kanssa. Ja juu, kumppanikin on bi, mutta minä  tosinaan piipahtelen vieraissa. Näin on ollut kymmeniä vuosia enkä ole ikinä jäänyt kiinni, eikä omatunto soimaa. Kovin on ahtaat roolimallit edelleen ja juhlapuheista huolimatta ne kumppanit ovatkin osoittautuneet mustasukkaisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän