Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te bi-henkiset?

Vierailija
20.05.2023 |

Siis miten saatte toteutettua tätä puolta itsestänne jos kuitenkin olette parisuhteessa eri sukupuolen kanssa? Itse olen bi mies ja vaimo tietää tämän, on vain jotenkin hankala tästä puhua,, kuinka voin tätä puolta itsestäni toteuttaa? Ja ennenkuin joku keksii että pyydä naiseltasi jotain uutta niin sanon että kumikullit on kyllä tuttuja jo. Kimppa juttujakin mietitty mutta ei ehkä paras vaihtoehto tähän elämäntilanteeseen. Sekin hieman arveluttaa touhuta jonkun toisen kanssa naiseni edessä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen biseksuaali mies. - En oiekin ymmärrrä tätä kysymystä. Jos elän ja olen parisuhteessa niin olen uskollinen kumppanilleni.

Ja kun se oikean on löytänyt ja saanut mahdollisuuden elää ja olla hänen  rinnalla, niin huomaan, että minulla ei ole tarvetta -koputtaa puuta- päästä paneskelemaan kenenkään toisen kanssa.

Totta kai fantasioita ja kuvitelmia ja satunnaisia ihastuksia saattaa tulla pidemmän yhdessä olon aikana, niin luullakseni yhtä lailla oli hetero tai homo/ lesbo  mutta en ole valmis allekirjoittamaan, että biseksuaalit olsivat, jotenkin kyltymättömäpiä joiden tulisi saada itseoikeutetusti seksiä molemmilta sukupuolilta ainakin jossain määrin siinä kun heteron tai homon odotettaisiin olevan oikeutettuja saamaan sitä vain samaa tai vastakkaista sukupuolta oelvalta kumppaniltaan. (Toien juttu lienee kaikilla silloin kun ei elä parisuhteessa)

- Mutta on totta, että biseksuaaleja pidetään sillä tavoin hedonistejam että heidän kuvitellan ja uskotaan olevan kyvyttömiä elämään vain yhden seksikumppanin kanssa kerrallaan ja, että olsi jokin pakonomainen kiima aika tai muu erityinen riippuvuus päästä hararstamaan seksiä vaikka väkisin kylliksi molempien sukupuolten kanssa tai muutoin muuttuisimme kiusallisiksi jollemme saisi tätä tarvetta tyydytetyksi.

Täöstä johtien ei liene yllätys, että biseksuaaleihin saattavat suhtautua nuivasti ja ennakkoluuloisesti, niin osa heteroista kuin homoista/lesboista uskotaan olevan uskollosia joko vastakkaisile tai saman lasiet värkit omaavalle mahd. kumppanilleen. - Ikäänkuin kummatkin jännäisivät ja toivoisivat, että aikaa myöten biseksuaalista kuoruituisi joko "100% puhdas hetero" tai vastaavasti "täys -homo/lesbo"

Itselläni kesti oma aikansa, että tajusin, että biseksuaalisuus on ihan itsenäien ja oma juttunsa, eikä siinä ole kyse mistään "hautomisvaiheesta" , jossa aika näyttäsi kumpi minusta lopulta kuoriutuu ja tulee. - Vaikka tietysti on totta, että varmasti käytännössä jos eläisin nyt parisuhteesa miehen kanssa niin moni haluiais pitää minua homona ja vastaavasti naisen rinnalla eläessä heterona.

Vierailija
2/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swinger-yhteisössä: luontevasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tuollaisen swinger yhteisön löydät ja saat itsellesi?

Vierailija
4/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nykynuori joka on tottunut saavan kaiken ilman vaivaa.

Vierailija
5/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nykynuori joka on tottunut saavan kaiken ilman vaivaa.

Olet ainakin osittain oikeassa. - Ei minusta taida olla yksin edistämään hanketta, jonka päämääränä olisi luoda swingeri yhteisö, jossa luontevasti voisi löytää etsimänsä.... Tai ainakin täytyisi tarkkaan miettiä mistä sitä edes lähtisi liikkeelle. "Hmm"  -  Harmittaa kun yritin toisesta ketjusta lukea aiemmin tänään, josko joku olisi kertonut kokemuksiaan BDSM / Fetish tapahtumista mut eipä ollut saanut vastauksia.

Vierailija
6/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swinger: liity XU:hun. Bdsm-baari on kinkympi tapahtumakalenteri.

Vierailija
7/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan vitalis tässä kokee itsensä fossiiliksi. Mutta siis kiitos avartavasta vastauksestasi! e. seuraavaksi täytyy googlata, joten tästä se lähtee....

Vierailija
8/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan vitalis tässä kokee itsensä fossiiliksi. Mutta siis kiitos avartavasta vastauksestasi! e. seuraavaksi täytyy googlata, joten tästä se lähtee....

Xu=xperienceunited ja bdsm-baari on bdsm-baari :-D

Vierailija
9/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen bi-nainen ja olen parisuhteessa miehen kanssa. Kysymyksesi on mielestäni hämmentävä, sillä en todellakaan koe tarvetta päästä ''toteuttamaan toista puoltani''. Minulle biseksuaalisuuteni tarkoittaa sitä, että voin ihastua ja rakastua mieheen tai naiseen. Parisuhteessa ollessani minä kuitenkin koen vetoa vain ja ainoastaan kumppaniini eikä minulla ole mitään mielenkiintoa esimerkiksi harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa, oli se sitten nainen tai mies. 

Vierailija
10/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luotettava pitkäaikainen kaveri jonka kanssa toteutan tätä bi-puoltani. Hän on myös bi. Meillä on myös "tavallisia" harrastuksia joiden puitteissa on helppo järjestää aikaa. Vaimomme ymmärtävät kyllä tällaisia tarpeita vaikkeivät meidän jutusta ehkä aavista tai eivät halua ajatella sitä. - M33

Vierailija
11/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen bi-nainen ja olen parisuhteessa miehen kanssa. Kysymyksesi on mielestäni hämmentävä, sillä en todellakaan koe tarvetta päästä ''toteuttamaan toista puoltani''. Minulle biseksuaalisuuteni tarkoittaa sitä, että voin ihastua ja rakastua mieheen tai naiseen. Parisuhteessa ollessani minä kuitenkin koen vetoa vain ja ainoastaan kumppaniini eikä minulla ole mitään mielenkiintoa esimerkiksi harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa, oli se sitten nainen tai mies. 

Miten ja milloin sitten sait tietää olevasi bi? - Miusta taas on ihmeellistä että tuo ensimmäinen kommentoija  kertoi, että hänellä olis muka kestäny tajuta, että on bii. Miten sellane on mahdollista kyllä mä on aina tienny haluavani vaan panna naisia, enkä voi tajuta, että joku vois haluta panna miestä ja olla homo tai molempia. Kuinka tällane sekavuus tila skäytännös niinku syntyy?

Vierailija
12/23 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ja milloin sitten sait tietää olevasi bi? - Miusta taas on ihmeellistä että tuo ensimmäinen kommentoija  kertoi, että hänellä olis muka kestäny tajuta, että on bii. Miten sellane on mahdollista kyllä mä on aina tienny haluavani vaan panna naisia, enkä voi tajuta, että joku vois haluta panna miestä ja olla homo tai molempia. Kuinka tällane sekavuus tila skäytännös niinku syntyy?

13-vuotiaana, kun ihastuin ensimmäisen kerran tyttöön. Sen jälkeen on ollut sekä nais- että miespuolisia ihastuksia. Ei lainkaan sekavaa minulle.

Vierailija
13/23 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä bi asia hankala sen jälkeen kun on parisuhteessa. Toista se oli sinkkuna kun pystyi menemän sänkyyn kummankin sukupuolen kanssa silloinkun huvitti.

Seurustelun alussa ei tuo bi puoli minua juurikaan vaivannut, seksiä oli yllin kyllin. Mutta tässä vuosien varrella makuhuoneessa on ollut hiljaista ja oma sukupuoleni on alkanut taas kiinnostaa. Johtuen siitä että itselläni haluja riitää mutta puolisoltani ne ovat jo hiipuneet. En kumminkaan halua pettää häntä joten pitää vain yritää olla ja muistella nuoruus aikoja.

Vierailija
14/23 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräänkuulutan edelleen matalan kynnyksen säännöllistä kohtauspaikkaa pk-seudun bi-porukoille. Kahvila, baari, puisto-mikä vaan missä saman henkiset voi vaihtaa ajatuksia, purkaa mietteitä tutustua jne

Vierailija
15/23 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois joku puisto stadissa; kaivari, hesperianpuisto, finlandia-talon ja oopperan välisä tms. Joku säännöllinen vapaa kokoontuminen josta voi sitten jatkaa mihin jatkaa

Vierailija
16/23 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Kaikki on etelä suomessa. Toisin täällä maaseudulla. On lääniä ja metsiä missä voi tavata ihan rauhassa.

Vierailija
17/23 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bi-henkisyys tarkoita sitä että välttämättä juoksee tuolla ympäriinsä naiskentelemassa vuoroin miehiä ja naisia. Eihän hetskutkaan nai koko ajan kylän kaikkia toisia hetskuja tai homot kaikkia homoja. Tää jurjastelun ja pettämisen liittäminen on alaikäisten ajattelua

Vierailija
18/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hankalaa. Itseäni kyllä kiinnostaisi puuhastella munan kimpussakin. En kyllä pettämään lähde sen takia todellakaan. Jos molemmilla kiinnostuksia kimppajuttuihin niin sitä kautta lähtisin edistämään, vaikka aluksi sekään ei ole välttämättä helppoa. Meillä joitain kokemuksia näin ja toivottavasti tulee lisääkin. M36

Vierailija
19/23 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei bi-henkisyys tarkoita sitä että välttämättä juoksee tuolla ympäriinsä naiskentelemassa vuoroin miehiä ja naisia. Eihän hetskutkaan nai koko ajan kylän kaikkia toisia hetskuja tai homot kaikkia homoja. Tää jurjastelun ja pettämisen liittäminen on alaikäisten ajattelua

Tää. Itse myös ihmettelen sitä, miksi kaikkia muita kuin heteroita pidetään seksihurjastelijoina, jotka panee kaikkea ja kaikkia, ja muutenkin kaikki kääntyy aina siihen, mitä he seksissä puuhaavat. Vaikka itse perusvalkoinen suomalainen heteromies olenkin, ymmärrän kyllä sen että muutkin kuin kaltaiseni ovat ihmisiä ja meitä kaikkia on monenlaisia. Eihän heteropareistakaan heti mietitä että mitä he puuhaavat seksissä, mutta silti biseksuaaleja pidetään pettureina ja homoseksuaaleista mietitään vain, kuinka miehet nussivat toisiaan pyllyyn jne.

Vierailija
20/23 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on luotettava pitkäaikainen kaveri jonka kanssa toteutan tätä bi-puoltani. Hän on myös bi. Meillä on myös "tavallisia" harrastuksia joiden puitteissa on helppo järjestää aikaa. Vaimomme ymmärtävät kyllä tällaisia tarpeita vaikkeivät meidän jutusta ehkä aavista tai eivät halua ajatella sitä. - M33

Mulla sama tilanne. Saan rauhassa ja ilman pelkoa kaiken maailman taudeista toteuttaa bi puoltani parhaan kaverini kanssa. Harrastukset meillä kanssa samat, joten kohtaamisia on helppo järjestää, eikä ketään loukata. Näin menty jo yli 20 vuotta ja silti onnellisesti naimisissa ja kolmen aikuisen lapsen isä.

M55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän