Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotteko Käärijän keikkaa nyt livenä?

Vierailija
20.05.2023 |

?

Kommentit (931)

Vierailija
301/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välipuheet suoraa Putouksesta. Kaikki biisit kuulostaa ihan samalta.

Kannattaa putsata niitä korvia välillä niin KUULUU PAREMMIN 😲

Vierailija
302/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh... playback koko show?

Rahat pois meininki.

Äsken kuului tuon yhden tyypin laulu, vaikka se pussasi samaan aikaan käärylettä.

Kyllä Kärtsä ainaskin livenä veti, mutta kai siellä jotkut taustanauhat on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jere, hyvää lomaa 💚

Vierailija
304/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo keltapukuinen NPC:n näköinen mies tuolla lavalla oli? :d

Vierailija
305/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta onnistuu kyllä tunnelman pelaamisessa, tai ainakin yrittämisessä. Menkää pois ankeuttajat.

Vierailija
306/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Lordia kävi katsomassa myös ihan yhtälailla lapset ja vanhukset - kyllä musiikki yhdistää! Tuskin Lordiakaan pidettiin ihan lastenlaulubändinä?

Itse tiedän tasan kaksi biisiä Käärijältä, Cha cha chaa ja Auto jää (Tuiskun kanssa tehty biisi), ja jonkin verran etukäteen kurkin muuta tuotantoa. Ei ole minun genreäni, joka on suurinpiirtein Kiss ja Motärhead, Dio ja Queen - ja Duran Duran ;-)  - en pidä edes pina coladasta (elämäni eka krapula tuli siitä), ja silti tossa on tölkki Cha cha chaata! Kaikkea sitä.

Mutta: minulla on pieni hymy koko ajan. Käärijä näyttää olevan hieman hämmentyneen iloinen, selvästi ei ole oikein vielä sisästänyt näitä stadionkeikkoja. Mutta oikeasti, hän on kyllä ansainnut tämän, ja kesän isot keikat. Ja Spotifyn sijoitukset. (ja lupasihan hän yrittää käyttäytyä nätisti, tämän kerran...)

Oikeastaan koko Suomi ansaitsee iloa ja juhlaa - ja onhan Käärijä kuitenkin yleisön suosikki, niin Suomessa (UMK) kuin euroviisuissa.

Kuka muistaa, mikä kappale/esittäjä voitti silloin, kun Verka Serduska oli Euroviisuissa Dansing Lasha Dumbain kanssa? (minä muistan) Aina välillä kaikkien ylitse nousee joku, ja ehkä Käärijä on se joku.

Mahdollisesti tämän ketjun kypsin ja järkevin vastaus. Hyvä sinä! 

Vierailija
307/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nuo muut biisit mitään huippuja olleet. Mutta miettikää mitä uutta buustia hän tästä saa! Kyllä kuulemme tyypistä vielä ja paljon.

Vierailija
308/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypissä on kyllä jotain selittämätöntä 💚joku siinä vaan vetoaa.

Vierailija
309/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan myyty.

Vierailija
310/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esiintyjä ja hyvin osaa ottaa yleisönsä.

Vierailija
311/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keikka! Kyllä Käärijältä lavakarismaa löytyy ja biisitkin on ihan omaan makuun sopivia. Pikkasen alkaa ottamaan aivoon kyllä tuo jatkuva kiittely ja vaatimattomuus. Jere nyt perkele!!

Jerehän on kertonut olevansa tunteellinen ihminen. Näkee että jotenkin liikuttunut kaikesta suosiosta ja ihmisten tuesta, joka vielä uutta hänelle. Mut ehkä jossain välissä voi vaan ounata sen tähteytensä ja lopettaa matelun.

Hyvähän se vaan on pysyä nöyränä.

Vierailija
312/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylisjonneja niin veetuttaa kun naiset sattuukin tykkäämään 170cm miehestä, joka ei oo mikään laatikkoleuka tai ilkeä toksinen alfasigmawnb eikä kroppakaan oo mikään todella timmi :D

Luulis et ylisjonnet olis tuosta vaan mielissään. Tosin ehkä tiedostavat ettei oma ulkonäkö ja karisma riitä tuohon mitenkään.

Kysehän ei ollut kaverista millään lailla, mahtava tyyppi. Mutta musa on paskaa, tajuatko? 

Voin laittaa savumerkkeinä saman, ellei mennyt perille.

Sun mielipide ei ole kaikkien mielipide, tajuatko? Voin morsettaa sulle saman. ;)

Vierailija
313/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku tekemään Käärijälle lisää hyviä biisejä.

Tällä hetkellä niitä on vain yksi.

Viulunkieli ja Välikuolema on musta hyviä myös.

Vierailija
314/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton karisma! Eivät kaikki biisit mitään huippuja olleet, mutta Käärijä sai nekin toimimaan. Nyt tarvittaisiin vielä Käärijän loman jälkeen se kansanjuhla Vantaalle!

Vierailija
315/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ihmiset tulevaa miljonääriä kadehdi. Kadehtivat nykyisiäkin.[/quote]

Rahalla ei saa fiksuutta.

Tämänhän huomaa, kun maailmaa seuraa.

Ja tyhmiltä viedään rahat, taas kerran...

Vierailija
316/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoaan saisi hoitaa. Vaikutti aika hengästyneeltä. Laulu taisi tulla taustanauhalta.

Vierailija
317/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylisjonneja niin veetuttaa kun naiset sattuukin tykkäämään 170cm miehestä, joka ei oo mikään laatikkoleuka tai ilkeä toksinen alfasigmawnb eikä kroppakaan oo mikään todella timmi :D

Luulis et ylisjonnet olis tuosta vaan mielissään. Tosin ehkä tiedostavat ettei oma ulkonäkö ja karisma riitä tuohon mitenkään.

Kysehän ei ollut kaverista millään lailla, mahtava tyyppi. Mutta musa on paskaa, tajuatko? 

Voin laittaa savumerkkeinä saman, ellei mennyt perille.

Sun mielipide ei ole kaikkien mielipide, tajuatko? Voin morsettaa sulle saman. ;)

Minä suon sinulle tuon mielipiteen, sinä et mulle mun mielipidettä, ymmärrätkö?

Voin laittaa pullopostin.

Vierailija
318/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton karisma! Eivät kaikki biisit mitään huippuja olleet, mutta Käärijä sai nekin toimimaan. Nyt tarvittaisiin vielä Käärijän loman jälkeen se kansanjuhla Vantaalle!

Höpö höpö.

Vierailija
319/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Jere! Hieno esiintyjä, hyvät biisit.

Vierailija
320/931 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kova meno mut vaihtasin noi muun bändin vaaleanpunaiset asut.

Jaa. Mä vaan mietin, et Häärijälle pitäis saada käärijänvihree uus puku. Yle vois toimittaa kiitoksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän