Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos kaverin mies laittaa vihjaavaa viestiä

Vierailija
20.05.2023 |

Olen järkyttynyt. Ensinnäkin, kun hän laittoi viestiä (minulla ei ole hänen puhelinnumeroa, mutta hän laittoi Facebookin messengerissä, koska hänellä oli kuulemma kaverista ilmoitusasiaa)
No, säikähdin tietenkin että jotain on tapahtunut. Sanoin kauhea, mitä on tapahtunut, ja annoin numeroni, ja hän sanoi että soittaa, tai kertoo whatsappissa.

No, hetken päästä tulee viesti että he ovat eroamassa ja hän purkaa turhautumistaan.
Vastasin että "okei, mut siis ei ole sattunut mitään? Siis tarkoitin Minnalle?"
Ja hän vastas että ei, ovat vaan eronneet ja että jos mulla olis vinkkejä antaa, kun oon eronnut. Vastasin, että voimia teille, ja onhan varmasti muitakin eronneita...

No kohta alkaa tulla suoria vonkausviestejä, että kun vuosi nukuttukin eri makkareissa, niin etkö vois antaa.

Järkytyin ja estin. En todellakaan voi ymmärtää tuollaista, vieläkin mietin onko ne viestit oikeesti tuolta mieheltä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi nyt ottaisin yhteyttä ystävään ja kysyisin tarvitseeko tukea eronsa keskellä. Ja kertoisin tapauksesta, koska 1. Mies toimi kuten narsistit toimivat (pyrkii panemaan lähipiiriä: siskoa tai ystävää) 2. Voi yrittää vongata myös ystävältä eronjälkeisseksiä jollain nyyhkytarinalla miten ei pysty edes vilkaisemaan muita.

Naurakaa miehen tyhmyydelle yhdessä ja pelasta ystäväsi.

Kaveri: "Mistä erosta oikein puhut?"

Ette kai te tosissanne ole niin naiiveja, että kuvittelette puheiden erosta olevan totta eikä vain keino saada ap petiin? :D

Vierailija
22/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on laitettu miesvihaketju pystyyn.

Ilmiannettu. N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi nyt ottaisin yhteyttä ystävään ja kysyisin tarvitseeko tukea eronsa keskellä. Ja kertoisin tapauksesta, koska 1. Mies toimi kuten narsistit toimivat (pyrkii panemaan lähipiiriä: siskoa tai ystävää) 2. Voi yrittää vongata myös ystävältä eronjälkeisseksiä jollain nyyhkytarinalla miten ei pysty edes vilkaisemaan muita.

Naurakaa miehen tyhmyydelle yhdessä ja pelasta ystäväsi.

Kaveri: "Mistä erosta oikein puhut?"

Ette kai te tosissanne ole niin naiiveja, että kuvittelette puheiden erosta olevan totta eikä vain keino saada ap petiin? :D

No aina parempi, että ystävä saa tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan