Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten collarit/verkkarit ovat istuvampia!?

Vierailija
20.05.2023 |

Naisten mallit ovat ihan outoja, krinnaavia ja vartaloa nuolevia... Miesten collarit taas istuu rennosti ja niillä on mukava olla. Samoin vaikka miesten collegeshortsit (esim. Adidaksen). Onko joku muu huomannut samaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten collarit joko tippuu jalasta, kinnaa takapuolesta tai pussittaa edestä. Käytän ihan mieluusti naisten housuja. Olen hoikka, joten ei ole ongelmaa.

Mitä merkitystä hoikkuudella on? Miksi se piti mainita? :D

On sillä merkitystä, kun ap:n ongelma on liian kireät housut.

Vierailija
22/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla etupööpöö, joka vaatii tilaa paljon? Naisten vaatteet on suunniteltu niin, että takapuolelle jää tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat yleensä suorempia lantion sivuilta eli suoremmin malliset verkkarit voivat istua joillekin naisille paremmin kuin lantiota pyöristettyt naisten vastaavat. Voi tietty olla, mitä tyyliä on hakemassa.

Itse haen sitä löysyyttä ja rentoutta. En halua esitellä pakaroitani ja "naisellisia muotojani". Kiva treenata ja vaikka käydä juoksemassa miesten shortseissa.

Vierailija
24/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla etupööpöö, joka vaatii tilaa paljon? Naisten vaatteet on suunniteltu niin, että takapuolelle jää tilaa.

Ei ole.

Vierailija
25/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten collarit joko tippuu jalasta, kinnaa takapuolesta tai pussittaa edestä. Käytän ihan mieluusti naisten housuja. Olen hoikka, joten ei ole ongelmaa.

Mitä merkitystä hoikkuudella on? Miksi se piti mainita? :D

On sillä merkitystä, kun ap:n ongelma on liian kireät housut.

Ei sinänsä liian kireät, vaan liian muotoja nuolevat.

Vierailija
26/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hihittelin tänään Citymarketissa, kun mallailin miesten Karhu-merkkisiä collareita ylleni. Olivat tarjouksessa ja ajattelin, että voisi tallikäyttöön ostaa. No, lantion kohdalta sisään olisi mahtunut puolikas minä, sen sijaan lahkeissa oli 30 cm pituutta liikaa. Ostamatta jäi. Ei kannata olla isoperäinen tappijalka näköjään... Tokmannilta ja Halpa-Hallista olen löytänyt onneksi ns. merkittömiä collareita edullisesti tallikäyttöön miesten puolelta.

Vierailija
27/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen hoikka ja ei tipu jalasta, ei kinnaa takapuolesta tai pussita edestä. Istuu mukavasti.

Olet varmaan sitten eri mallinen kuin minä. Mulla vyötärö 65 cm ja lantio 96 cm.

Itse asiassa eroa ei kauheasti ole. Vyötärö joku 70 cm ja lantio yli 100 cm.

Noilla mitoilla vaan ei ole hoikka.

Aijaa. No, kyllä koen olevani ihan urheilullinen ja hoikka :D BMI 22. Laiha en ole...

Normaalipainoinen on eri asia kuin hoikka, hoikan bmi on alle 20. Tuosta on vaan muutama kilo matkaa ylipainoiseksi.

Vierailija
28/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tehdään paremmasta materiaalista.

Naiset ostaa usein uusia, jopa verkkareita, muodin mukaan ja kelpuuttavat sekundaa.

Vierailija
29/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen hoikka ja ei tipu jalasta, ei kinnaa takapuolesta tai pussita edestä. Istuu mukavasti.

Olet varmaan sitten eri mallinen kuin minä. Mulla vyötärö 65 cm ja lantio 96 cm.

Itse asiassa eroa ei kauheasti ole. Vyötärö joku 70 cm ja lantio yli 100 cm.

Noilla mitoilla vaan ei ole hoikka.

Aijaa. No, kyllä koen olevani ihan urheilullinen ja hoikka :D BMI 22. Laiha en ole...

Normaalipainoinen on eri asia kuin hoikka, hoikan bmi on alle 20. Tuosta on vaan muutama kilo matkaa ylipainoiseksi.

Juupa juu :D

Vierailija
30/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpäs löytää löysät naisten shortsit tai collarit. Siis oikeasti löysät, mutta kuitenkin ns. oikean kokoiset. Ei löydy.

Vierailija
31/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekseni muodoton ja ostan käyttövaatteet miesten puolelta. Tämä luiseva persus mahtuu hyvin miescollageihin. Ero käyttömukavuudessa ja kankaan laadussa on huikea.

Vierailija
32/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ottaa huomioon, että suomalainen nainen on tyypillisesti rintava, reitevä ja persevä. Ei tarkoita, etteikö vyötäröäkin ole. Miesten vaatteet eivät tämän takia välttämättä istu kunnolla. Tasapaksuun runkoon miesten vaatteet istuvat paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi