Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ikävöivät syksyä?

Vierailija
20.05.2023 |

Voin fyysisesti pahoin kuumassa ja paisteessa. Myös illat ja yöt kovin valoisia.

Syksyn kauneutta odotellen<3

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä aamut on kivoja, raikkaita.

Arki alkaa syksyisin, lapsilla koulut.

Vierailija
2/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy on lempivuodenaikani, mutta ei kesäkään paha ole, kiva kuunnella lintujen laulua ja ihailla luonnon vihreyttä ja vehreyttä, koivut on kauniita kesäisin ja saada sopivissa määrin auringon lämpöä kasvoille, pukeutua kevyemmin ja itse ainakin myös värikkäämmän vaikka mustaakin käytän.

Ja nyt, kun viimekeväänä hankittiin ilmalämpöpumppu niin on ihanaa avata kotiovi tai astahtaa tuosta varsin kuumalta auringossa klo11-18 kylpevältä kotiterassilta sisälle, kun vastassa onkin raikkaus ja +21 asteen viileys, yöllä myös😍.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan syksyä. Nyt vaan ahdistaa kaikki.

Vierailija
4/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimennysverhoja on olemassa. Ja ikkunaruudun eteen voi laittaa muutakin. Ja voi käyttää silmälappuja.

Vierailija
5/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siihen onneksi kauaa ole

Vierailija
6/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin kun tämmä kesä alkoi, pidän enemmän syksystä ja talvesta ja pimeydestä. ahdistaa tämä valoisuus ja kun menee ulosm ihmisiä istuu pihoilla ja kaikkialla. MIssään ei voi olla rauhassa. lisäksi kesävaatteet ahdistaa ja auriinkoa pitää varoa ettei pala. 

Vierailija
7/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo osta pimennysverhot. Osta viilennyslaite. Mene rannalle, siellä tuulee.

Vierailija
8/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kesää, mutta liika kuumuus ei todellakaan sovi minulle. Hämärät, vähän jo viilenevät mutta kuitenkin lämpöiset kesäillat ovat ihania, mutta harmi kun meillä on kesällä koko ajan niin valoisaa että sellaisista pääsee hyvällä lykyllä nauttimaan vasta loppukesästä.

Vierailija
9/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen onnellinen, että loputtoman pitkiltä tuntuvat syksy ja talvi ovat viimein takanapäin. Toukokuu on ehkäpä suosikkikuukauteni. Itse pidän valon määrän lisääntymisestä ja siitä miten luonto herää eloon. Toukokuussa ei yleensä ole vielä liian kuumakaan.

Vierailija
10/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla jo talvi. Tämä kesän tapanen, vaikka siis vielä ei varsinainen kesä edes ole alkanut alkaa jo kyllästyttää. Olisipa kesä edes kylmä ja sateinen.

Vierailija
11/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessahan on 4 vuodenaikaa, talvi, takatalvi, syystalvi, ja keskitalvi.

Vierailija
12/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Suomessahan on 4 vuodenaikaa, talvi, takatalvi, syystalvi, ja keskitalvi.

Voi onhan meillä kevättalvikin!

Vierailija
13/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla jo talvi. Tämä kesän tapanen, vaikka siis vielä ei varsinainen kesä edes ole alkanut alkaa jo kyllästyttää. Olisipa kesä edes kylmä ja sateinen.

Kyllä kesä on jo alkanut, ainakin kelien puolesta. Suomalaiset aina jaksaa jauhaa kuinka talvi on niin pitkä ja kesä niin lyhyt, vaikka ovat yhtä pitkiä. Talveksi lasketaan helposti loka - huhtikuu, oli lunta tai ei, kesäksi lasketaan korkeintaan kesä - elokuu, vaikka kesäisiä kelejä olisi touko - syyskuun välillä.

Vierailija
14/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan, mutta en sään puolesta vaan hiljaisuuden!

Ääniyliherkkänä ruohonleikkurit, mopot, ihmiset jne. pitää hirveää ääntä.

(Toki syksyllä on tuo hirviömäinen lehtipuhallin, jonka on keksinyt varmaan itse paholainen)

Vierailija
15/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulis nyt ensiksi kesäkin. Tänne kämppään jäätyy tällä hetkellä. On 6 astetta vähemmän lämpöä kuin talvella. Tosin ns. maksaa itsensä helteillä takaisin koska sisätilat pysyy viileänä koko kesän kun on rakenteet jäähdytetty

Vierailija
16/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulis nyt ensiksi kesäkin. Tänne kämppään jäätyy tällä hetkellä. On 6 astetta vähemmän lämpöä kuin talvella. Tosin ns. maksaa itsensä helteillä takaisin koska sisätilat pysyy viileänä koko kesän kun on rakenteet jäähdytetty

Viime yönä palelsi kun ajattelin että kyllä kai jo pelkissä yöshortseissa/boksereissa pärjää, ja olen mies.

Vierailija
17/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy on lempivuodenaikani, mutta ei kesäkään paha ole, kiva kuunnella lintujen laulua ja ihailla luonnon vihreyttä ja vehreyttä, koivut on kauniita kesäisin ja saada sopivissa määrin auringon lämpöä kasvoille, pukeutua kevyemmin ja itse ainakin myös värikkäämmän vaikka mustaakin käytän.

Ja nyt, kun viimekeväänä hankittiin ilmalämpöpumppu niin on ihanaa avata kotiovi tai astahtaa tuosta varsin kuumalta auringossa klo11-18 kylpevältä kotiterassilta sisälle, kun vastassa onkin raikkaus ja +21 asteen viileys, yöllä myös😍.

Minä inhoan pukeutua kevyemmin. En tykkää paljastella kehoani, viihdyn paljon paremmin syys- ja talvivaatteissa.

Vierailija
18/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin keski-ikäistyttyäni alkanut tykkäämään eniten syksystä ja talvesta. Juuri sen hiljaisuuden ja hämäryyden takia. Sopii introvertille. Kesäajan koen vähän vaativana ja stressaavana ja valoa nyt vaan on liikaa, kun ei yöksikään kunnolla pimene. Jännä. Nuorempana ajattelin aivan toisin. Onneksi syksy on täällä pian.

Vierailija
19/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesää on kaksi kuukautta (kesä ja heinä), elokuussa alkaa jo syksy. Kestän kahdeksan viikkoa, ajoittain sataa varmasti.

Vierailija
20/23 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, kyllä syksy on paras vuodenaika, saa laittaa toppatakin päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi