Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten collarit/verkkarit ovat istuvampia!?

Vierailija
20.05.2023 |

Naisten mallit ovat ihan outoja, krinnaavia ja vartaloa nuolevia... Miesten collarit taas istuu rennosti ja niillä on mukava olla. Samoin vaikka miesten collegeshortsit (esim. Adidaksen). Onko joku muu huomannut samaa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alavartalo tarvii enemmän tilaa.

Vierailija
2/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miesten t-paidat ovat parempia! Ei näy esimerkiksi läpi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kahdet Adidaksen shortsit ja miesten puolelta ostettu. Hyvät lenkkishortsit eikä tarvitse esitellä pakaroita...

Vierailija
4/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ostan miesten collareita ja paitoja.

Vierailija
5/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten collarit joko tippuu jalasta, kinnaa takapuolesta tai pussittaa edestä. Käytän ihan mieluusti naisten housuja. Olen hoikka, joten ei ole ongelmaa.

Vierailija
6/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs naisia estää ostamasta miesten verkkareita?

Vierailija
7/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten valtava perse vasta tilaa tarvitseekin

Vierailija
8/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitten pitää rastia lomakkeisiin "muunsukupuolinen"

Vierailija
9/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten collarit joko tippuu jalasta, kinnaa takapuolesta tai pussittaa edestä. Käytän ihan mieluusti naisten housuja. Olen hoikka, joten ei ole ongelmaa.

Minäkin olen hoikka ja ei tipu jalasta, ei kinnaa takapuolesta tai pussita edestä. Istuu mukavasti.

Vierailija
10/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ja ostan jatkossakin!

Vierailija
11/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten collareissa (housuissa) on vyötäröllä sellainen naru, josta sen saa kiristettyä sopivalle kireydelle. Voin siis ostaa sellaiset housut, jotka ovat pehvasta riittävän isot, ja saan ne pysymään päällä.

Naisten malleissa ei tällaista nyöriä aina ole, ja pehvasta sopivat ovat vyötäröltä liian isot. Eli ei pysy päällä.

Ja minulla kuitenkin on maha. Eli mikään ampiaisvyötäröinen en ole.

Miesten collarit ovat myös vahvempaa tekoa, eli kestävämpiä, ja niissä on oikeat taskut.

Vierailija
12/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen hoikka ja ei tipu jalasta, ei kinnaa takapuolesta tai pussita edestä. Istuu mukavasti.

Olet varmaan sitten eri mallinen kuin minä. Mulla vyötärö 65 cm ja lantio 96 cm.

Vierailija
13/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä hoikkuudella on? Miksi se piti mainita? :D

Vierailija
14/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan sitten eri mallinen kuin minä. Mulla vyötärö 65 cm ja lantio 96 cm.

Itse asiassa eroa ei kauheasti ole. Vyötärö joku 70 cm ja lantio yli 100 cm.

Vierailija
15/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No selvästi naistenkin alavartalo vaatii tilaa. Miksi sitä ei huomioida naisten housuissa?

Vierailija
16/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla mitoilla vaan ei ole hoikka.

Vierailija
17/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä hoikkuudella on? Miksi se piti mainita? :D

Joku ei taas ymmärrä hoikkuuden ja kehon mittasuhteiden eroa.

Vierailija
18/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla mitoilla vaan ei ole hoikka.

Aijaa. No, kyllä koen olevani ihan urheilullinen ja hoikka :D BMI 22. Laiha en ole...

Vierailija
19/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on nähnyt alastoman miehen ja naisen niin ymmärtää miten miesten ja naisten vartaloiden suhteet poikkeaa toisistaan.

Vierailija
20/32 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat yleensä suorempia lantion sivuilta eli suoremmin malliset verkkarit voivat istua joillekin naisille paremmin kuin lantiota pyöristettyt naisten vastaavat. Voi tietty olla, mitä tyyliä on hakemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi