Mikä helvetti noita pankin aspoja vaivaa?
Raivostuttavaa asiakkaan älyn vähättelyä. Toistellaan itsestäänselviä asioita, jatkuvasti ohjeet muuttuvat ja lopulta "avusta" ei ole mitään vtun apua. Olen niin saa.ta.nan täynnä tätä nykyajan heikkoakin heikompaa "asiakaspalvelua", joka on lähinnä asiakkaalle v*ttuilua. 🤬
Kommentit (19)
Miten itse suhtaudut ihmisiin, jotka eivät ymmärrä puhetta tai luettua, eivät kuuntele vaan huutavat päälle? Yleensä eivät vaivaudu lukemaan edes ohjeita vaan juurikin ottavat yhteyttä aspaan ja odottavat aspan tekevän asiat heidän puolestaan. Metsä yleensä vastaa myös samalla tavalla kuin sinne huudetaan.
O-pet-te-le lu-ke-maan ap
Elämä on vaikeaa jos ei osaa äidinkieltään.
Ap on joku älyltään matala elämäm_koululainen jonka sanavarasto on 200 sanaa.
Ne "pankin aspat" ei ole pankissa vaan ulkoistetussa helpdeskissä töissä ja lukevat sulle ääneen pankin verkkosivuilla olevia ohjeita, kun et itse osaa.
Helpdeskit hoitavat yhtä aikaa kymmenien yritysten asiakaspalvelun.
Vierailija kirjoitti:
Ne "pankin aspat" ei ole pankissa vaan ulkoistetussa helpdeskissä töissä ja lukevat sulle ääneen pankin verkkosivuilla olevia ohjeita, kun et itse osaa.
Kuka vttu tässä on lukenut ääneen jotain?? Sanoinko että olen soittanut pankkiin?? Kysyin TILISIIRRON KESTOSTA, KUN ON NÄITÄ HELVETIN UUDISTUKSIA TULILLA.
Kokeile kysyä FB:ssä Asiakaspalvelu Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Ap on joku älyltään matala elämäm_koululainen jonka sanavarasto on 200 sanaa.
Kuitenkin kaltaisiasi asiantuntijoita kasvaa joka oksalla. Suomi nousuu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vttu tässä on lukenut ääneen jotain?? Sanoinko että olen soittanut pankkiin?? Kysyin TILISIIRRON KESTOSTA, KUN ON NÄITÄ HELVETIN UUDISTUKSIA TULILLA.
Teit pe 23.00 ulkomaansiirron joka lähtee tänään ajoaikataulun mukaisesti.
Arvopäiväksi tulee tämä päivä. Lukee siellä verkkopankissa.
Tolvana olet. Tilasitko Temusta vai sorruitko rakkaushuijaukseen ja rahanpesuun?
Kova on hätä. Tilasitko (luuletko tilanneesi) morsmaikun Bhutanista?
Kyllä on taas niin perinteistä palstaa, ei luoja miten lapsellista paskaa taas. Menkää hoitoon, jos ette osaa kommunikoida kuten normaalit ihmiset. Ei tuo ole tervettä.
ap
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/tilit-maksut/tilisiir…
https://danskebank.fi/yrityksille/ratkaisut/ulkomaankauppa/maksuliike-u…
https://www.omasp.fi/henkiloasiakas/arjen-raha-asiat/maksaminen/tilisii…
https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/maksaminen-u…
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas niin perinteistä palstaa, ei luoja miten lapsellista paskaa taas. Menkää hoitoon, jos ette osaa kommunikoida kuten normaalit ihmiset. Ei tuo ole tervettä.
ap
heh
Vierailija kirjoitti:
ap
Katso omaa aloitustasi. Etkö näe siinä mitään vikaa? Sitä saat mitä tilaat, myös asiakaspalvelussa, myös täällä. Öykkäri.
Vierailija kirjoitti:
ap
No en tiedä onko tuo aloituskaan kovin asiallisesti kirjoitettu.
Ap tilannut edullisen penispumpun (600€, toimii 2-tahtibensalla) ja pelkää että tarjousvarasto loppuu kesken.
Special prize just for you!
Tulevaisuuden pankkikäynti on tällainen. Avaat puhelimestasi sovelluksen "menossa pankin konttoriin puolen tunnin päästä". Botti kysyy mitä olet menossa tekemään. Vastaat (puhuttu tai kirjoitettu): pitäisi allekirjoittaa lainasopimus. Botti vastaa : kun astut sisään, ota vuoronumero valinnalla lainat. Siirry odottamaan. Pankin jonotusaika tänään keskimäärin 40 minuuttia. Tervetyuloa.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden pankkikäynti on tällainen. Avaat puhelimestasi sovelluksen "menossa pankin konttoriin puolen tunnin päästä". Botti kysyy mitä olet menossa tekemään. Vastaat (puhuttu tai kirjoitettu): pitäisi allekirjoittaa lainasopimus. Botti vastaa : kun astut sisään, ota vuoronumero valinnalla lainat. Siirry odottamaan. Pankin jonotusaika tänään keskimäärin 40 minuuttia. Tervetyuloa.
Kuka allekirjoittaa nykyään paikanpäällä mitään sopimuksia tai kauppakirjoja? Ne hoidetaan digitaalisesti, ei ajanvarauksia tai tarvetta nähdä ketään naamatusten.
Tuntuu siltä, että pankin asiakaspalvelijat eivät tiedä sitä vähääkään mitä itse tietää. Neuvon saaminen vähänkään vaativampaan asiaan vaatii pallottelun sietämistä ja rautalangasta vääntämistä. Asiantuntijoita on ehkä jossain pankin syövereissä, mutta asiakas ei pääse suoraan tekemisiin heidän kanssaan.
Juu. Ihmisiä kohdeltiin 80-luvulla myös huonosti. Ja osa tekee nytkin. Ehkä itseään täynnä olevia kiusaajia ja ohjeistus kertoo mitä kummallista seuraavaksi sanotaan. Väsyneenä osa tekee töitä, ellei ole vaihtaria ja vähän alkoholia ilmeisesti viikonloppuna.