Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä helvetti noita pankin aspoja vaivaa?

Vierailija
24.02.2025 |

Raivostuttavaa asiakkaan älyn vähättelyä. Toistellaan itsestäänselviä asioita, jatkuvasti ohjeet muuttuvat ja lopulta "avusta" ei ole mitään vtun apua. Olen niin saa.ta.nan täynnä tätä nykyajan heikkoakin heikompaa "asiakaspalvelua", joka on lähinnä asiakkaalle v*ttuilua. 🤬

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ihmisiä kohdeltiin 80-luvulla myös huonosti. Ja osa tekee nytkin. Ehkä itseään täynnä olevia kiusaajia ja ohjeistus kertoo mitä kummallista seuraavaksi sanotaan. Väsyneenä osa tekee töitä, ellei ole vaihtaria ja vähän alkoholia ilmeisesti viikonloppuna.

Vierailija
2/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtaudut ihmisiin, jotka eivät ymmärrä puhetta tai luettua, eivät kuuntele vaan huutavat päälle? Yleensä eivät vaivaudu lukemaan edes ohjeita vaan juurikin ottavat yhteyttä aspaan ja odottavat aspan tekevän asiat heidän puolestaan. Metsä yleensä vastaa myös samalla tavalla kuin sinne huudetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-pet-te-le lu-ke-maan ap

Elämä on vaikeaa jos ei osaa äidinkieltään. 

Vierailija
4/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku älyltään matala elämäm_koululainen jonka sanavarasto on 200 sanaa. 

Vierailija
5/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne "pankin aspat" ei ole pankissa vaan ulkoistetussa helpdeskissä töissä ja lukevat sulle ääneen pankin verkkosivuilla olevia ohjeita, kun et itse osaa.

Helpdeskit hoitavat yhtä aikaa kymmenien yritysten asiakaspalvelun. 

Vierailija
6/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne "pankin aspat" ei ole pankissa vaan ulkoistetussa helpdeskissä töissä ja lukevat sulle ääneen pankin verkkosivuilla olevia ohjeita, kun et itse osaa.

Helpdeskit hoitavat yhtä aikaa kymmenien yritysten asiakaspalvelun. 

Kuka vttu tässä on lukenut ääneen jotain?? Sanoinko että olen soittanut pankkiin?? Kysyin TILISIIRRON KESTOSTA, KUN ON NÄITÄ HELVETIN UUDISTUKSIA TULILLA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kysyä FB:ssä Asiakaspalvelu Suomi.

Vierailija
8/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on joku älyltään matala elämäm_koululainen jonka sanavarasto on 200 sanaa.

Kuitenkin kaltaisiasi asiantuntijoita kasvaa joka oksalla. Suomi nousuu....

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne "pankin aspat" ei ole pankissa vaan ulkoistetussa helpdeskissä töissä ja lukevat sulle ääneen pankin verkkosivuilla olevia ohjeita, kun et itse osaa.

Helpdeskit hoitavat yhtä aikaa kymmenien yritysten asiakaspalvelun. 

Kuka vttu tässä on lukenut ääneen jotain?? Sanoinko että olen soittanut pankkiin?? Kysyin TILISIIRRON KESTOSTA, KUN ON NÄITÄ HELVETIN UUDISTUKSIA TULILLA.

Teit pe 23.00 ulkomaansiirron  joka lähtee tänään ajoaikataulun mukaisesti.

Arvopäiväksi tulee tämä päivä. Lukee siellä verkkopankissa.

Tolvana olet. Tilasitko Temusta vai sorruitko rakkaushuijaukseen ja rahanpesuun?

Vierailija
10/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on hätä. Tilasitko (luuletko tilanneesi) morsmaikun Bhutanista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas niin perinteistä palstaa, ei luoja miten lapsellista paskaa taas. Menkää hoitoon, jos ette osaa kommunikoida kuten normaalit ihmiset. Ei tuo ole tervettä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas niin perinteistä palstaa, ei luoja miten lapsellista paskaa taas. Menkää hoitoon, jos ette osaa kommunikoida kuten normaalit ihmiset. Ei tuo ole tervettä.

ap

heh

Vierailija
14/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas niin perinteistä palstaa, ei luoja miten lapsellista paskaa taas. Menkää hoitoon, jos ette osaa kommunikoida kuten normaalit ihmiset. Ei tuo ole tervettä.

ap

Katso omaa aloitustasi. Etkö näe siinä mitään vikaa? Sitä saat mitä tilaat, myös asiakaspalvelussa, myös täällä. Öykkäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas niin perinteistä palstaa, ei luoja miten lapsellista paskaa taas. Menkää hoitoon, jos ette osaa kommunikoida kuten normaalit ihmiset. Ei tuo ole tervettä.

ap

No en tiedä onko tuo aloituskaan kovin asiallisesti kirjoitettu.

Vierailija
16/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tilannut edullisen penispumpun (600€, toimii 2-tahtibensalla) ja pelkää että tarjousvarasto loppuu kesken.

Special prize just for you!

Vierailija
17/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden pankkikäynti on tällainen. Avaat puhelimestasi sovelluksen "menossa pankin konttoriin puolen tunnin päästä". Botti kysyy mitä olet menossa tekemään. Vastaat (puhuttu tai kirjoitettu): pitäisi allekirjoittaa lainasopimus. Botti vastaa : kun astut sisään, ota vuoronumero valinnalla lainat. Siirry odottamaan. Pankin jonotusaika tänään keskimäärin 40 minuuttia. Tervetyuloa.

Vierailija
18/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuuden pankkikäynti on tällainen. Avaat puhelimestasi sovelluksen "menossa pankin konttoriin puolen tunnin päästä". Botti kysyy mitä olet menossa tekemään. Vastaat (puhuttu tai kirjoitettu): pitäisi allekirjoittaa lainasopimus. Botti vastaa : kun astut sisään, ota vuoronumero valinnalla lainat. Siirry odottamaan. Pankin jonotusaika tänään keskimäärin 40 minuuttia. Tervetyuloa.

Kuka allekirjoittaa nykyään paikanpäällä mitään sopimuksia tai kauppakirjoja? Ne hoidetaan digitaalisesti, ei ajanvarauksia tai tarvetta nähdä ketään naamatusten.

Vierailija
19/19 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että pankin asiakaspalvelijat eivät tiedä sitä vähääkään mitä itse tietää. Neuvon saaminen vähänkään vaativampaan asiaan vaatii pallottelun sietämistä ja rautalangasta vääntämistä. Asiantuntijoita on ehkä jossain pankin syövereissä, mutta asiakas ei pääse suoraan tekemisiin heidän kanssaan.