Työttömille, sairaille ja köyhille tulossa kuritusvuosia
Nyt laitetaan valtion talous kuntoon. Kaikista tuiista ja sairausmenoista karsitaan nyt roimasti. Jokainen työtön, sairas ja köyhä tulee omassa elämässään tuntemaan katkerasti nämä leikkaukset. Ne on kuitenkin tehtävä, Annikakin antas niille tukensa.
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömiä on sairaaloissa työkokeiluss ja he saa tunnukset Lifecareen eli potilastieto-ohjelmaan.
Toivottavasti työttömillä on rahaa silmälaseihin, oikean diagnoosin merkkaaminen potilaalle on tärkeää.
Mun silmälasit on ostettu 2015
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä tukia tullaan leikkaamaan. Onneksi en ole enää työelämässä.
Kyllä me eläkeläiset olemme turvassa. Työssäkävijöitä otetaan samoin työttömiltä.
Petteri ei eläkeläisen etuihin koske.Mutta me nuoremmat ei teitä hoideta, kun saatte aivoinfarktin. Sun pitää ostaa kodin siivous ja palvelut.
Varakkaat eläkeläiset tekevät niin koko ajan. Samoin varakkaat työssäkäyvät. Köyhillä eläkeläisillä sen sijaan on pulaa kaikesta. Ruoasta, pesuaineista, psyykkisestä energiasta ja usein ystävistäkin. Jääkaapissa saattaa olla vähäsen margariinia, yksi maito ja toisessa kaapissa pari leivänpalaa, vähän vehnäjauhoja ja yksi tomaattimurskapurkki.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän kärvistelette. Tunnen oikeaa iloa.
Hyvä Petteri!
Olet pahantahtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me eläkeläiset olemme turvassa. Työssäkävijöitä otetaan samoin työttömiltä.
Petteri ei eläkeläisen etuihin koske.Mutta me nuoremmat ei teitä hoideta, kun saatte aivoinfarktin. Sun pitää ostaa kodin siivous ja palvelut.
Varakkaat eläkeläiset tekevät niin koko ajan. Samoin varakkaat työssäkäyvät. Köyhillä eläkeläisillä sen sijaan on pulaa kaikesta. Ruoasta, pesuaineista, psyykkisestä energiasta ja usein ystävistäkin. Jääkaapissa saattaa olla vähäsen margariinia, yksi maito ja toisessa kaapissa pari leivänpalaa, vähän vehnäjauhoja ja yksi tomaattimurskapurkki.
Valitettavasti kaikki apu on maksullista. Kokoomus suututtaa omaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikki apu on maksullista. Kokoomus suututtaa omaiset.
Mä olen tyytyväinen, että kokoomus ottaa bensarahat pois eikä voida käydä anopin luona, sinne on 60 km. Puoliso on ainoa lapsi.
Onnea Soteen 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ei, vaan laiskoille, luulotautisille ja pummeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eläkkeet ovat yhtälailla sosiaalietuuksia,
Kuule, ei ole
Edes eläkeindeksiin ei kosketa. Kun noin alapeukutat niin Oikein että leikkaavat. Menkää töihin laiskurit.Onneksi te eläkeläiset menetätte omistusasunnon, jos nuoret ei maksa yhtiölainoja ja vastikkeita ja taloyhtiö menee konkurssiin.
Kuinka joku voi toivoa toisille ihmisille noin pahaa? Kuule, omistusasunnon ostaneet muuttavat sitten vuokralle ja alkavat (vihdoin) saada tukea yhteiskunnalta, nimittäin asumistukea. Ehkä joku saa myös toimeentulotukea, jos työeläke on hirveän pieni. Oikeastaan olisi hyvä, jos yhteiskunta joutuisi auttamaan työeläkkeellä olevia, sillä työntekovuosina monet näistä ihmisistä eivät todellakaan saaneet mitään tukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän kärvistelette. Tunnen oikeaa iloa.
Hyvä Petteri!Olet pahantahtoinen.
kokoomus, ek, työnantajat ja valtio. Kuka tarvitsee helvettiä kun se on jo olemassa täällä suomessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Toivottavasti lääkkeiden Kela-korvaukset poistuu ensimmäisenä.
Oletko vähän typerä? Ymmärrätkö, että sellaisten elintärkeiden lääkkeiden, joita Kela korvaa, korvausten poistaminen merkitsisi, että ne ihmiset kuolee, sillä kukaan ei pysty maksamaan sellaisia summia mitä ne lääkkeet maksaa. Koko hyvinvointiyhteiskunnan perimmäinen tarkoitus on, että tällaisessa tilanteessa yhteiskunta auttaa lääkekustannuksissa. Jos tästä luovutaan, olemme kuin jenkkilässä. Se ei ole sellainen yhteiskunta missä itse haluaisin elää. Minusta Suomi on hieno maa. Kuka tahansa voi sairastua milloin tahansa, joutua onnettomuuteen tai syntyä vammaisena. Yhteiskunnan kuuluu auttaa silloin. Minusta se on tärkeämpää kuin, että raha kasaantuu vain pienelle joukolle.
Niinpä. Miksei ole ottaneet vakuutusta, kuten minä?
Koska Suomessa se vakuutus pitäisi tulla siitä kun maksaa veroja? Vai minkä takia niitä veroja on sitten maksettu, jos niille ei saa mitään vastinetta?
Julkinen terveydenhuolto on syrjäytyneitä varten.
Kysymys kuului: minkä vuoksi veroja on maksettu, jos niille ei saa vastinetta! Vastaa siihen!
Niinpä. Ole kiitollinen meille, jotka kannamme vastuuta.
Vastaa kysymykseen äläkä intä asian vierestä!
Vastaa itse. Mikäs altavastaaja minä olen? Ei ne verot riitä mihinkään kun eläkeläisiä on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän typerä? Ymmärrätkö, että sellaisten elintärkeiden lääkkeiden, joita Kela korvaa, korvausten poistaminen merkitsisi, että ne ihmiset kuolee, sillä kukaan ei pysty maksamaan sellaisia summia mitä ne lääkkeet maksaa. Koko hyvinvointiyhteiskunnan perimmäinen tarkoitus on, että tällaisessa tilanteessa yhteiskunta auttaa lääkekustannuksissa. Jos tästä luovutaan, olemme kuin jenkkilässä. Se ei ole sellainen yhteiskunta missä itse haluaisin elää. Minusta Suomi on hieno maa. Kuka tahansa voi sairastua milloin tahansa, joutua onnettomuuteen tai syntyä vammaisena. Yhteiskunnan kuuluu auttaa silloin. Minusta se on tärkeämpää kuin, että raha kasaantuu vain pienelle joukolle.
Koska Suomessa se vakuutus pitäisi tulla siitä kun maksaa veroja? Vai minkä takia niitä veroja on sitten maksettu, jos niille ei saa mitään vastinetta?
Kysymys kuului: minkä vuoksi veroja on maksettu, jos niille ei saa vastinetta! Vastaa siihen!
Vastaa itse. Mikäs altavastaaja minä olen? Ei ne verot riitä mihinkään kun eläkeläisiä on liikaa.
Jos nyt totta puhutaan niin ei ne verot riitä mihinkään kun välistävetäjiä on liikaa.
Sama meininki vaan päälle kuin 30- ja -40 Saksassa kun vialliset ja väärä*skoiset laitettiin kaasu_kammioon vain oikea rotu jätetiin henkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt totta puhutaan niin ei ne verot riitä mihinkään kun välistävetäjiä on liikaa.
Eläkeläisten suuren määrän takia tarvitaan niitä leikkauksia. Eläkeläiset kuluttavat liikaa julkisen puolen palveluita.
Työttömyys ei ole korkealla tasolla tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea. Suomen sosiaaliturvamennoista 40 % menee eläkeläisiin.
Valtiovarainministeriön työryhmä on aiemmin esittänyt vinon pinon erilaisia työllisyyttä kohentavia toimia. Se esittää esimerkiksi ansiosidonnaisen työttömyysturvan keston porrastamista ja työttömyysturvan lapsikorotusten poistamista.
Lisäksi työryhmää pitää hyvinä keinoina yli 60-vuotiaiden työkyvyttömyyseläkkeiden ehtojen tiukentamista ja työttömyysturvan lomakorvausten jaksotusten palauttamista.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttakaa! Suurin osa kärsii elintasosairauksista! Alko pois, sokeri pois, vehnä pois!
ja näin tehden rahatkin riittävät paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eläkkeet ovat yhtälailla sosiaalietuuksia,
Kuule, ei ole
Edes eläkeindeksiin ei kosketa. Kun noin alapeukutat niin Oikein että leikkaavat. Menkää töihin laiskurit.Onneksi te eläkeläiset menetätte omistusasunnon, jos nuoret ei maksa yhtiölainoja ja vastikkeita ja taloyhtiö menee konkurssiin.
Kuinka joku voi toivoa toisille ihmisille noin pahaa? Kuule, omistusasunnon ostaneet muuttavat sitten vuokralle ja alkavat (vihdoin) saada tukea yhteiskunnalta, nimittäin asumistukea. Ehkä joku saa myös toimeentulotukea, jos työeläke on hirveän pieni. Oikeastaan olisi hyvä, jos yhteiskunta joutuisi auttamaan työeläkkeellä olevia, sillä työntekovuosina monet näistä ihmisistä eivät todellakaan saaneet mitään tukia.
Toimeenbtulotukea saa jos jää vähemmän kuin 500. Ei saa olla tilillä rahaa eikä omistaa mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on, kun huudetaan yhteiskuntaa apuun, eikä haluta ottaa vastuuta omasta elämästä edes sen sairausvakuutuksen verran!?
Kaikki ei saa vakuutusta.
Toivottavasti työttömillä on rahaa silmälaseihin, oikean diagnoosin merkkaaminen potilaalle on tärkeää.