Huomaa että on kesä alkanut! Näin heteromiehenä
On vaikea keskittyä mihinkään kun ympärillä riittää katseltavaa 😋
M40
Kommentit (18)
Tulisipa vielä vähän kuumempi, niin möhömahaiset 60+ miehet kulkisivat paidatta pitkin turuja ja toreja. Olisi minulle myös jotain silmänruokaa.
N36
Pojat tahtovat kuulla että tytön kesähameen alla
ei ole alushousuja
ja juuri sen tytöt halusivat sanoa
Onhan se itseään auliisti tarjoileville ryhiksille lohduttavaa, että edes joku on iloinen.
Itsellä ei oo seksihaluja paljoakaan ja naisestakin etsin lähinnä hyvää ystävää syvemmällä merkityksellä. Seksuaalisuus on vain lisääntymistä varten, niin luulen.
En himokkaana katsele naisia vaan ihmisinä.
Tytöt pukeutuvat itseään sekä ikäisiään tyttöjä ja poikia varten, mutta eipä tuosta kamalasti kulu, jos joku nelikymppinen kääpäkin katselee. Kunhan ei pyri kosketusetäisyydelle.
N19
Mulle kiva juttu on lisäksi se, kun sään lämmetessä naiset kulkevat käsineittä ja kauniisti lakatut (kesä)kynnet kiiltelevät kilpaa auringon kanssa.
Joo. Mukava myös nähdä, kun lihaksikkaat nuoret miehet kulkevat käsivarret paljaina ;)
Ole kiltti ja tee se tiirailusi edes salaa. Olin viime kesänä kaupassa hame päällä ja joku idiootti ei peitellyt yhtään toljottamistaan. Todella kiusallista, enkä kaipaa arjessa yhtään ylimääräistä huomiota.
Hei!
Olen 60+ mies ja paremmassa kunnossa kuin sinä.
t. kesäterä ja rantakunto
Se nelikymppinen tai kuusikymppinenkään ei ole kääpä - ja sitäpaitsi osaa kosketella sinua paljon paremmin ja oikeammista paikoista kuin joku 19 v nulikka.
Onneksi kaikki miehet eivät koe samoin. En tarkoitaettä olisi niin hirveän paha juttu. Mutta luojan kiitos monet myös suhtautuvat meihin naisiin vain ihmisinä kuin mitkä tahansa muutkin ihmiset, persoonallisuksina, henkilöinä. Ahsistava ajatus että ulos astuessa olisi jonkinlainen esittelyesine.
YLI kahdeksankymppinenkin on parempi koskettelemaan kuin joku kokematon vasta-alkaja.
...jotkut eivät osaa iloita luonnon kaikki-naisesta kauneudesta ja ihanuudesta.
Tsemppiä muutokseen ja hyvää kesää silti heillekin!
Kokeile vaikka =') kirjoitti:
Se nelikymppinen tai kuusikymppinenkään ei ole kääpä - ja sitäpaitsi osaa kosketella sinua paljon paremmin ja oikeammista paikoista kuin joku 19 v nulikka.
Höpö höpö.
Kokeile vaikka =') kirjoitti:
Koskettele kurttupervo itseäs vaan.
Ja niinhän sä varmasti teetkin.
Hyvät perät!