Vaimo suuttui kun minulle nousi kuume aamuyöllä..
Kova yskä, paikkoja kolottaa ja korkea kuume. Vaimo on aamusta asti mököttänyt naama norsun vîtuilla kun nukun ja lepään. Tosi kiva sairastaa. Pitäisikö mennä päivystykseen jos siellä saisi sairastaa? Vai vaaditaankohan sielläkin tekemään kaikkea mahdollista?
Kommentit (25)
Luonnevikaiset eivät siedä toisen heikkoutta, sairastamista etenkään. Älä siedä. Päädyt vielä eteismattomieheksi, emäntä harppoo yli kun näännyt siihen.
Voisiko olla kyse jostain, että kun vaimo sairastaa, niin oli kyseessä kuinka korkea kuume tahansa, niin joutuu kuitenkin hoitamaan lapset ja kotityöt?
Eli ap saa kuitenkin levätä, vaikka vaimolla on naama norsunveellä. Onko sulla ap sen sijaan tapana lähteä ovesta ulos, jos vaimo on kipeä ja jättää vaimo hoitamaan lapset?
Olkoot trolli tai ei mutta tuollaisia ihmisiä on olemassa. Minä olen tottunut hoivaamaan kipeää kumppaniani, kuten myös mieheni hoitaa minua jos joskus olen kipeä. Flunssia en sairasta, mutta jos selkä on paskana tms. Mitä tapahtuu jos sairastut syöpään? Lähteekö naisesi lätkimään siinä tilanteessa?
Meneekö teilläkin hommat niin, että kun mies on kipeä niin se makaa sohvalla kuin lahna ja vaatii palvelua, ja kun nainen on kipeä niin mies makaa sohvalla kuin lahna ja vaatii palvelua?