Mikä ihan uusi harrastus 11v tytölle? Lopetti
aimmat harrastuksensa ja ensin oli sitä mieltä ettei tahdo harrastaa nyt vähän aikaan mitään, mutta nyt kuulemma kovasti kaipaa harrastuksia sitten kuitenkin. Mihin voisi vielä 11v lapsi mennä aloitelijana mukaan?
On harrastanut aiemmin:
muskaria 0-4v
liikuntaleikkikoulua 3-6v
lastentanssia 5-6v
balettia 6-10v
joukkuevoimistelussa yhden kauden 10-11v, tahtoi lopettaa
Nyt ei itsekään oikein tiedä mitä tahtoisi mutta jotain kaipaa. Tällä pohjalla, mitkä lajit tulisi tässä iässä vielä kysymykseen? Tahtoo jotain ihan uutta, ei mitään jo koitetuista.
Kommentit (71)
Oma tyttöni harrastaa joukkuevoimistelua
Poika harrastaa tällä hetkellä sählyä ja jalkapalloa
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:59"]Jotenkin tuo cheerlaeding on omituinen laji. En minä omaa tytärtä halua nähdä jääkiekko ottelussa heilumassa minihame päällä.
Tai yleensä missään minihame päällä bonbonit kädessään huutamassa jotakin.
[/quote]
Cheerleadingistä saa vaan erittäin kokonaisvaltaisen kunnon ja ystäviä. Jääkiekko-otteluissa harrasteryhmät harvemmin käyvät.
Showtanssi, steppaus, seinäkiipeily, koripallo.
Olis hauska kuulla, mihin ap ja tytär aikoinaan päätyivät.... :)
Geokätköily -> sopii koko perheelle vaikka viikonloppuna, muulloin voisi harrastaa yksin ja / tai kavereiden kanssa.
Se hötkyilemään jääkiekkopelissä ei ole cheerleadingiä vaan jonkinmoista tanssia. Oikea cheerleading on kovaa fyysistä treeniä ja koordinaatiota.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:59"]Jotenkin tuo cheerlaeding on omituinen laji. En minä omaa tytärtä halua nähdä jääkiekko ottelussa heilumassa minihame päällä.
[/quote]
Juntti
[/quote]
Sulla näköjään mennyt ihan ohi lajin todellinen tarkoitus? Ne on enemmänkin tanssijoita noissa urheilumatseissa. Cheerleadingissa kilpaillaan esim. Sm- ja mm-tasolla, ja suomi on cheerleadingin kärkimaita.
Ratsastus on hyvä harrastus tuon ikäiselle. Jos on mahdollista harrastaa jonkun koiran kanssa agilitya tai tokoa, se on myös mukava harrastus. On myös paljon muita, kuten uinti, yleisurheilu, cheer, jalkapallo, koripallo, käsipallo, pesäpallo yms.
Se pelien cheerleading ei ole oikeaa cheeriä. Oikea cheer on ilma-akrobatiaa, täydellistä kehonhallintaa! Hieno laji :)
Minä ilmoitin omani just uimahyppyyn. Arkkitehtikoulu oli myös kiva. Sitten on ihan partio ja kokkikurssit
Ei ole ehkä enää ap linjoilla neljän vuoden takaa, mutta mikäs siinä, passaahan aiheesta keskustella.