Tarvitsen apua juhlan valmisteluun.
Minulla ei ole ketään vanhempaa viisaampaa sukulaista enää, joka neuvoisi minua ylioppilasjuhlien järjestelyissä. Olen tilannut voileipäkakut ja mansikkakakut leipomosta. Niitä en tee itse. Mitä muuta juhlapöytä kaipaisi mielestäsi? Ruokaa emme tarjoa. Salaatteihin meillä ei kylmäsäilytystilat riitä.
Kommentit (46)
Yhdet juhlat muistan ja suolaisia ei mennyt juuri ollenkaan, imelää meni paljon. Suolaisia oli varattu rutkasti paljon.
Juhlat on kyl aina yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Yhdet juhlat muistan ja suolaisia ei mennyt juuri ollenkaan, imelää meni paljon. Suolaisia oli varattu rutkasti paljon.
Juhlat on kyl aina yllätys.
Lisäyksenä: olivat kuitenkin erittäin herkullisia ne suolaiset antimetkin.
Onko ap vielä linjoilla?
Tykkäätkö sä ap leipoa itse? Vai haluatko ottaa valmiina? Paljonko on budjetti?
Minidonitsit kiva idea, mutta eikö ne sotke ihan hirveästi käsiä ja suuta, kun syö?
Vierailija kirjoitti:
Suolainen tarjottava yleensä tekee hyvin kauppaansa. Tee voileipkakkujen lisäksi esim. pieniä pizzoja, suolaisia täytettyjä tulihattuja, coctailpiiraita tai jo mainittuja suolaisia piiraita. Jos piiraita, niin tee uunipellillinen ja leikkaa siitä pieniä paloja valmiiksi.
Makeana voisi olla, vaikka macaronseja tai juhlavia pikkuleipiä ja kääreellisiä konvehteja.
Panosta kauniiseen kattaukseen .
Coctail piirakoille ja macaronsseille iso peukutus, sekä konvehdit myös hyvä.
Jotkut juhlavat pikkuleivätkin tosi kiva idea.
Suolainen tarjottava yleensä tekee hyvin kauppaansa. Tee voileipkakkujen lisäksi esim. pieniä pizzoja, suolaisia täytettyjä tulihattuja, coctailpiiraita tai jo mainittuja suolaisia piiraita. Jos piiraita, niin tee uunipellillinen ja leikkaa siitä pieniä paloja valmiiksi.
Makeana voisi olla, vaikka macaronseja tai juhlavia pikkuleipiä ja kääreellisiä konvehteja.
Panosta kauniiseen kattaukseen .