Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehen kannattaa kirjoittaa Tinderi bioon?

M19
19.05.2023 |

Mulla on kuvat kasassa ja haluaisin edes hiukan kokeilla millainen tuo Tinderi on ku en jaksa aina lähteä
yöhön ja sielläkin on aika työlästä sitä kumppania etsiä. Ti derissä sentään tietää että nainen on kiinnostunyt jos mätsi tulee mutta en tiedä mitä kirjoittaa siihen hiton bioon

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiädä mitä täällä teen, koska olen vaa tääl vitsil. En ole varma, miksi kukaan haluis tavata mut, mut aattelin kokeilla tätä Tinder-hommelia, koska kaverit kehottivat. En ole niin hyvä kirjottaan itestäni, joten tässä on muutama asia, joist en pidä: ulkoilu, lukemine, raflat, kulttuurihömpötys. En myäskään harrasta liikuntaa koska mielestäni se on täysin turhaa. Pidän enemmä viettää päiväni soffalla syöde sipsei ja kattomalla televisioo. ja pelaten. Jote, jos oot kiinnostunu tällaisest rentoilust ja passiivisest elämäntyylist, laita viestiä!" PS.  Onhan sulla isot tissit ja kireä peppu, läskit älkää vaivautuko. 

T. HotDude69"

Kuvat:

Sumuinen kuvakaappaus puolialastomasta vartalosta peilin edessä ja kampaus sekaisin.

Tökerö selfie alaviistosta, jossa kamea osoittaa sierainten sisälle

Suttuinen kuva, jossa olet kännissä kavereiden kanssa olutlasi kädessä

Tämä on paljon parempi kuin keskimäärin miesten profiilit.

Vierailija
62/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kirjoitat kuin apukoululainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla miehillä ja naisilla vaikuttaa olevan profiili, joka toistuu kymmenillä tai sadoilla muillakin. Kannattaisi siis kertoa, mikä sinusta tekee juuri sinut, Joku asia, mikä erottaa sinut muista ikäisistäsi tai muuten kaltaisistasi. Tosin, jos itsekin etsit ihan ns. tuikitavallista kumppania, niin on tietenkin helpompaa ja arpaonni voi suosia. Monilla ns. tavallisilla ihmisillä voi olla useita potentiaalisesti sopivia kumppaneita. Muuten lähtisin kyllä sille linjalle, että löytäisi sen yhden ainoan, joka on persoonaltaan samankaltainen kuin itse olen.

Vierailija
64/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain normaalia. Ei ainakaan seuraavia:

- pituus xxx cm, kun se tuntuu olevan niin tärkeä tieto

- ota selvää

- en osaa tähän mitään kirjottaa

- olethan x, y ja z

- ethän ole x, y ja z

- vedä vasuriin, jos xyz

- en etsi kirjekavereita

- en osaa aloittaa keskusteluja

- vanilja on hyvää vain jäätelössä

- kaikki muutkin viittaukset seksiin

onko joku tällainen hyvä: lempi asioihin kuuluu matkustaminen, kavereiden kanssa ileminen ja treenaminen?

Laittaisin vaikka että monessako maassa oot käynyt tai mikä on seuraava/unelmien matkakohde (lähdetkö mukaan?). Mitä teet kavereiden kanssa ja mitä treenaat? Minkälainen olet luonteeltasi? Tykkäätkö eläimistä? Onko sua verrattu joskus johonkin julkisuuden hahmoon? Mistä haaveilet?

Olisko tällainen hyvä: Käynyt 26 eri maassa. tuutko mukaan ensi reissulle😉

Jos on etsinnässä joku jonka kanssa matkustella niin ihan hyvä alku. Tuosta saa helposti aloitettua keskustelua kysymällä missä kaikkialla olet käynyt. Vähän vielä lisää tekstiä, yksi lause on vielä aika vähän.

en kyllä oikein etsi matkustusseuraa mutta se olisi hyvä aloitus. miten suosittelisit jatkaa?

No lähdetään sitten siitä mitä sinä etsit?

rentoa kesäseuraa ja katsotaan miten etenee on mitä etsin

Mitä sinun rennot kesäaktiviteetit on? Kerro niistä.

matkustaminen, juominem, kaupungilla hilluminen ja kavereiden kanssa ole

inen

Mutta matkustamiseen et halunnut mukaan toista niin haluatko niihin muihinkaan?

joo muihin käy ja kyllä voi tulla mukaan matkoille mutta ne on mun vanhempien kustantamia ja vanhempien kanssa joten en usko sellaisen tapahtuvan. keksitkö mitään tapaa tuoda matksutelua esille ilman että huijaisi esittämällä haluavansa ottaa sen toisen mukaan

Olet ilmeisesti aika nuori kun vanhemmat maksavat kaikki matkasi. Ehkä tuon sijaan sitten laittaisin jotain mitä voisit tehdä yhdessä sen treffikumppanin kanssa. Tykkäätkö käydä esim festareilla?

joo festarit, yöelämä, kaupungilla hilluminen ja liikunta!

Moi! Olen Ville, 19-vuotias seikkailunhaluinen ja energinen kaveri ja olen aina valmis uusiin kokemuksiin. Kesäisin minut löytää usein musiikkifestivaaleilta, jossa voin heittäytyä täysillä musiikin vietäväksi ja nauttia hyvästä seurasta. Onko sinulla suosikkibändi, jonka haluaisit jakaa kanssani?

Kun en ole festareilla, vietän aikaa kaupungilla tutkien uusia paikkoja, ravintoloita ja baareja. Kokeillaan yhdessä uutta ruokaa tai löydetään kaupungin parhaat drinkkipaikat!

Lisäksi pidän kunnosta huolta ja rakastan liikuntaa. Lenkkeily, salilla käynti ja ulkoilu ovat osa arkeani. Olisi mahtavaa löytää kumppani, joka jakaa samanlaisen aktiivisen elämäntyylin ja voisi innostaa minua kokeilemaan uusia liikuntamuotoja.

Jos sinulla on hymy herkässä, olet positiivinen ja avoin uusille seikkailuille laita viestiä!

Kuulostaa 70-vuotiaan naisen kirjeenvaihtoilmoitukselta.

Vierailija
65/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monilla miehillä ja naisilla vaikuttaa olevan profiili, joka toistuu kymmenillä tai sadoilla muillakin. Kannattaisi siis kertoa, mikä sinusta tekee juuri sinut, Joku asia, mikä erottaa sinut muista ikäisistäsi tai muuten kaltaisistasi. Tosin, jos itsekin etsit ihan ns. tuikitavallista kumppania, niin on tietenkin helpompaa ja arpaonni voi suosia. Monilla ns. tavallisilla ihmisillä voi olla useita potentiaalisesti sopivia kumppaneita. Muuten lähtisin kyllä sille linjalle, että löytäisi sen yhden ainoan, joka on persoonaltaan samankaltainen kuin itse olen.

Ainut millä on väliä, on se valokuva ja kuvassa esiintyvä mies. Mallin näköiset miehet eivät tarvitse profiilitekstiä ollenkaan, tämä on kokeiltu lukuisia kertoja.

Vierailija
66/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ota selvää

- olethan x, y ja z

- ethän ole x, y ja z

- vedä vasuriin, jos xyz

- en etsi kirjekavereita

onko joku tällainen hyvä: lempi asioihin kuuluu matkustaminen, kavereiden kanssa ileminen ja treenaminen?

Laittaisin vaikka että monessako maassa oot käynyt tai mikä on seuraava/unelmien matkakohde (lähdetkö mukaan?). Mitä teet kavereiden kanssa ja mitä treenaat? Minkälainen olet luonteeltasi? Tykkäätkö eläimistä? Onko sua verrattu joskus johonkin julkisuuden hahmoon? Mistä haaveilet?

Jos on etsinnässä joku jonka kanssa matkustella niin ihan hyvä alku. Tuosta saa helposti aloitettua keskustelua kysymällä missä kaikkialla olet käynyt. Vähän vielä lisää tekstiä, yksi lause on vielä aika vähän.

en kyllä oikein etsi matkustusseuraa mutta se olisi hyvä aloitus. miten suosittelisit jatkaa?

inen

joo muihin käy ja kyllä voi tulla mukaan matkoille mutta ne on mun vanhempien kustantamia ja vanhempien kanssa joten en usko sellaisen tapahtuvan. keksitkö mitään tapaa tuoda matksutelua esille ilman että huijaisi esittämällä haluavansa ottaa sen toisen mukaan

Olet ilmeisesti aika nuori kun vanhemmat maksavat kaikki matkasi. Ehkä tuon sijaan sitten laittaisin jotain mitä voisit tehdä yhdessä sen treffikumppanin kanssa. Tykkäätkö käydä esim festareilla?

Moi! Olen Ville, 19-vuotias seikkailunhaluinen ja energinen kaveri ja olen aina valmis uusiin kokemuksiin. Kesäisin minut löytää usein musiikkifestivaaleilta, jossa voin heittäytyä täysillä musiikin vietäväksi ja nauttia hyvästä seurasta. Onko sinulla suosikkibändi, jonka haluaisit jakaa kanssani?

Kun en ole festareilla, vietän aikaa kaupungilla tutkien uusia paikkoja, ravintoloita ja baareja. Kokeillaan yhdessä uutta ruokaa tai löydetään kaupungin parhaat drinkkipaikat!

Lisäksi pidän kunnosta huolta ja rakastan liikuntaa. Lenkkeily, salilla käynti ja ulkoilu ovat osa arkeani. Olisi mahtavaa löytää kumppani, joka jakaa samanlaisen aktiivisen elämäntyylin ja voisi innostaa minua kokeilemaan uusia liikuntamuotoja.

Jos sinulla on hymy herkässä, olet positiivinen ja avoin uusille seikkailuille laita viestiä!

Ehkä miesten kannattaisi ottaa mallia 70-vuotiaiden naisten kirjeenvaihtoilmoituksista, koska suurin osa miesten tinderprofiileista kuulostaa 12-vuotiaan kirjoittamilta.

Vierailija
67/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti niin ettei saa mitään edellyttää? Haluan ehdottomasti että nainen on savuton. Eikö tätäkään saa ilmaista että olethan savuton? Jättääkö savuttomatkin naiset vastaamatta ton takia, kun esitän tuollaisen kohtuullisen toiveen?

Vierailija
68/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti niin ettei saa mitään edellyttää? Haluan ehdottomasti että nainen on savuton. Eikö tätäkään saa ilmaista että olethan savuton? Jättääkö savuttomatkin naiset vastaamatta ton takia, kun esitän tuollaisen kohtuullisen toiveen?

Ilmaise tuo positiivisen kautta:

"Terveellinen, savuton elämäntyyli on minulle tärkeä."

Vierailija
69/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ota selvää

- olethan x, y ja z

- ethän ole x, y ja z

- vedä vasuriin, jos xyz

- en etsi kirjekavereita

inen

Kuulostaa keskivertoa kiinnostavamman ja fiksumman henkilön profiililta. 

Vierailija
70/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso muna, takuutyydytys, peräreikää sopimuksen mukaan

Vierailija
71/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita mielummin että olet itse savuton. Negatiiviset lauseet luo negatiivista mielikuvaa.

Vierailija
72/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet ja joku mielenkiintoinen harrastus. Naiset katsovat kuvat ja päättävät tykkäävätkö. Tekstillä vähäinen merkitys mutta jotain tekstiä pitää olla.

Vierailija
73/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso muna, takuutyydytys, peräreikää sopimuksen mukaan

Joitakin naisia voi kiinnostaa iso muna ja tyydytys, mutta kuinka montaa kiinnostaa miehen peräreikä?

Vierailija
74/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni tinderistä. Svaippailin läpi varmaan koko pakan ja oikealle maks 2%, juurikin tekstin perusteella. Seuraaviin kiinnitin huomiota eli olet legit top 3% näiden avulla.

-Tekstiä ylipäätään on. Siis niitä tyhjiä tai emojiprofiileja oli ihan uskomattoman paljon.

-Kirjallinen ilmaisu on luontevaa, ts. käy ilmi että henkilöllä on älyä ja halua käyttää sitä. Ei noita typeriä "ota selvää" tms, joista joku oli jo hyvän listan laittanutkin.

-Tekstin sävy on kauttaaltaan positiivinen. Tämä on uskomattoman tärkeää! Mieti haluaisitko viettää aikaasi naisen kanssa, jolla on lähtökohtana deittailuun kasa vaatimuksia? No ne naiset ajattelee ihan samoin.

-Kerrot persoonattomien rasti ruutuun- faktojen sijaan asioista, jotka oikeasti erottavat sinut kaikista muista. Harrastukset on hyvä alku!

-Viimeinen onkin vaikea. Parhaiden profiilien teksteistä tuli vahva mielikuva siitä, millaista kyseisen miehen kanssa olisi keskustella. Jollain oli (hyvällä tavalla) runollista ilmaisua (=rakkaani <3), toisilla kivaa sävykästä huumoria otteessa. Tuntui siltä, että tutustuminen on oikeasti alkanut jo ensimmäisistä sanoista, ei vasta viestitellessä.

Jos haluat parisuhteen, niin uskon noista olevan apua. Poikkeuksena: jos haluat pelkkää hauskanpitoa niin ei tekstiä vaan paidaton tms kuuma kuva (kaverini vinkki) ja jos kirjoittaminen ei yhtään ole lajisi niin ei juuri tekstiä mutta edustavat kuvat, jotka myös kertovat jotain kiinnostuksistasi.

Vierailija
75/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita et:

"Käyn tääl tosi harvoin, Pist dmää igs."

Valtaosalla naisista on tuon tyylinen teksti, matcheja satoja.

Vierailija
76/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin mieheni tinderistä. Svaippailin läpi varmaan koko pakan ja oikealle maks 2%, juurikin tekstin perusteella. Seuraaviin kiinnitin huomiota eli olet legit top 3% näiden avulla.

-Tekstiä ylipäätään on. Siis niitä tyhjiä tai emojiprofiileja oli ihan uskomattoman paljon.

-Kirjallinen ilmaisu on luontevaa, ts. käy ilmi että henkilöllä on älyä ja halua käyttää sitä. Ei noita typeriä "ota selvää" tms, joista joku oli jo hyvän listan laittanutkin.

-Tekstin sävy on kauttaaltaan positiivinen. Tämä on uskomattoman tärkeää! Mieti haluaisitko viettää aikaasi naisen kanssa, jolla on lähtökohtana deittailuun kasa vaatimuksia? No ne naiset ajattelee ihan samoin.

-Kerrot persoonattomien rasti ruutuun- faktojen sijaan asioista, jotka oikeasti erottavat sinut kaikista muista. Harrastukset on hyvä alku!

-Viimeinen onkin vaikea. Parhaiden profiilien teksteistä tuli vahva mielikuva siitä, millaista kyseisen miehen kanssa olisi keskustella. Jollain oli (hyvällä tavalla) runollista ilmaisua (=rakkaani <3), toisilla kivaa sävykästä huumoria otteessa. Tuntui siltä, että tutustuminen on oikeasti alkanut jo ensimmäisistä sanoista, ei vasta viestitellessä.

Jos haluat parisuhteen, niin uskon noista olevan apua. Poikkeuksena: jos haluat pelkkää hauskanpitoa niin ei tekstiä vaan paidaton tms kuuma kuva (kaverini vinkki) ja jos kirjoittaminen ei yhtään ole lajisi niin ei juuri tekstiä mutta edustavat kuvat, jotka myös kertovat jotain kiinnostuksistasi.

Naiset on liikkeellä vaatimuslistojen kanssa.

Ja tarttuvat vakavasti jokaikiseen sanaan mitä ilmoituksessa tai viestittelyssä sanot.

Monta kertaa mulla on käynyt niin, että treffeillä nainen on sanonut:

Sanoit olevasi hauska/yllyttyshullu/sporttinen/musikaalinen, näytä nyt se!

Eikä mitenkään silleen luontevasti, vaan ikäänkuin olisit jossain sirkuskoulun näyttö kokeessa jossa toinen määrittää korkeuden ja sinun tehtäväsi on hypätä sen yli.

M40

Vierailija
77/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan jätä, koska tuossa ei ole sellaista negatiivista vivahdetta kuten yksinhuoltajuuteen viittaamisessa. Mielestäni on ihan ok mainita jos toivoo toisen olevan lapseton, mutta tulee vähän junttimaista fibat jos nimenomaan yksinhuoltajuus on ongelma, mutta yhteishuoltajuus tai etävanhemmuus olisi ok.

Elämäntapavalinnat kuten tupakoimattomuus, alkoholin käyttö, liikunnallisuus on ihan ok asioita mainita.

Vierailija
78/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pituudesta aina maristaan? Kyllä se on miehenkin etu se tieto sinne laittaa. Olen itse pitkä nainen ja en usko että lyhyet miehet hirveästi siitä ilahtuvat, kun olen heitä pitempi. Ei siitä vain tule mitään. Ei se mies tunne itseään mieheksi, jos on naista lyhyempi.

Vierailija
79/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on liikkeellä vaatimuslistojen kanssa.

Ja tarttuvat vakavasti jokaikiseen sanaan mitä ilmoituksessa tai viestittelyssä sanot.

Monta kertaa mulla on käynyt niin, että treffeillä nainen on sanonut:

Sanoit olevasi hauska/yllyttyshullu/sporttinen/musikaalinen, näytä nyt se!

Eikä mitenkään silleen luontevasti, vaan ikäänkuin olisit jossain sirkuskoulun näyttö kokeessa jossa toinen määrittää korkeuden ja sinun tehtäväsi on hypätä sen yli.

M40

Voi olla. Mutta toivon ettet noiden naisten kanssa mennyt uudestaan treffeille? Naisiakin on monenlaisia.

Vierailija
80/108 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuosta pituudesta aina maristaan? Kyllä se on miehenkin etu se tieto sinne laittaa. Olen itse pitkä nainen ja en usko että lyhyet miehet hirveästi siitä ilahtuvat, kun olen heitä pitempi. Ei siitä vain tule mitään. Ei se mies tunne itseään mieheksi, jos on naista lyhyempi.

Jos se pituus on itselle tärkeää niin sitten laittaa sen sinne. Minulle sillä ei ole väliä mutta jos se on yksi niistä harvoista asioista mitä mies on sinne pistänyt niin sitten ajattelen että se on hänelle tärkeä asia ja olemme siis eri asioita hakemassa.

Sen profiilin on tarkoitus kertoa siitä kuka sen profiilin takana on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi